Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen kyllästynyt Tinderiin

Vierailija
29.08.2021 |

Nyt noin puoli vuotta Tinderissä. Enää ei jaksais aloittaa yhtään keskustelua. Hommasta on mennyt maku, kun ketään kivaa sieltä ei löydy. Tai jos löytyy niin hän ei välitä minusta. Ja minusta tykkäävät vain ne, joista minä en sitten loppujen lopuksi tykkääkään. Taidan uskoa, että elän loppuelämäni yksin. Tuo Tinder tuhoaa vain minut, jos jatkan vielä siellä roikkumista....
N50

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta on ollut hieman hassua lukea kaikkia näitä avauksia, koska minusta ei ole kukaan mies ollut koskaan kiinnostunut.

Tasan 2 kertaa olen päässyt treffeille vastakkaisen sukupuolen kanssa ja nekin ovat olleet fiaskoja. Olen jo päälle 30 vuotias.

En tiedä, kaipa muitakin kaltaisiani jämänaisia sitten on.

Kaikki omat suhteeni ovat olleet toisten naisten kanssa, koska olen bi-curious.

Naisille kelpaan miehille taas en.

Että tosiaan, mistä kaikki muut niitä miehiä oikein edes löytävät, jotka hyväksyvät myös heidät?

miksi kukaan mies haluaisi lesbon kumppanikseen? 

Niin. Kun en ole lesbo, vaan myös naisista kiinnostunut.

Pointti oli se, että naisten kanssa olen seurustellut myöhemmin vaan minkään ikäisiltä tai kaltaisilta miehiltä en saanut mitään yhteydenottoja niinä "naisen parhaimpina vuosina" eli vuosina 18 -25. =D

Kyllä minäkin haluaisin saada oman perheen.

On vaan niin pirun loukattu olo, kun en ole kelvannut.

jos minä miehenä olisin ollut suhteissa pelkästään miesten kanssa, niin en kyllä väittäisi olevani hetero tai edes bi-curious. 

Katsos kun ei ole niille miehille kelvannut ja on silti bi, eli ihastuu/rakastuu molempiin sukupuoliin.

Menikö nyt läpi?

Ei se parisuhde tai ne seksisuhteet ole aina joka ihmisen sukupuolisen identiteetin perusta.

Vierailija
22/23 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulemma Happy pancake olisi kivempi, syvällisempi. En tiedä, en ole kokeillut.

Pannarin naisten taso ulkonäöllisesti oli ennen heikompi, joten varmaan siellä syvällisempiä keskusteluja saa aikaan rumempikin. Mutta näin 4-kymppiä lähestyvänä miehenä voin kertoa, että pannarin naisten taso ulkonäöllisesti on viime aikoina parantunut, eli sielläkin varmasti kilpailu koventuu...

Itse en edes muita aktiivisesti käytä, kun nettinaiset ovat niin kevytkenkäisen oloisia muulla, että en heistä halua parisuhdekelpoisia lähteä haravoimaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulemma Happy pancake olisi kivempi, syvällisempi. En tiedä, en ole kokeillut.

Oman kokemukseni mukaan siellä on todella vähän käyttäjiä ja naisetkin ovat kaikki uskovaisia tai ylipainoisia. En löytänyt yhtäkään kiinnostavaa profiilia koko läänistä.