Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä nautintoa elämään, kun

Vierailija
01.10.2014 |

Mies ei innostu seksistä, alkoholia ei voi juoda (imetys) eikä herkkuja syödä, kun en halua lihota ja tulee huono olo (kuten alkostakin) ?!

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/26 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niin helvetin tumpääntynyt ja kyllästynyt, että pää räjähtää. Olen olemassa vain äitinä. Mutta eihän tänne jatkuva valitus mitään muuta eikä auta kuin pieneksi hetkeksi, kun joku vastaa jotain. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miestä ei kiinnosta läheisyys? Muuttuiko tilanne synnytyksen jälkeen vai onko aina ollut?

Vierailija
4/26 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä koskaan ole ollut paljoa läheisyyttä. Alkuvuosina oli seksiä joka tai lähes joka päivä edes.
Ap

Vierailija
5/26 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
6/26 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ime tikkaria

Vierailija
7/26 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provoile AV:llä. Niin me muutkin tilanteessasi olevat olemme ratkaisseet ongelman.

Vierailija
8/26 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Telkkari? Musiikki? Käsityöt? Lukeminen? Kaikkia tekisin itse,jos ois aikaa.

Vierailija
9/26 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautintoa voi saada esim. kulttuurista, näyttelyistä, teatterista, kirjallisuudesta. Myös luonnon tarkkailemisesta, syksyn upeista väreistä! Tai jostakin harrastuksesta, käsitöistä, kuntoilusta. 

Vierailija
10/26 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuntoilusta saan joo, etenkin kun se on harvoja tilaisuuksia olla itsekseen. Ap

Vierailija
11/26 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta onhan se nyt todella säälittävää, jos liikunta on ainoa huvi. Ap

Vierailija
12/26 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun nautinnot näyttää liittyvän suurimmalta osalta suuhun.

Vierailija
13/26 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elokuvat, musiikki, kirjat, tv sarjat, ystävät, terveelliset herkut

Vierailija
14/26 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 18:27"]Sun nautinnot näyttää liittyvän suurimmalta osalta suuhun.
[/quote]

Kyllä, olen hyvin oraalinen ihminen.
Ap

Vierailija
15/26 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun lapseni oli vauva, mulle nautintoa arkeen toi vaunulenkit vauvan päiväuniaikaan, musiikin kuuntelu (kaiuttimista normaalivolumella kun vauva oli hereillä, ja kun vauva nukkui, menin samaan huoneeseen jotta näen vauvan ja huudatin musiikkia aivan täysillä kuulokkeilla), tykkäsin iltaisin lukea hyviä kirjoja ja koukutuin huonoihin tvsarjoihin. Opettelin myös pahan tavan napostella iltaisin, mutta sainpa aina päivän kasvistarpeen täyteen, kun tein hyvän dipin (jogurttia ja mausteita) ja pilkoin porkkanaa, kurkkua ja paprikaa tikuiksi ja söin iltapalana telkkaria katsellessa. Mä tein myös vaatteita itse, ja neuloin. Ja leivoin, se oli oma lemppari, vaikken yhtään tiennyt että tykkäisin! Aloitin leipomisen helpoista ohjeista ja siirryin yhä vaikeampiin. Oli kiva viedä niitä leipomuksia sitten kylään mennessä ja tarjota meillä käyville vieraille.

Vierailija
16/26 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se on niin, että puutteessa eläminen vituttaa koko ajan niin paljon, etten siksi saa nautintoa mistään muustakaan!
Ap

Vierailija
17/26 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 18:35"]Ehkä se on niin, että puutteessa eläminen vituttaa koko ajan niin paljon, etten siksi saa nautintoa mistään muustakaan!
Ap
[/quote]
Osta dildo. Helpottaa se kai edes vähän.

Vierailija
18/26 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 18:35"]

Ehkä se on niin, että puutteessa eläminen vituttaa koko ajan niin paljon, etten siksi saa nautintoa mistään muustakaan! Ap

[/quote]

Onhan sulla omat kädet

Vierailija
19/26 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 18:38"][quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 18:35"]Ehkä se on niin, että puutteessa eläminen vituttaa koko ajan niin paljon, etten siksi saa nautintoa mistään muustakaan!
Ap
[/quote]
[/quote] olen jo ostanut. Ei se läheisyyttä korvaa ja vain laskee itsetuntoa entisestään.
Ap

Vierailija
20/26 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 18:39"][quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 18:38"][quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 18:35"]Ehkä se on niin, että puutteessa eläminen vituttaa koko ajan niin paljon, etten siksi saa nautintoa mistään muustakaan!
Ap
[/quote]
[/quote] olen jo ostanut. Ei se läheisyyttä korvaa ja vain laskee itsetuntoa entisestään.
Ap
[/quote]
Eikö miestä kiinnosta halata taibillalla ottaa viereen telkkaria katsoessa tai nukkumaannennessä? Siinä olisi läheisyyttä (fyysistä, henkinen eri juttu) ja doldolla sitten seksuaalinen puoli. Jos ei miestä kiinnosta edes tuollainen läheisyys, on ongelma muualla kuin siinä ettet sinä osaa nauttia asioista, vaan miehellä voi olla masennusta tai teillä suhde huonossa kunnossa. Niitä ei paljon vaunulenkeillä tosiaan ratkaista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kuusi