Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pettymys: kiinnostava mies onkin varattu

Vierailija
02.10.2014 |

Pikku juttu, mutta omiaan pilaamaan päiväni. Olen töissä pitänyt pientä silmäpeliä koko kesän erään toisella osastolla olevan miehen kanssa. Emme ole puhuneet toisillemme mitään tervehdyksiä ja muutamaa ylimääräistä lausetta lukuunottamatta, mutta hänen katseensa ovat olleet aivan selvästi pidempiä kuin "kuuluisi", ja hymy vähän liian merkitsevä. Hyvin pientä flirttiä siis, mutta kuitenkin. 

Nyt kaivoin tietooni miehen koko nimen, ja etsin Facebookista. Miespä onkin naimisissa. Voi huokaus... Eihän mies ole edes tehnyt mitään väärää, mutta itse olen jo miettinyt uskaltaakohan tuo joskus pyytää vaikka töiden jälkeen kahville, tai uskaltaisinko itse. Onneksi en uskaltautunut, olisipa ollut noloa :-(

Joka tapauksessa nyt harmittaa. Mies vaikutti kivalta ja mukavalta, ja minä olen tietenkin kehitellyt ties mitä haaveita kuin ala-asteikäinen pikkutyttö. On tämä sinkun elämä täynnä pettymyksiä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi tuuri ensi kerralla! :)

Vierailija
2/8 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uutta matoa koukkuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai se oo sua ennenkään estänyt

Vierailija
4/8 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä ;D

Vierailija
5/8 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroja tapahtuu ;)

Vierailija
6/8 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nappaa se silti.

Vierailija
7/8 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään sun asenteesta. Moni lähtisi silti kokeilemaan onneaan ja moni myös joutuisi pettymään, ettei se elämä juuri eronneen miehen kanssa lapsineen ja exineen ollutkaan pelkkää onnea ja auvoa.

Vierailija
8/8 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 09:52"]

Tykkään sun asenteesta. Moni lähtisi silti kokeilemaan onneaan ja moni myös joutuisi pettymään, ettei se elämä juuri eronneen miehen kanssa lapsineen ja exineen ollutkaan pelkkää onnea ja auvoa.

[/quote]

En ymmärrä kuka uskaltaisi tuollaiseen lähteä. Ei sillä että tämä olisi ainut minua estävä syy, mutta kun kerran olemme samassa firmassa töissä, niin minun olisi varmasti irtisanouduttava silkasta häpeästä jos yrittäisin hajottaa kollegan avioliiton ja vielä epäonnistuisin siinä... En siis muutenkaan yrittäisi varattua miestä koskaan.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan neljä