Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä vanhemmaksi tullaan mieheni kanssa, sitä enemmän koen alemmuuskompleksia omasta ulkonäöstäni

Vierailija
29.08.2021 |

Miehillä vanheneminen saattaa oikeastaan näyttää vain lisäävän komeutta. Itse näen naamassani yhä enemmän juonteita ja olen yhä enemmän kulahtaneen näköinen. Mies se vain komistuu.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai niin, Lady. Mielipiteensä kullakin, mutta ikävä jos loppuelämä menisi noilla ajatuksilla.

Vierailija
2/9 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Tiedän mitä tarkoitat...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kellä lisää kellä ei!

Suurin osa ukoista happanee ja harmaantuu!

Ei naisetkaan samaan tahtiin vanhene!

Joku on puoleensavetävä koko ikänsä.

Joku ei juuri koskaan.

Harva kuitenkaan komistuu iän myötä.

Eikä vähemmän komeasta vinonenäisestä yleensä iän myötäkään sen ihmeellisempää tule :D

Vierailija
4/9 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikääntyessä hoikan/urheilullisen vartalon merkitys ulkonäössä korostuu. Keskity kroppaan, älä naamaan.

Vierailija
5/9 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen olet?

Vierailija
6/9 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä yritys Markku, 1/5.

Vierailija
7/9 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehille ikääntymisen merkit on sallitumpia, naisen kauneus on kulttuurisesti todella äärimmäisen sidottu vain nuoruuteen.

Oikeasti ne sun rypyt ei ole sen ihmeellisempi juttu kuin miehenkään, sinut on vain aivopesty pitämään naisen ryppyjä rumempana kuin miehen.

Vierailija
8/9 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu, mies vain komistuu vuosi vuodelta, itselle tullut jo ryppyjäkin ja muutenkin parhaat päivät selvästi takana päin, vaikka syön terveellisemmin ja liikun enemmän kuin mies. Koko ajan mietin milloin mies vaihtaa nuorempaan, saisi helposti vaikka minua 15 vuotta nuoremman.

Vierailija
9/9 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryhdikäs vartalo ja hymyilevät kasvot näyttävät nuorekkaalta! Rypyt ja juonteet kertoo vain eletystä elämästä. Creepyltä näyttää kiristetyt kasvot.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kahdeksan