Mitä resepti lääkkeitä syöt päivittäin?
Luetelkaa mitä lääkkeitä syötte ja mihin vaivaan.Myös jos et syö lääkkeitä.
Akuutista tuli mieleen.Tanskassa laskettuna kokoväestö syö 1,5 nappia päivässä,syntymästä kuolemaan saakka.Huh.
Kommentit (41)
En enää onneksi mitään. Monta vuotta söin cipralexia, mutta onneksi ei ole enää tarvetta.
En syö talvella. Kevään, kesän ja alkusyksyn syön setiritsiiniä siitepölyallergiaan yhden napin aamuisin. Tarvittaessa siitepölyaikaan tai flunssan yhteydessä hengitettävä astmalääke.
Thyroxin, Yasmin, ja lisäks vielä inhaloitava kortisoni
itse en syö mitään. En perusta lääkkeisiin.
Tosin en sairasta mitään tautia,toki masennuslääkkeitä tyrkytetty ja totesin liikunnan,elämänrytmin 100% tehokkaamaksi hoidoksi.
Kauhistuin kun uutisissa oli juttua kuinka e-pillerit vaikuttaa vesistöihin.Jopa meidän ei e-pillereitä syövien hormooneihin 0.0
Somac, joku antihistamiini ja impattava kortisoni.
Kannattaa vilkaista akuutin 20v juhlajakso...
Venlafaxin 300mg ja Mirtazapin ...
Höh, suomalaiset ovat niin lääkevastaisia ja sitten kuolevat ennen aikojaan.
E-pillereitä. Lisäksi mulla on pitkäaikaiset reseptit säännöllisen esäännöllissti käytettäviin kipulääkkeisiin ja unilääkkeisiin.
Propralia rytmihäiriöihin ja verenpaineeseen, Progynovaa hormonikorvaushoitona.
e-pilleri,lamictal,kortisoni joka loppuu pian. Viikko sitten lopetin deprakinen.
Astmaan: inhaloitava kortisoni, inhaloitava avaava lääke, nenäsumute, antihistamiini
Kilpirauhasen vajaatoimintaan: erityislupalääke & thyroxin
Nivelkipuihin: parasetamoli ja kortisoni, jota tosin olen juuri lopettamassa
Minipillerit todella vaikeisiin ja runsaisiin menkkoihin & ehkäisyyn
Somacia. E-pillereitä söin yli vuosikymmenen, mutta en enää.
Onko mielestänne jokin teille määrätty lääke turha,hyödytön?Olisitteko valmiita luopumaan siitä?Mitä lääkäri sanoi jos kysyitte lääkkeen lopettamisesta?
ap
Seroquel prolong ja sepram kaksisuuntaisen mielialahäiriön hoitoon.