Kuukautisten määrä alkaa 5 päivän päästä. Miksi ovulaatiotesti näyttää
Vaaleaa viivaa? Joo negatiivinenhan tuo. Mutta miksi se toinen viiva ei häviä kokonaan? Mietintämyssy päässä heti aamutuimaan :)
Kommentit (31)
Tulehan kertomaan sitten miten kävi.
Mulla se ovistestin vaalea viiva ei ainakaan tarkoittanut mitään. Menkat alkoi normaalisti. Ovistestiin tulee ainakin mulla aina jonkinlainen viiva eikä riipu testin merkistä.
Jospa kokeilisit ihan raskaustestiä. Jos olet raskaana, saattaa siihen tulla jo nyt plussa. Mutta muista tehdä se tässä tapauksessa aamupissasta. Päivän aikana rakko tyhjenee niin monta kertaa, että ei välttämättä näytä tulosta.
[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 12:44"]Mulla se ovistestin vaalea viiva ei ainakaan tarkoittanut mitään. Menkat alkoi normaalisti. Ovistestiin tulee ainakin mulla aina jonkinlainen viiva eikä riipu testin merkistä.
[/quote]Älä masenna :'( Juu mää nyt tikuttelen huvikseni ja ensi viikon alkupuolella selviää pärähtääkö plussa testiin vai ei... Olo on kyllä että yritys siirtyy seuraavalle kierrolle... :/ Ap
Mulla näyttää ovistesti plussaa juuri ennen menkkoja. Nyt jo raskaana.
Kierron lopussa ovistesti näyttää usein haaleaa testiviivaa. LH nousee hieman kierron lopussa. Ihan normaali ilmiö, eikä tarkoita raskautta.
[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 14:34"]Kierron lopussa ovistesti näyttää usein haaleaa testiviivaa. LH nousee hieman kierron lopussa. Ihan normaali ilmiö, eikä tarkoita raskautta.
[/quote]Väärin. Noin ei lue missään. Raskaus nostaa LH tasoa joten usein plussa ovistestissä on raskaus. Muistakaa naiset: Niitä varhaisia keskenmenoja on paljon joillakin ja herkät testit saattavat huomata nekin. Surullista.
[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 14:26"][quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 12:44"]Mulla se ovistestin vaalea viiva ei ainakaan tarkoittanut mitään. Menkat alkoi normaalisti. Ovistestiin tulee ainakin mulla aina jonkinlainen viiva eikä riipu testin merkistä.
[/quote]Älä masenna :'( Juu mää nyt tikuttelen huvikseni ja ensi viikon alkupuolella selviää pärähtääkö plussa testiin vai ei... Olo on kyllä että yritys siirtyy seuraavalle kierrolle... :/ Ap
[/quote]
miksi et tee raskaustestiä, vaan tikuttelet jotain ovistestiä? Ihme muija...
[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 22:04"][quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 14:26"][quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 12:44"]Mulla se ovistestin vaalea viiva ei ainakaan tarkoittanut mitään. Menkat alkoi normaalisti. Ovistestiin tulee ainakin mulla aina jonkinlainen viiva eikä riipu testin merkistä.
[/quote]
miksi et tee raskaustestiä, vaan tikuttelet jotain ovistestiä? Ihme muija...
[/quote]Koska en halua nyt vielä negatiivista tulosta, nuija.. Ap
Juu täytyy tikutella. Ois saanu kyllä tärpätä.. Tummempia viivoja oli viime viikolla. :) Ap