Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

MITÄ MUN PITÄÄ TEHDÄ, ETTÄ MUSTA TULEE RIKAS??

Vierailija
01.10.2014 |

Olen niin kurkkuani myöten täynnä tätä köyhyyttä, että en vaan enää yksinkertaisesti kestä. Mä haluan myös asua länsi-pakilassa, tehdä ruokaostokset stockan herkussa, huristella uudella bemarilla, käydä lomamatkoilla dubaissa...jne.

Kaikista varmin tapa saavuttaa korkea elintaso olisi varmaan opiskella. Mutta mitäs sitä sitten opiskelisi, että saavuttais tän kaiken ja vähän enemmän.

Auttakaahan kaikki rikkaat ja menestyneet AV-mammat köyhää.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskele lääkäriksi, jos opit asioita helposti. Pari mun kaveria on opiskellut lääkäriksi lasten saannin lomassa ja jälkeen. Lähes arma työpaikka tiedossa.

Vierailija
2/4 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi luulet että olisit onnellisempi jos eläisit noin? Olisitko silloin tyytyväinen vallitsevaan olotilaan vai haluaisitko olla VIELÄ rikkaampi. Kuinka paljon on tarpeeksi? Jossain vaiheessa tulisi huoli omaisuudesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No varmaan joku DI:n tutkintokin riittäisi, lainallahan ne Länsi-Pakilankin talot suurimmaksi osaksi hankitaan. Rikkaus on kyllä tosi suhteellinen käsite.

Vierailija
4/4 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esiinny vaikka Kongon keisarin leskenä kun Sambia-kortti on nyt hetkeksi käytetty ja tarjoa rahoitusta suomalaiselle liikemiehelle. Puoli miljoonaa löytyy aina jostain muutaman pikkuasian järjestämiseen.