MITÄ MUN PITÄÄ TEHDÄ, ETTÄ MUSTA TULEE RIKAS??
Olen niin kurkkuani myöten täynnä tätä köyhyyttä, että en vaan enää yksinkertaisesti kestä. Mä haluan myös asua länsi-pakilassa, tehdä ruokaostokset stockan herkussa, huristella uudella bemarilla, käydä lomamatkoilla dubaissa...jne.
Kaikista varmin tapa saavuttaa korkea elintaso olisi varmaan opiskella. Mutta mitäs sitä sitten opiskelisi, että saavuttais tän kaiken ja vähän enemmän.
Auttakaahan kaikki rikkaat ja menestyneet AV-mammat köyhää.
Kommentit (4)
Miksi luulet että olisit onnellisempi jos eläisit noin? Olisitko silloin tyytyväinen vallitsevaan olotilaan vai haluaisitko olla VIELÄ rikkaampi. Kuinka paljon on tarpeeksi? Jossain vaiheessa tulisi huoli omaisuudesta.
No varmaan joku DI:n tutkintokin riittäisi, lainallahan ne Länsi-Pakilankin talot suurimmaksi osaksi hankitaan. Rikkaus on kyllä tosi suhteellinen käsite.
Esiinny vaikka Kongon keisarin leskenä kun Sambia-kortti on nyt hetkeksi käytetty ja tarjoa rahoitusta suomalaiselle liikemiehelle. Puoli miljoonaa löytyy aina jostain muutaman pikkuasian järjestämiseen.
Opiskele lääkäriksi, jos opit asioita helposti. Pari mun kaveria on opiskellut lääkäriksi lasten saannin lomassa ja jälkeen. Lähes arma työpaikka tiedossa.