Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rakastan turkkeja ♡

Vierailija
01.10.2014 |

Minulla on yksi turkis ja se on yksinkertaisesti ihana. Lämmin ja ihanan pehmeä. ♡

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jee mitä ees taas vänkäystä. Viime talvena ostin itselleni aivan ihanan pitkän ja ison sinikettuturkin joka on upea, pakko sanoa että oon kuullu ku vain kehuja! Ketut on mun juttuja, nyt on pitkä sini-, puna- ja hopeakettu kaapissa. 3>3>  Ei minkeissäkään mitää vikaa.... mutta ne on vanhemmille.... on mulla tosin semmonenkin, sisäkäyttöön tosin :))) Nauttikaa elämästä ja olkaa positiivisia toisillenne!

Vierailija
62/69 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin nylkeä elävältä jonkun turkiksia käyttävän ihmisen, vaikka AP:n Teettäisin nahasta itselleni prätkärotsin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

turkikset on kauniita kuten niiden omistajat :)

menkää puolustaa niitä kerjäläisiä ja mummoja vanhainkodeissa, joita ette ole käynneet katsomassa. turkis on oikeus ja siitä on turha tulla keskustelemaan :) kaikille tämän ketkun turkisnaisille hyvää joulun aikaa ja lämmintä mieltä :) 

Vierailija
64/69 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 07:19"]

[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 07:12"]Mulle tulee Turkkia pitävistä mäkissä vain kaksi asiaa mieleen, iästä riippuen. - Vanhat naiset, jotka käyttää, on vanhoja huoria - Nuoret naiset jotka käyttää, on nuoria (ja ryssiä) huoria. Ketkään muut ei ole niin tyylitajuttomia kuin huorat. Kunnon naiset ei tarhaeläimen turkkiin pukeudu. Lampaan kelsiturkki on ok, se on tullut muun tuotannon sivussa, samoin nahkaiset vaatteet ja asusteet. [/quote] Hahah :D mä oon kyl suomalainen nuori nainen enkä ole huora. Ja turkikset ei oo tyylittömiä :) tai osa varmasti mut osa on oikeesti tyylikkäitä

[/quote]

Voi reppanaa. :( Turkisten käyttäjät on hyvin surullisia tapauksia: haluavat julkisesti kertoa kaikille, että kannattavat eläinten kidutusta ja että ovat pinnallisia bimboja joiden päässä humisee tyhjyys. 

Vierailija
65/69 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni turkikset ovat aika kammottavia ja mauttomia.

Vierailija
66/69 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, kaikille raadot vaan niskaan, onhan ne sentään niiiiiin ihquja.. Not!

Vierailija
67/69 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun taas talvi tulee, niin muistutan:

Ne takkien somisteina, käsineissä, huiveissa jne. olevat "tekoturkikset" on sitten usein revitty elävistä koirista!

Älkää olko tyhmiä ja ostakaa niitä koska "tekoturkis on ihan ok, eihän se aitoa ole!"

Joo, ei pidä paikkaansa. Todella usein ne on oikeasta eläimestä lähtöisin.

Vierailija
68/69 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkit esim. ei kuulu Suomen luontoon, kyllä ne tarhoille kuuluu. Itselläni on kolme, yksi peritty vintage ja kaksi uutta, pitkä ja lyhyt, minkkiturkkia. Ovat aivan ihania ja tyylikkäitä. Vielä muita hankin, se on mun tän talven projekti <3

Vierailija
69/69 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpöä. Meillä on kolme koiraa ja emännällä kolme pitkää turkkia sekä useita puuhkia, värit sopivat ja ovat hienoja. Tyyliä on ja tykkää. <3<3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi neljä