Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko lapsellista, jos 24 v käyttää hupparia koulussa tai töissä?

Vierailija
29.08.2021 |

Ja siis koululla viittaan ammattikorkeaan tai yliopistoon.

Himottaisi tilata yksi huppari alesta, mutta omistan jo 4 hupparia ennestään ja mietin, kehtaako niitä käyttää kodin ulkopuolella tämän ikäisenä?

Kommentit (63)

Vierailija
21/63 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin 38-vuotiaana kehtaa käyttää hupparia hyvinkin. No en nyt juhliin tai teatteriin tms mene hupparissa, mutta muuten en ole ajatellut että siinä olisi jotain kehtaamista.

Vierailija
22/63 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on paljon huppareita ja niitä käytän aktiivisesti.

En aio käyttää teryleenimekkoja.

48N

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/63 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei huppareihin ole ikärajaa. Pukeudu miten huvittaa, kunhan noudatat perus hygienia ja siveystapoja eli et juoksentele alasti ympäriinsä taikka viikon ruokalista paidan rinnuksilla.

Ymmärrän sua kyllä. Saman ikäsenä muutama vuosi sitten pohdiskelin vastaavia juttuja. "itsenäisyyttä" muiden ajatuksista oppii kyllä. Sun ei siis tarvitse potea huonoa omatuntoa näistä ajatuksista vaikka joku tota kysymystä lapselliseksi sanoikin.

N28

Vierailija
24/63 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tiennyt, että huppari on nuorisovaate. Käytän ja olen 49.

Vierailija
25/63 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peter Vesterbacka on 50+ ja käytää hupparia töissä.

Vierailija
26/63 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tosi paljon työpaikasta. Mä olin startup-firmassa duunissa (teknologia-alan) asiantuntijaroolissa ja siellä käytin kyllä joskus firman omalla logolla varusteltua hupparia, mutta esim shortseja en pukenut konttorille koskaan. Olen mies. Kyllä meillä ainakin osa johtoryhmästäkin, miehet ja naiset, oli joskus huppari päällä töissä.

Riippuu tosi paljon työpaikasta. Sen sijaan kouluun uskaltaisin pukea koska vaan.

Vierailija
27/63 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Peter Vesterbacka on 50+ ja käytää hupparia töissä.

Ja näyttää todella nololta.

Vierailija
28/63 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai kehtaat!

Mä olen 45 v. ja käytän huppareita. Ne on mun lempivaate eli esim. tän vuoden aikana olen ostanut ainakin 4 hupparia. Yksi niistä on sellainen pidempi mikä peittää takapuolen ja laskeutuu kivasti, koska hupparin alaresori on vähän tiukempi.

Vierailija
29/63 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta ei kannata nuorena alkaa pukeutua kuin keski-ikäiset

Miten keski-ikäiset pukeutuvat?

Miten huvittaa. Esim. huppariin.

t. keski-ikäinen

Vierailija
30/63 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopa Gigantin myyjillä on siistit työasut. Hupparit ovat teinien lisäksi vain mammoille, joille ei yksinkertaisesti mahdu mikään muu päälle. Normaalit siistit takit eivät mene olkapäiden ja hauisten kohdalta eli se on valittava joko huppari, tunika, tai joku kietaisupaita.

Vierailija
31/63 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman muuta kehtaat, hupparit on aina kuuluneet mun lempivaatteisiin. Ja pitää muutenkin pukeutua juuri niinkuin haluaa, välittämättä muiden mielipiteistä ja itse olen yli 50. Itse rakastan myös kasarin hevipaitoja:)

Vierailija
32/63 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jopa Gigantin myyjillä on siistit työasut. Hupparit ovat teinien lisäksi vain mammoille, joille ei yksinkertaisesti mahdu mikään muu päälle. Normaalit siistit takit eivät mene olkapäiden ja hauisten kohdalta eli se on valittava joko huppari, tunika, tai joku kietaisupaita.

Jep. Sellaista se on, kun on leveäharteinen ja treenattu niin että käsivarsissakin on kunnolla lihasta.

Vierailija
33/63 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kouluun varmasti kehtaa laittaa opintoasteesta ja iästä riippumatta. Töissä riippuu työpaikasta, mutta eiköhän monissa toimistotöissäkin huppari ole ihan ok. Esim. pankeissa työskentelevillä niitä ei kyllä juurikaan näe ainakaan siellä päin, missä itse olen asioinut.

Vierailija
34/63 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen 44 ja käytän huppareita edelleen. KOrvat kovin herkkiä vedolle ja työpaikalla on ilmastointikoneet aikamoisen kovalla, joten pistän hupun päähän ja teen töitä onnellisena. Kotimatkalla huppu sitten lämmittää kivasti.

Vierailija
35/63 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pää etukumarassa huppu päässä ja kännykkä silmien alla. Normi

Vierailija
36/63 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 30-vuotias, koulutettu nainen asiantuntijatyössä enkä ole koskaan edes tullut ajatelleeksi, että hupparit voisivat olla jotenkin lapsellisia. Käytännöllisiä ja mukavia vaatteita kaikin puolin. Pitäisikö muka kulkea hepenissä ja kauluspaidoissa joka paikassa siitä sekunnista lähtien kun täyttää 18?

Vierailija
37/63 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän Suomessa voi pukeutua niin rumiin ja tilanteeseen sopimattomiin vaatteisiin kuin ikinä sitten keksiikään, mutten ymmärrä, miksi aloittaja haluaisi tehdä niin. Aloittajalla kuitenkin ilmeisesti on edes hiukan tyylitajua, koska hän vaivautuu pohtimaan tällaista asiaa toisin kuin suurin osa vastaajista.

Tuskinpa USAn lisäksi juuri missään muualla kuin Suomessa aikuiset ihmiset haluavat pukeutua julkisesti isoiksi vauvoiksi. Sellainen yleinen velttous ja mukavuudenhalu kai on niin syvään juurtunut, että opettajatkin löntystävät löysinä verkkareineen kouluttamaan reippaita tulevaisuuden toivoja.

Vierailija
38/63 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huppari on ihan yleinen kaikkialla maailmassa, normaali arkivaate. Sopii farkkujen kanssa hyvin.

Vierailija
39/63 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän Suomessa voi pukeutua niin rumiin ja tilanteeseen sopimattomiin vaatteisiin kuin ikinä sitten keksiikään, mutten ymmärrä, miksi aloittaja haluaisi tehdä niin. Aloittajalla kuitenkin ilmeisesti on edes hiukan tyylitajua, koska hän vaivautuu pohtimaan tällaista asiaa toisin kuin suurin osa vastaajista.

Tuskinpa USAn lisäksi juuri missään muualla kuin Suomessa aikuiset ihmiset haluavat pukeutua julkisesti isoiksi vauvoiksi. Sellainen yleinen velttous ja mukavuudenhalu kai on niin syvään juurtunut, että opettajatkin löntystävät löysinä verkkareineen kouluttamaan reippaita tulevaisuuden toivoja.

Naulan kantaan!

Vierailija
40/63 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.