Mies kutsuttiin sählyä pelaamaan mutta ei hän mene t.ammattivalittaja
Paras kaverinsa kutsui kerran viikossa tunniksi heidän sählyjoukkueeseensa mutta hän ei halua mennä. Olen kannustanut menemään. Haluaa kuulemma viettää vähän vapaa-aikansa perheensä kanssa.
Kommentit (16)
Etkö sä juuri valittanut kun mies vaan istuu illat tietokoneella tai katsoo urheilua? Sano sille ettei hän mitään aikaa vietä perheen kanssa ja voi sun puolesta pelata illat vaikka taskubiljardia kunhan tekee sen muualla :D
[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 09:12"]
Tai sitten vain vieroksuu liikuntaa.
[/quote]
No ei vieroksu. On hoikka ja hyväkuntoinen ja tekee fyysistä työtä. Nuorena harrastanut vaikka mitä liikuntalajia.
Miksi se ei sitten vietä aikaa perheensä kanssa??
[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 09:15"]
Etkö sä juuri valittanut kun mies vaan istuu illat tietokoneella tai katsoo urheilua? Sano sille ettei hän mitään aikaa vietä perheen kanssa ja voi sun puolesta pelata illat vaikka taskubiljardia kunhan tekee sen muualla :D
[/quote]
Useasti tekee iltaisin noin ja mulle kyllä sopisi että alkaisi harrastamaan saisin minäkin sitten harrastaa jotakin.
[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 09:16"]
[/quote]
Se tekee iltaisin tietokoneella kaikenlaisia töitä esim vastailee sähköposteihin,tekee tarjouksia ja laskuja yms.
[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 09:17"]
[/quote]
Se tekee iltaisin tietokoneella kaikenlaisia töitä esim vastailee sähköposteihin,tekee tarjouksia ja laskuja yms.
[/quote]
No onko tuo mielestäsi ajan viettämistä perheen kanssa? Minusta ei.
[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 09:24"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
EIhän se olekaan, mutta ehkäpä tämä mies alkaa nyt sitten kerran viikossa viettämään aikaansa perheen kanssa, silloin säbäpäivänä :d
[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 09:24"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Ei mutta tuollaista se on yrittäjällä ei noitakaan kirjallisia töitä voi tekemättä jättää ja minusta saisi kyllä alkaa harrastamaan.
Mieheni ei tee töitä viikonloppuisin eli kyllä hän la-su viettää perheensä kanssa ja nytkin otti sentään 2 vapaapäivää kun lapsi on syyslomalla eli pidennetyn viikonlopun to-su että voidaan mennä kylpylään.
[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 09:32"]
vali vali se on lystiä näemmä
[/quote]
En mä tässäkään mitään valita.
Eli ajattelet itseäsi enemmän kuin miestäsi. Niin,oma nenä on lähempänä kuin muiden.
[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 09:34"]
[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 09:32"]
vali vali se on lystiä näemmä
[/quote]
En mä tässäkään mitään valita.
[/quote]
Sori, sä et näemmä enää edes huomaa :) Kaiken mitä suollat näppikseltäsi on valitusta, vaikka miten yrität väittää toisin. Ammattisihan se onkin!
[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 09:35"]
Eli ajattelet itseäsi enemmän kuin miestäsi. Niin,oma nenä on lähempänä kuin muiden.
[/quote]
Miten niin? olisihan se hyvä että mies tapaisi kaveriaan ja harrastaisi liikuntaa.
Täällä näköjään halutaan ymmärtää kaikki mun aloitukset väärin. No ei se mitään.
Tai sitten vain vieroksuu liikuntaa.