Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäisenä potalta pöntölle?

Vierailija
01.10.2014 |

Minkä ikäisenä potalta pöntölle?

Minkä ikäisenä teidän lapset ovat siirtyneet käyttämään vessassa potan sijasta vessanpönttöä? Ostitteko pöntön pienentäjän vai ette? Halusiko lapsi itse mieluummin pöntölle vai lähtikö muutos teistä vanhemmista? 
Kaipaisin siis sellaisten kokemuksia, joiden lapset ovat opetelleen ensin potalle. 
Mites käynti vieraissa vessoissa? Pitääkö potta aina olla saatavilla, vai onnistuuko pöntöllä käynti yleisissä vessoissa.

Meillä kesällä 4 vuotta täyttänyt käy vielä potalla kotona, mutta pöntöllä käyntikin sujuu tarvittaessa (hieman nihkeästi tosin). En ole vielä vähään aikaan ajatellut häneltä pottaa viedä, mutta olen ruvennut ajattelemaan että kenties kohta hoitopaikassakin voi joutua käymään vain pöntöllä...

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lapsi täytti vähän aikaa sitten kolme. Pöntöllä hän alkoi käydä joskus keväällä, suunnilleen 2,5-vuotiaana. Supistajaa ei meillä ole. Esim. huoltoasemilla alettiin käyttää varmaan jo joskus 2-vuotiaana, kun julkisten paikkojen potat vähän arveluttaa... Oli kyllä silloin vielä vaipoissa, mutta pissatettiin silti.

Nyt käy itse pöntöllä, ei tarvitse nostaa pöntölle.

Vierailija
22/23 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinäkin potat on suunnitelut taaperoiden pyllyille ei sitä isommille esim 4vuotiaille. Koska potissa on se istuin osa aikas pieni niin ison lapsen on siinä hankala istua. Nämä mitä yleisesti on käytössä lastenhoitohuoneissa se Orthexin malli on liian pieni 4 vuotiaalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olla pottaa tarvittu koskaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi neljä