Selviytyjät Suomi 2021 OFFICIAL
En löytänyt vielä ketjua joten tässä olkaa hyvät, keskustelu vapaa.
Kommentit (932)
Tekopyhää pyydellä anteeksi.
Täytyisi aikuisen ihmisen osata keskustella.
Mainettaan yrittää vain putsata.
Ihme läheisriippuvainen tuo Sanna, kun pitää heti rynnätä tekemään sovintoa ja ylistämään tyyppejä, jotka katsovat häntä nenänvartta pitkin. Samoin toki myös Paul. Yläastemeininki, kun pahat tytöt hallitsee ja muut menee seiniä pitkin
Vierailija kirjoitti:
Shirleyllä ollut viikko aikaa ottaa vastaan ruutu+ katsojien palaute ja hioa instapäivitys jonkun kriisiviestintäkonsultin kanssa
Se on juuri näin. Nuo anteeksipyynnöt on ihan yhtä tyhjän kanssa. Vain Shirlyn toiminta ja käytös tulevaisuudessa näyttää, onko Shirly aina noin ilkeä ja kypsymätön, kun asiat eivät mene hänen toivomallaan tavalla. Jos nyt katsoo taaksepäin vaikka putoamistaan TTK:ssa, niin ei sen jälkeinenkään käytös viittaa mihinkään muuhun, kuin tuollaiseen lapselliseen, omahyväiseen ja narsistiseen ihmiseen. Enpä löisi vetoa sen puolesta, että hänessä on mitään henkistä kasvamista tapahtumassa.
Shirley on tosi inhottava tyyppi ja Viki myös.
Nyt on kyllä mennyt meininki todella karmeeksi näiden kahden daamin osalta, niin kun oikeesti. Shirley ja Eve menee mun tosi-tv:n historiassa top-3 oksettavimpiin ihmisiin.
Käyttäjä40976 kirjoitti:
Tämä noitakaksikko pilannut koko kauden, toivon todella ettei finaalissa tuomarit anna voittoa kummallekaan kiusaajalle, ja että Paul jaksaa ja selviytyy finaaliin asti. Jos vielä kaiken selkäänpuukotuksen jälkeen Paul voittaisi kisan niin olisi kaveri kyllä kaikkien aikojen selviytyjä! Ja niin ärsyttää varsinkin tuon Even tekopyhä naama ja paska mitä sen suusta tulee että kun näkyy ikinä seuraavassa viidakon tähtösissä tms kierrätysrealityssä niin vaihtuu kanava samantien. Enkä kuuntele enää myöskään Bassoradiolta tän toisen nartun ohjelmaa.
Muista nyt silti varoa ettet vielä itse vaivu samalle tasolle sen nartun kanssa..
Siinä nähtiin kaksi (Shirly ja Eve) todella kovanluokan kiusaajia. Eikä takuulla ollut ensimmäinen kerta. Lisäksi järjettömän kateellisia Paulille. En halua nähdä kummankaan naamaa yhdessäkään TV-ohjelmassa. Yäk!!!
Vierailija kirjoitti:
Siinä nähtiin kaksi (Shirly ja Eve) todella kovanluokan kiusaajia. Eikä takuulla ollut ensimmäinen kerta. Lisäksi järjettömän kateellisia Paulille. En halua nähdä kummankaan naamaa yhdessäkään TV-ohjelmassa. Yäk!!!
No nyt oli erikoinen kommentti. Taidat itse olla kateellinen?
Kukaan ei ole tuossa ohjelmassa kiusannut ketään. Kertoo melko paljon katsojan vajavaisesta hahmottamiskyvystä, jos näin luulee. Kyse on tv-ohjelmasta, muistakaa se.
Tietääkö kukaan, miten kisa etenee,kun 4 jäljellä? Jos siinä kohtaa jo kilpaillaan siitä, kuka pääsee suoraan finaaliin ja voittaja saa valita yhden kilpailijan mukaan finaaliin, voi käydä jopa niin hyvin, että sekä Paul että Heikki pääsevät finaaliin (mieluummin siis Heikki kuin Shirly tai Eve). Heikki ei tietenkään valitse Paulia finaaliin,mutta jos Paul joutuu kisaamaan finaalipaikasta Shirlyn tai Even kanssa, on aika selvää, että kumpi voittaa.
Onko finaalissa siis 2 vai 3 kilpailijaa?
Tykkäsin Shirlystä aiemmin. Silloin kun oli vielä jonkun miehen kanssa, hän oli radiossa mukava ja hauska. Nyt kun on kimpassa Sannin kanssa, on jatkuvasti julkisuudessa ja muuttunut sen myötä ylimieliseksi ja pintaliitoiseksi.
Vikistä olen myös tykännyt radiossa, mutta Selviytyjien jälkeen ei pysty Vikiäkään radiossa kuuntelemaan, kun kaikkea hänen sanomaansa tarkastelee paljon kriittisemmin ja tulee vaan mieleen hänen ylimielisyytensä Selviytyjissä. Viki kyllä ei tunnu mitään häpeilevän, eikä varmasti välitä yhtään vaikka iso osa suomalaisista kokee hänen julkisuuskuvansa kärsineen pahasti.
Ihan sairaan hyvä kausi! Kaikkien aikojen paras kausi suomessa. Vihdoin on tässäkin maassa opittu pelaamaan!
Eve ja shirly just oikein manipuloi henkisesti muita toimimaan heidän etujensa mukaisesti. Turha siitä katsojien uhriutua.
Eve on kyllä tekopyhyyden multihuipentuma
Shirly ulos, jaksaa kieroilla ja puhua p...kaa toisista.
Hei, koska tulee uusi jakso? tähän kauteen on jäänyt koukkuun.
Vierailija kirjoitti:
Hei, koska tulee uusi jakso? tähän kauteen on jäänyt koukkuun.
Sunnuntaisin kello 19.30
Vierailija kirjoitti:
Tykkäsin Shirlystä aiemmin. Silloin kun oli vielä jonkun miehen kanssa, hän oli radiossa mukava ja hauska. Nyt kun on kimpassa Sannin kanssa, on jatkuvasti julkisuudessa ja muuttunut sen myötä ylimieliseksi ja pintaliitoiseksi.
Vikistä olen myös tykännyt radiossa, mutta Selviytyjien jälkeen ei pysty Vikiäkään radiossa kuuntelemaan, kun kaikkea hänen sanomaansa tarkastelee paljon kriittisemmin ja tulee vaan mieleen hänen ylimielisyytensä Selviytyjissä. Viki kyllä ei tunnu mitään häpeilevän, eikä varmasti välitä yhtään vaikka iso osa suomalaisista kokee hänen julkisuuskuvansa kärsineen pahasti.
Peliähän se on ja Viki pelasi sitä peliä mikä häneltä sujuu parhaiten, koska kisoissa ei pärjännyt fyysisemmille kilpailijoille. Itse en koe mitään inhoa kenellekeen kaudella olleille, koska tuo on tuota ja siellä eristyksissä on mitä on. Toivon ja uskon, että Paul vie. Hän oli minulle tuntematon ennen tätä, mutta todella positiivisen fiiliksen olen hänestä saanut.
Shirley on törkeä oman navan tuijottaja. Jos Shirley tai Eve voittaa, on se suuri vääryys. Selviytyjät on enempi Kieroilijat, parhaat äänestetään pois ja surkeet jää.
Miten voikin mennä noiden kahden naisen touhut tunteisiin. Hyi olkoon! Ja nyt saivat vielä palkinnonkin! Niinhän sitä sanotaan, että paha saa palkkansa. Nämä neidot saivat sen piknikin muodossa😡.
Shirleyllä ollut viikko aikaa ottaa vastaan ruutu+ katsojien palaute ja hioa instapäivitys jonkun kriisiviestintäkonsultin kanssa