Paras tapa pestä ja kuivata vessan peili?
Kommentit (18)
Ensin pyyhin peilin kostealla kuituliinalla ja sitten kuivaan sen kuivalla kuituliinalla. Tulee hohtavan puhdas, ilman mitään pesuainetta.
Ei siihen tarvitse muuta kuin vedellä vähän kostutetun mikrokuituliinan. Ei märkää missään nimessä, vaan nihkeä. Tai kastelet yhden kohdan, pyyhit sillä ja kuivaat kuivalla kohdalla.
Hanki hyvälaatuinen ja -hintainen mikrokuituliina ja käytä sitä peileihisi tarkasti pakkauksen ohjeita noudattaen. Valitettavasti tälläkään konstilla ei saa peilistä näkyvää naamaa kauniimmaksi.
Alkoholi ja nukkaamaton talouspaperi.
Jos siinä on jotain muuta kuin irtopölyä esim. sormenjälkiä ja hammastahnaroiskeita tms, niin pieni pisara fairyä tms. kosteaan rättiin sillä pyyhit ja toisella puolella ilman fairyä pesuaine pois. Kuivaus talouspaperin palalla niin ei jää rantuja.
Mä käytän niitä yksittäispakattuja silmälasinpuhdistusliinoja, tai mitä ne on nimeltään. Toimii laseihin, näyttöihin ja peileihin yhtä hyvin.
Peset sen niinkuin ikkunan
Sankkoon vettä ja fairya
Uutta siellä pesu sientä
Peset märällä pesimellä peilin
Sitten kuivaat ikkuna lastalla
Sumutan ikkunanpesuainetta pullosta ja pyyhin mikrokuituliinalla.
Suihkutan Kiilto yleispuhdistusainetta ja pyyhin vessapaperilla. Ei jää yhtää jälkiä.
Ei yksinkertaisesta asiasta kannata tehdä niin vaikeaa.
Itse olen ollut lasialalla töissä ja siellä pyyhittiin lasit etanolilla puhtaiksi. Puhtaaksi tulevat.
Kostealla liinalla ja kuivaus kuivalla liinalla. Ei pesuaineita, pelkällä vedellä.
Vierailija kirjoitti:
Peset sen niinkuin ikkunan
Sankkoon vettä ja fairya
Uutta siellä pesu sientä
Peset märällä pesimellä peilin
Sitten kuivaat ikkuna lastalla
Sujuuhan se noinkin. Menee tarpeettoman kauan aikaa kyllä.
Pyyhin astianpesuvedessä käytetyllä siivousliinalla peilin ja kuivaan sen talouspaperilla. Näin olen tehnyt monta vuosikymmentä ja tulos ei ole häirinnyt ainakaan omia silmiä.
Vierailija kirjoitti:
Sumutan ikkunanpesuainetta pullosta ja pyyhin mikrokuituliinalla.
Mä pyyvin talouspaperilla. Aikaa menee noin 5 sekuntia ja peili on pesty.
Kiitos mikrokuituliinan käyttöohjeesta! Ap.
Viimeistele kuivalla liinalla. Se minusta oleellisinta.