Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkäikäisenä vanhemmat sisarukset on katsoneet pienempien perään

Vierailija
05.09.2014 |

muutamien tuntien ajan. (ja lähinnä silloin kun lapsi on unilla)
Meillä siis niin että kaksi vanhempaa teini-ikäistä lasta ja nuorin on parivuotias taapero.

Onko tavallista vai jotenkin poikkeavaa nyky-yhteiskunnassa että velvoitamme teinit silloin tällöin hetken olemaan vahtina nuoremmalle? Hän ei millään lailla vastusta tätä vaan katsoo ihan mielellään ja hyvin on mennytkin. Mutta nykyisin vaan asenne on se ettei lapsia saisi "työllistää" yhtään eikä heiltä saisi vaatia mitään vastuunkantoa. 

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tietysti teinistä, mutta kyllä voi jättää pariksi tunniksi keskenään :) Minäkin hoidin taaperoa kun itse olin teini-ikäinen, joskus jopa yön yli kun äiti yh ja vuorotyössä.

Vierailija
2/2 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä molemmat teinit oavt poikia, mutta kilttejä sellaisia ja myös sellaisia, joihin voi luottaa. Mä olen itsekin nuorempana hoitanut 9v nuorempia kaksosveljiäni ja se oli kivaa. Enkä nyt tietenkään tarkoitakaan että se olisi jokapäiväistä, ei edes jokaviikkoista mutta silloin tällöin tilanteen niin vaatiessa. Tuntuu vaan nykyisin että lapset pitäis kasvattaa jossain täyshoitolassa aikuiseksi asti, eikä heiltä saisi mitään odottaa ja vaatia. AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan seitsemän