Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keltainen tukka

Vierailija
01.10.2014 |

Oi mitä kampaajalle pitää sanoa, että maantienharmaaseen tukkaan saisi vaalean värin (ei tarvitse olla ökyvaalea) ilman että se on välittömästi yhden pesun jälkeen törkeän keltainen? On hopeashamppoot, hoitoaineet ja maskit. Tasan yksi kampaaja sen tekee oikein, mutta välimatkan takia kokeilen muita kampaajia. Aina sama homma, yli satku hintaa ja keltainen tukka. Sanon tästä keltaisuusongelmasta, punapigmentistä ja pisamista. Onko se sitten tosi vaikeeta..?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaaja ei ole mikään taikuri. Käytät nyt joka kerta laadukkaita aineita.

Joku sävy siihen kannattaa iskeä, mutta varoen ettei rupee vihertämään ...

Vierailija
2/6 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitse ensin laadukas kampaaja.

Kerro sitten, että haluat hiekan värisen lopputuloksen, et keltaista. Käytännössä pyydä paljon ohuita raitoja ja ei läpiblondattua ja jos kellertää jo pesuvaiheessa on lopputulos liian vaalea, mutta sen voi sävyllä taittaa pesupaikalla kylmemmän sävyiseksi. Keltainen on lämmin ja niillä hopeashampoilla taitetaan kylmäksi.

Yleensä jos on hyvä kampaaja niin ei suosi niitä liian vaaleita, jotka ei muutenkaan ole mitenkään ylellisen näköisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän pearl shampoota mun blondeihin hiuksiin. Tietyssä valossa näyttävät vaaleanpunaisilta ja muuten valkoisilta.

Vierailija
4/6 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä vika on maantienvärissä? Se on ainut väri jota ei saa kampaajalta. :)

Olen kokeillut vaalennusraitoja ottaa useilla eri kampaajilla, mutta tuo keltaisuushan niistä tulee hyvin pian esiin. Siksi en ota niitäkään enää nykyään, en viitsi. Silloin kun otin, paras aine kellertävän tukan sävynparannukseen oli Fudgen Clean Blonde, Violet toning shampoo n. 5 min vaikutusajalla. Kaikki muut kokeilemani hopeashampoot oli ihan kuraa verrattuna siihen. Kampaaja voi vetää kylmän sävyistä väriä siihen vaalennusaineen sekaan/päälle, ihan miten vaan, mutta sekin sävy tulee kyllä haalistumaan pesujen myötä tukassa, vaikka kestosävy olisikin ja keltainen tulee esiin ilman jatkuvaa hopeashampoolla läträämistä.

Vierailija
5/6 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 23:44"]Mikä vika on maantienvärissä? Se on ainut väri jota ei saa kampaajalta. :)

Olen kokeillut vaalennusraitoja ottaa useilla eri kampaajilla, mutta tuo keltaisuushan niistä tulee hyvin pian esiin. Siksi en ota niitäkään enää nykyään, en viitsi. Silloin kun otin, paras aine kellertävän tukan sävynparannukseen oli Fudgen Clean Blonde, Violet toning shampoo n. 5 min vaikutusajalla. Kaikki muut kokeilemani hopeashampoot oli ihan kuraa verrattuna siihen. Kampaaja voi vetää kylmän sävyistä väriä siihen vaalennusaineen sekaan/päälle, ihan miten vaan, mutta sekin sävy tulee kyllä haalistumaan pesujen myötä tukassa, vaikka kestosävy olisikin ja keltainen tulee esiin ilman jatkuvaa hopeashampoolla läträämistä.

[/quote]
Fudgen tuotteet ovat oikeesti parhaimmistoa. Mulla oli joku sinisellä pigmentillä oleva muotovaahtokin.

Vierailija
6/6 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taasko on joku parturikampaaja vetänyt naiselle tiputukan?

Syy on EU:n. Vanhat kunnon myrkyt joilla tulee puhtaanvaaleaa takuuvarmasti, on kielletty. Ennen EU-aikaa sai marketin hyllyltäkin hyviä vaalennusaineita. Nykyään ei uskalla kotivaalentaa paitsi jos välttämättä haluaa pystykorvalta näyttää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kaksi