Mies ollut paljon kesän aikana lapsen kanssa leikkipihalla
Suloista, kun pieni lapsemme viihtyy isänsä kanssa pihalla leikkimässä ja puistossa.
Usein vaan näyttää samaan aikaan pihalle menevän myös naapurirapun yh-äiti lapsensa kanssa. Aina menee miehelleni juttelemaan.
Eikai yritä iskeä miestäni? Olivat joskus olleet puistossakin samaan aikaan.
Kommentit (21)
Taitaa olla jo suhde heillä. hmm hmm
Kuka tahansa yh voi iskeä miehesi?
Ehkä olisi kannattanut harkita valintaa paremmin.
Voisiko kuka tahansa mies iskeä sinut?
Ei iske miestäsi, haluaa vain jutella toisen aikuisen kanssa. Miehesi voi olla hänelle ainoa aikuiskontakti koko päivänä.
Vierailija kirjoitti:
Ei iske miestäsi, haluaa vain jutella toisen aikuisen kanssa. Miehesi voi olla hänelle ainoa aikuiskontakti koko päivänä.
Kivat ennakkoluulot. Yh:llahan voi olla todella laaja ystäväpiiri eikä ole lainkaan yksinäinen.
No mene joskus mukaan niin pääsee se yh-äiti juttelemaan peräti kahden aikuisen kanssa. Voit saada uuden ystävänkin.
Yh-äitien kanssa on kiva jutella leikkipuistossa ja kyllä, viimeisen kahden vuoden aikana useamman kerran on yh-äiti kysynyt haluanko lähteä kahville hänen luokseen. Kertaakaan en ole lähtenyt, joten en tiedä oliko tarjolla muutakin kuin kahvia.
Ehkä yh vain viihtyy paremmin miesten kanssa, kuin naisten. Ethän tiedä edes hänen suuntautumistaan. Voihan se olla, että mies ei kiinnosta häntä siinä mielessä yhtään. Tsäänssit siis saattavat olla puolellasi...
Oikeasti. Mene mukaan. Yh varmasti arvostaa aikuista seuraa.
Mene mukaan, jos sulla ei oo muuta tekemistä kuin kytätä niitä ikkunasta.
Vierailija kirjoitti:
Yh-äitien kanssa on kiva jutella leikkipuistossa ja kyllä, viimeisen kahden vuoden aikana useamman kerran on yh-äiti kysynyt haluanko lähteä kahville hänen luokseen. Kertaakaan en ole lähtenyt, joten en tiedä oliko tarjolla muutakin kuin kahvia.
Moni yh-äippä kaipaa lohduttajaa. Pieni nylkytys tekee niin hyvää mielelle. Jaksaa taas arjen harmautta. Kun tietää miten hyvältä voi tuntua.
Mulla oli tuollainen mieskaveri kun meidän lapsi oli pieni. Meidän rytmi oli sellainen, ettei osuttu monienkaan kanssa samaan aikaan leikkipuistoon. Tunsin tämän toisen perheen äidin, heillä kaksi lasta, joista toinen meidän lasta vuoden vanhempi ja toinen 1,5v nuorempi. Minä en ollut töissä eikä tuo mieskään, niin me oltiin lasten kanssa usein ulkoilemassa. Eihän sitä olisi jaksanut, jos ei olisi ollut juttuseuraa, kaikesta mahdollisesta tuli juteltua, muustakin kuin lapsista. Eikä tuntunut niin friikiltä olla illalla puoli kymmenen maissa leikkipuistossa, kun siellä oli nämä toisetkin.
Nyt meidän lapset on jo parikymppisiä ja tähän äitiin olen edelleen yhteyksissä, mieheen en enää. Mutta siinä leikkipuistovaiheessa hän oli minulle ihan kullanarvoinen.
No just niin. Meillä osasi jo kolmevuotias kertoa, että Ellan äiti toi herkkupullia puistoon.
Siitähän se sitten alkoi valjeta koko stoori.
Itse olin vastasyntyneen kanssa kotona ja isä kävi kaksi- ja kolmevuotiaiden kanssa puistossa. Niin ja Ellan ja Ellan äidin.
Sellaista sattuu.
Taas negatiivinen ajatus ensin. Olisit iloinen kun miehesi viettää niin paljon aikaa lapsen kanssa. Itse olet huono äiti kun et ole lapsesi kanssa enemmän.
🙄🤡🙊👌