Pystyisitkö elämään ilman makeisia?
Kommentit (34)
Pystyisin. En ole karkkihiiri, vaan ruokahiiri. En voisi elää ilman HYVÄÄ RUOKAA. Karkkia en näin aikuisiällä (38v) syö. Ei tee mieli enkä ikinä itse osta. Olen silti pullukka, juurikin hyvän ruuan ja viinin takia varmaankin. Sekä luontaisen laiskuuden :)
Karkki ei ole mielestäni aikuisille, vaan lapsille. Iän myötä karkkihimon tulisi vähentyä.
Samoin aikuisena tupakanpolttokin loppuu normaalisti luonnostaan nuoruuden toilailujen jälkeen.
Jos jäätelö ja vanukkaat lasketaan makeisiksi niin en, jos niitä ei lasketa niin helposti.
Vanukkaat???
Syökö joku aikuinen vanukkaita???
Siis minkälaisia?
Kyllä. En edes välitä karkeista, en syö niitä muutenkaan.
Olen pystynyt, mutta ilman suolaisia vaikeempaa. En tarkoita sipsejä, enkä teollisia makeita edes.
Joo, aika hyvin. Silloin söisin luultavasti enemmän leivonnaisia ja muita herkkuja kuin tällä hetkellä.
Pystyisin. Onneksi ei ole mitään tarvetta niin tehdä.
Varmaan joo, mutta en halua. Ei ole mitään tarvetta.
Helposti, en juurikaan pidä makeasta. Suolaisista herkuista taas en ikimaailmassa luopuisi, sipsit<3
Ilman karkkeja joo helposti, mut suklaa ei vissiin oo karkkia :-) tai jos on niin sit söisin jotain suklaakakkua... Mut karkit ei tosiaan oo ongelma, ennemmin syönkin leivonnaisia...
Kyllä pystyn, eikä ole edes vaikeaa.