Olen kyllästynyt Tinderiin
Nyt noin puoli vuotta Tinderissä. Enää ei jaksais aloittaa yhtään keskustelua. Hommasta on mennyt maku, kun ketään kivaa sieltä ei löydy. Tai jos löytyy niin hän ei välitä minusta. Ja minusta tykkäävät vain ne, joista minä en sitten loppujen lopuksi tykkääkään. Taidan uskoa, että elän loppuelämäni yksin. Tuo Tinder tuhoaa vain minut, jos jatkan vielä siellä roikkumista....
N50
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Kuulemma Happy pancake olisi kivempi, syvällisempi. En tiedä, en ole kokeillut.
Pannarin naisten taso ulkonäöllisesti oli ennen heikompi, joten varmaan siellä syvällisempiä keskusteluja saa aikaan rumempikin. Mutta näin 4-kymppiä lähestyvänä miehenä voin kertoa, että pannarin naisten taso ulkonäöllisesti on viime aikoina parantunut, eli sielläkin varmasti kilpailu koventuu...
Itse en edes muita aktiivisesti käytä, kun nettinaiset ovat niin kevytkenkäisen oloisia muulla, että en heistä halua parisuhdekelpoisia lähteä haravoimaan.
Vierailija kirjoitti:
Kuulemma Happy pancake olisi kivempi, syvällisempi. En tiedä, en ole kokeillut.
Oman kokemukseni mukaan siellä on todella vähän käyttäjiä ja naisetkin ovat kaikki uskovaisia tai ylipainoisia. En löytänyt yhtäkään kiinnostavaa profiilia koko läänistä.
Katsos kun ei ole niille miehille kelvannut ja on silti bi, eli ihastuu/rakastuu molempiin sukupuoliin.
Menikö nyt läpi?
Ei se parisuhde tai ne seksisuhteet ole aina joka ihmisen sukupuolisen identiteetin perusta.