Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Appivanhemmat nostavat vävynsä jalustalle

Vierailija
29.08.2021 |

Käytiin appivanhemmilla kahvilla, tuskin mennään enää. Ajattelin, että kutsuvat meidät sinne kuullakseen, miten meillä menee. Lapset lähtivät uusille kouluasteille ja mies vaihtoi vasta työpaikkaa. Eikä olla aikoihin nähty, kun appivanhemmat ovat olleet kiireisiä miehen siskon perheen kanssa.

No puolet ajasta saatiin sit kuulla, kuinka miehen siskon perhe on niin hienon talon ostaneet ja kuinka taitava vävy on maalaamaan ja laittamaan ruokaa. Toki helppoahan se on, jos apua saa koko ajan, mutta se on asia erikseen… mutta vävy sitä ja vävy tätä…

Ja nyt meillä on täällä kotona miehen kanssa riita, kun Sanoin, että hänen olisi pitänyt pitää meidän perheen puolia, eikä hiljentyä kuuuntelemaan siskonsa perheen kehumista.

Esim kun appivanhemmat kehuivat, että vävy niin hienosti maalaa. Mieheni olisi voinut kehua, että meillä vaimo (Siis minä) maalasi makuuhuoneen, ja kyllä tulikin hieno. Siis mieheni olisi vähän voinut näpäyttää ja muistuttaa, että meidänkin perhe on olemassa.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyynnyikö muka turhasta?

Vierailija
2/21 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap hanki itsetunto, mielellään hyvä sellainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyynnyit turhasta.. Kasva aikuiseksi.

Vierailija
4/21 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärsyynnyikö muka turhasta?

Kyllä. Olet jo valmiiksi ärsyyntynyt sekä appivanhempiin että kälyn perheeseen.

Vierailija
5/21 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, kateus on rumaa.

Vierailija
6/21 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän iskä voittaa teidän iskän 🙄

Vierailija
7/21 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on järkevä eikä rupea mitään "eipäs juupas" meininkiä. 

Vierailija
8/21 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidilläni on vanhemmiten diagnosoitu harhaluuloisuushäiriö. Lisäksi hänellä on narsistisia piirteitä. Hän oli aina äärettömän huonoissa väleeissä isän suvun kanssa, mikä oli todella raskasta sekä isälle että meille perheen lapsille. Niitä riitoja en olisi halunnut kuulla. Älä tee samaa omille lapsillesi.

Vierailija
9/21 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulla ole tarvetta riidellä miehen suvun kanssa. Minulla ei myöskään ole tarvetta kuulla kuinka ihastuttavan taitava vävy appivanhemmillani on.

Eikä minulla siis enää myöskään ole tarvetta kahvitella appivanhempien kanssa.

Jotenkin minusta tuntuu, että he kutsuivat väärät kahvivieraat. Jos keskustelun tärkeimmäksi osioksi otetaan miehen sisko ja vävy, ehkä juuri heidän olisi pitänyt istua kahvipöydässä. Ei meidän.

Ap

Vierailija
10/21 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette mene enää, koska sinä et halua mennä. Estät miehesi näkemästä vanhempiaan ja lapsesi isovanhempiaan.

Vierailija
11/21 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ette mene enää, koska sinä et halua mennä. Estät miehesi näkemästä vanhempiaan ja lapsesi isovanhempiaan.

Mies ja lapset saa mennä jos haluavat kuunnella kehuja serkuistaan. Minun ei tarvitse mennä.

Minun vanhempieni luona on mieskin viihtynyt, hänen ei tarvitsekaan kuunnella kehuja heidän toisesta, paremmasta vävystään, vaan meitä kohdellaan tasapuolisesti.

Ap

Vierailija
12/21 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että kyllä mäkin ap:n anoppina tykkäisin siitä vävystä enemmän...

Vierailija
13/21 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo niin varmaan tykkääkin, saa tykätä ihan rauhallinen.

En vaan vieläkään käsitä, miksi meidät kutsuttiin kahville, jos meidän asiat ei kiinnosta…?

Eli jos mielummin puhuvat miehen siskon perheestä, ehkä heidät pitäisi kutsua. Toisaalta en kyllä tiedä, oliko miehen siskon perhe kutsuttu. Ehkä. Jos me oltiinkin vaihtoehto nr 2, kun heille ei sopinut?

Ap

Vierailija
14/21 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo niin varmaan tykkääkin, saa tykätä ihan rauhallinen.

En vaan vieläkään käsitä, miksi meidät kutsuttiin kahville, jos meidän asiat ei kiinnosta…?

Eli jos mielummin puhuvat miehen siskon perheestä, ehkä heidät pitäisi kutsua. Toisaalta en kyllä tiedä, oliko miehen siskon perhe kutsuttu. Ehkä. Jos me oltiinkin vaihtoehto nr 2, kun heille ei sopinut?

Ap

Autocorrect… Siis rauhassa

Vierailija
15/21 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivotaan että miehesi eroaa sinusta ajoissa, minä ainakin eroaisin tämä tekstin perusteella. 

Vierailija
16/21 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivotaan että miehesi eroaa sinusta ajoissa, minä ainakin eroaisin tämä tekstin perusteella. 

Totta. En minäkään tuollaista ihmistä katselisi pitkään ja antaisi pilata myös minun elämääni.

Vierailija
17/21 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis menettekö te kahville jonkun luo ruotimaan muiden asioita? Ette kerro omista tai kysele kutsujan elämästä? Vaan puhuttte ihmisistä, jotka ei ole paikalla?

Vierailija
18/21 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies ja lapset saa mennä jos haluavat kuunnella kehuja serkuistaan. Minun ei tarvitse mennä.

Minun vanhempieni luona on mieskin viihtynyt, hänen ei tarvitsekaan kuunnella kehuja heidän toisesta, paremmasta vävystään, vaan meitä kohdellaan tasapuolisesti.

Ap

Tiedät kuitenkin, että toinen vävy on vanhempiesi mielestä parempi.

Vierailija
19/21 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlaisessa tilanteessa mekin pienin eroavaisuuksien. Kanssakäymistä on vähennetty, koska ei vaan jaksa. Haluan uskoa että eivät tee näin tahallaan, mutta kieltämättä tuntuu pahalta että meidän perhe ei kiinnosta niin paljon.

Vierailija
20/21 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tiedät kuitenkin, että toinen vävy on vanhempiesi mielestä parempi.

Ei vaan ehkä olisi pitänyt kirjoittaa muka paremmasta vävystään. Vanhempani eivät laita vävyjään paremmuusjärjestykseen eivätkä ylistä toiselle kuinka hyvä ja taitava se toinen on.

Kohtelevat siis samanarvoisesti.

Ap