Tyttöystäväni syö liian vähän
Eilen tyttöystäväni oli luonani ja ruoalla söi kaksi ruisleipää, perunamuusia kauhallisen ja neljä lihapullaa ja kastiketta ja leivällä oli juustoa ja kurkkua. Onko tämä normaalia ja pitääkö saada tyttöystävän syömään enemmän sanomalla että en halua luurankoa?
Kommentit (7)
Onko hän normaalipainoinen? Jos on, hän ei syö liian vähän.
Normaalipainokaan ei aina rajaa pois syömishäiriön mahdollisuutta. Mitä aiemmin syömishäiriö tunnistetaan ja aletaan hoitamaan, sitä paremmat mahdollisuudet siitä on parantua. Liian pitkälle mennessään se on jo paljon pidempi ja vaikeampi prosessi.
Tytyt myös esittää usein, että ovat niin pieniruokaisia eivätkä ainakaan mitään makeaa houni.
Katsoimme tytyn kanssa elokuvaa luonani ja olin hankkinut muutaman karkkipussin evääksi. No, hän maistoi ehkä yhden tai kaksi ja vakuutteli, ettei hänen tee mieli eikä yleensäkään tykkää kauheasti mistään makeasta. No, okei ei siinä. Söin sitten itse senkin edestä.
No myöhemmin hän sitten lähti kotiin ja ajattelin, että käyn vielä hakemassa lähikaupasta jotain iltapalaa itselleni. Menin kauppaan ja HAHAHA, sisään tullessani tyty oli kassalla jonkun mega-pussin kanssa :DD
No eiks toi nyt ole ihan riittävästi?
Jos tyttöystävä on syönyt aikaisemminkin samana päivänä, niin tuohan on ihan hyvä satsi. Kuinka paljon olisit olettanut tyttöystäväsi syövän...? Älä vahdi toisten syömisiä, huolehdi enemmän itsestäsi.
Ei oikein yhden aterian perusteella voi sanoa, syökö tarpeeksi. Ei tuo nyt sentään ihan syömättömyydeltä kuulosta. Oliko sinulla muita syitä ajatella, ettei tyttö syö riittävästi?
No, mun muijalla ei tota ongelmaa ole.
Vaihdetaanko?