Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsi ei halunnut syödä lihapullia,

Vierailija
01.10.2014 |

Söi sitten ison kasan porkkanaa ja kurkkua.
Ei mulla muuta...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä helvetti tällä palstalla riehuu taas, sama vegaanihullu vähän aikaa sitten?

Vierailija
2/5 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. Meillä sama, tuo lapsi ei tykkää syödä mitään missä aineksia on sotkettu. Pelkkää lihaa se voisi esim syödä kyllä. Mutta käytännössä usealla ruualla syö vain kasviksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva. Muuten, minä tykkäsin pienenä parsakaalista, se oli lempiruokaani. Siis LAPSENA pidin PARSAKAALISTA!!! Voitteko kuvitella? Siis ihan oikeasti, parsakaali oli mielestäni hyvää. Kyllä äidilläni oli ylpeyden aihetta! Kaikki kaverit inhosivat parsakaalia. Ainakin ehkä. En tiedä, en ikinä kysynyt. Kylässäkin oli kyllä usein parsakaalia.Mutta minä oikeasti pidin siitä!!!! Siis siitä parsakaalista, söin sitä mieluusti lapsena. Oikeasti!

Vierailija
4/5 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 21:56"]Kiva. Muuten, minä tykkäsin pienenä parsakaalista, se oli lempiruokaani. Siis LAPSENA pidin PARSAKAALISTA!!! Voitteko kuvitella? Siis ihan oikeasti, parsakaali oli mielestäni hyvää. Kyllä äidilläni oli ylpeyden aihetta! Kaikki kaverit inhosivat parsakaalia. Ainakin ehkä. En tiedä, en ikinä kysynyt. Kylässäkin oli kyllä usein parsakaalia.Mutta minä oikeasti pidin siitä!!!! Siis siitä parsakaalista, söin sitä mieluusti lapsena. Oikeasti!
[/quote]
Mä rakastin pinaattikeittoa...

Vierailija
5/5 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ou nooooooooooooooooooooooooooou!!!!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kahdeksan