Mitä sanoisit/reagoisit tuttavalle, joka on suoraan kopioinut sun koko kodin sisustuksen?
Ja postailee tästä someen kuvia. Tekisi mieli kommentoida jotain että ei helvetti, olette sitten kopioineet meidän kodin, että eikö teillä todella ole omaa makua?!😳😱
Mutta ehkä sivuutamme koko asian, ja pistämme nämä ihmiset kategoriaan ”matkijat” . Tämä vaan on niin pelottavaa, että ei tätä todellakaan voi ottaa kehuna.
Nyt ei siis puhuta mistään Ikea-kodista että olisi samanlaiset lipastot ja matto. Ovat ottaneet kuvat meiltä joista kopioineet, koska jopa jalkalistat ovat ”sattumalta” ihan samat. 😳😱
Todella, todella selkäpiitä karmivaa🙁 Ikinä en ole elämässäni kokenut mitään vastaavaa.
Kommentit (83)
Mulla on kaikissa huoneissa itse vapaalla kädellä maalatut seinät, siis kuvia lähes kaikki seinät täynnä, joten jos joku olisi nämä täysin uniikit kuvat jaksanut kopioida yksityiskohtia myöten, niin olisihan se outoa, mutta samalla melko imartelevaa... Itse kyllä sen jälkeen ottaisin maalipurkin käteen, vetäisin vanhat kuvat yli ja uudet aiheet. Eikä ko.kopioija pääsisi enää koskaan meille.
Ap tässä
No niin, nyt sitten mieskin järkyttyi näiden kopioiminen toiminnasta jo🙈😵💫 ja sanoi että kopioiminen on laajamittaista ja ihan selvää, ja kas, näköjään jatkuu edelleen vaan!
Oltiin hankittu tosi erikoiset pöytävalaisimet kuukausi aiemmin ja kas kummaa kuukausi myöhemmin heillä komeili taas tälläiset! Ovat taas nähneet somen kautta millaiset. Ovat taas nähneet vaivaa edes löytääkseen vastaavat, joita on todella vaikea löytää, ovat tiettyä erikoista materiaalia.
Taas jäädään kyllä sanattomaksi… Pelottavaa todella🥺😱 Mietin poistaako somesta ihan kokonaan.
Laita omalle tilillesi kuvia omasta kodistasi ja kommentoi, mistä vuodesta alkaen tyyli on ollut sama.