Kuvaile tuntemasi Riikka
T: Riikka
Kommentit (36)
[quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 20:56"]Sporttinen, empaattinen, joskus hiukan epäkäytönnöllinen, potee ikäkriisiä...
[/quote]
Minä? Olen tosin aina epäkäytännöllinen.
Reilusti ylipainoinen (yksinäinen) raasu tyttö, olimme ala-asteella, nykyään en tiedä miten hän voi..
Reilusti ylipainoinen, huomionhakuinen, tyhmä, ilkeä, alkoholisti, laiska.
Entinen urheilija. Nykyään noin 40 vuotias pienen lapsen äiti. Kiltti ja mukava. Moneen vuoteen en ole nähnyt mutta hyvännäköinen hän on ollut aina ja hyväpeppuinen
Pelottava, vaatii tuttaviltaan ihan älyttömästi. Antaa toki myös itse. Yksinäinen. Kaksinaamainen. Pk-seutu.
Mun tuntemani Riikka on duunissa mies voittoisella alalla. Jonkin sortin esimies asemassa kai.
Ja kun on siis niitä harvoja naisia siinä puljussa, niin tottakai on miesten mieleen.
Ukkomiesten nainen.
Kaikin puolin hyvä tyyppi, fiksu ja mukava. Nätti, pitkä, kauniit hiukset, kiva tyyli.
Hyväntuulinen, lämminhenkinen, ystävällinen, vihreät arvot, ikisinkku ja haluaisi lapsia mutta niitä ei ole sinkkuuden takia, vahvasti uskossa, harrastaa koripalloa ym. liikuntaa, oli masennuksen vuoksi puoli vuotta sairauslomalla opiskeluaikana, opiskeli äidinkieltä ja kirjallisuutta mutta en tiedä millaiseen työtehtävään on sijoittunut, luulen että hänellä on käsittelemättömiä traumoja joista sekä masennus että ikisinkkuus johtuvat koska hänessä ei tunnu olevan mitään sellaista vikaa miksi ei kelpaisi miehille, perusnätti ja sellainen herttainen.
Tykkää myös leipomisesta ja retkeilystä, tosi fiksu ja vastuuntuntoinen.
-32
Tunnen kansi Riikkaa. Toinen vaihtelee hiusväriään ja meikkityyliään mielialojen mukaan, toinen on luonnollinen. Molemmat liikunnallisia ja todella hyviä äitejä. Toinen uskovainen ja toinen ei.
Mysteerinen ja seksuaalisesti kiehtovin tyyppi, kenet olen koskaan tavannut. T. Mies
Kamala ketju osin.
Vaikka sama nimi on monella, silti nuo haukut tuntuu kurjalta.
[quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 20:59"][quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 20:58"][quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 20:48"][quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 20:38"]Ailahtelevainen ja haluaa kaikkien miesten huomion. Mun hyvä ystävä mutta otetaan usein yhteen. Jääräpäinen, vaihtaa usein mielipidettään eikä osaa perustella. Keskittymisvaikeuksia. Välillä liian suorasanainen ja ajattelematon. Mut muuten ihan mukava.
[/quote]
Tunnetaankohan sama Riikka?
[/quote]
Mistä päin? Mun Riikka Pohjanmaalta.
[/quote]
apua mäki tiiän yhen tämmösen pohjanmaalta :D
[/quote]
Hmm täähän menee jännäksi :D tiedätkö hänen toisen nimen etukirjainta vaikka? :D