Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaimomatskua

Vierailija
30.09.2014 |

Olen 22-vuotias nainen ja olen elänyt 4 vuotta onnellisessa avoliitossa. Minua on kehuttu ulkopuolisten toimesta itsevarmaksi, kauniiksi sekä sen näköiseksi, että omistaisin nimissäni miljoonia. Olen huomannut, että useat miehet lähestyvät minua etenkin yöelämässä sanoen: "Vau. Sua ei ole vielä rengastettu/Mennäänkö naimisiin?/Susta tulee mun vaimo!" (tai jotakin muuta vastaavaa). Ystäväni eivät kuitenkaan saa vastaavanlaista huomiota taikka kohtelua miehiltä. Huokuuko minusta siis se, että olen onnellinen ja koen itseni itsevarmaksi vai miten miehet määrittelevät sopivan "vaimomatskun"?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet sanovat mitä vaan päästäkseen sänkyyn. Monesti sanovat usealle naiselle saman baari-illan aikana... Olen myös minä kuullut olevani vaimomatskua monta kertaa. Todellisuudesta en osaa sanoa...

Vierailija
2/13 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä pettymys. Mä ajattelin, että tässä ois muisteltu sitä tv-sarjaa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä huokuu ja se niitä miehiä kiehtoo. Silloin kun ei yritä niin saa ja jos yrittää niin ei saa

Vierailija
4/13 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monta itsenäistä, kaunista, varakasta ja menestyvää 22-vuotiasta on nähty tällä palstalla tänä iltana.

Vierailija
5/13 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja asiasi oli?

Vierailija
6/13 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tässä kun selvästi tituleeraat itseäsi "vaimomatskuksi", niin muistutanpa tästä yhdestä kultaisesta säännöstä.

1. Jos kutsuu itseään vaimomatskuksi, ei sitä silloin yhtään ole.

;)

Vierailija
7/13 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 23:06"]

No tässä kun selvästi tituleeraat itseäsi "vaimomatskuksi", niin muistutanpa tästä yhdestä kultaisesta säännöstä. 1. Jos kutsuu itseään vaimomatskuksi, ei sitä silloin yhtään ole. ;)

[/quote]

So true!

Vierailija
8/13 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon taas miettinyt, että miten hitossa jotkut pääsee naimisiin useammankin kerran elämässään. Millaisia naisia ne on?

Mun kaa ei ex mennyt kihloihin, saati naimisiin. eikä nykyinenkään ole menossa naimisiin mun kanssa. Nykyinen selittää ettei halua kun on jo kerran ollut. Oon ajatellut, että en todellakaan ole vaimomatskua. :D

Vierailija
9/13 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 23:10"]

[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 23:06"]

No tässä kun selvästi tituleeraat itseäsi "vaimomatskuksi", niin muistutanpa tästä yhdestä kultaisesta säännöstä. 1. Jos kutsuu itseään vaimomatskuksi, ei sitä silloin yhtään ole. ;)

[/quote]

So true!

[/quote]

Käänteispsykologinen ohjus! Olen kamala nainen, rakastan kebabia ja uppopaistettua ruokaa, joita syön sohvalla telkkarin edessä, koska pöydän ääressä istuminen tuntuu oudolta! En myöskään halua syödä ulkona, koska teen itse parempaa! (äkkiä joku mies kommentoimaan suurta rakkautta perääni)

Vierailija
10/13 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimomatsku on sellainen nainen joka tekee miehelle lapsia, tykkää olla kotona niitä hoitamassa. Sellainen, joka oikeasti nauttii yksinkertaisesta lapsiperhe-elämästä. Mahdollisimman rauhallinen ja luotettava siis, luonteeltaan miellyttämishaluinen eikä ollenkaan hankala, aina iloinen. Ap on varmaan sellainen suloinen, herttainen ja aurinkoinen nainen.

Itsepäiset, villit, "vastarannan kiisket" ja seksiä tihkuvat naiset taas haastavat miehen ja ovat siksi pelottavia eikä vaimomatskua. Ei kukaan "normaali" mies halua elää pelossa, milloin vaimo lähtee kävelemään. Seksiä tosin kaikki haluaisivat kokeilla sellaisen kanssa.

Minä olen itse tuollainen vastarannan kiiski, johtuen itsepäisestä luonteestani ja siitä, ettei pullan leipominen ja lasten hankkiminen kiinnosta pätkääkään. Onneksi meillekin on saman ajattelutavan omaavia miehiä :)

Vierailija
11/13 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 23:15"]

Mä oon taas miettinyt, että miten hitossa jotkut pääsee naimisiin useammankin kerran elämässään. Millaisia naisia ne on? Mun kaa ei ex mennyt kihloihin, saati naimisiin. eikä nykyinenkään ole menossa naimisiin mun kanssa. Nykyinen selittää ettei halua kun on jo kerran ollut. Oon ajatellut, että en todellakaan ole vaimomatskua. :D

[/quote]

Minkä ikäinen olet? Itseä ainakin ahdistaa, että pitäisi lyödä puolet tavaroista vetoa rakkauden kestosta. Tai säätää juristin kanssa avioehtoa. Tai näpäjäpä. Olen ajatellut, että naimisiin menen vasta joskus 50 v jälkeen ja vainoan puolisoani sitten vaikka pyhällä raivolla hautaan asti. Elän ohi ihan silkalla vittumaisuudella :D  Jotenkin avoero tuntuu helpommalta ja vähemmän katkeroidututtavalta, kuin avioero. Vaikken eroa toivo tai usko minulle ja miehelleni, muttei sitä maailmasta koskaan tiedä, mitä lentää naamalle.

Vierailija
12/13 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tuo. Rakastuin valitettavasti köyhään. Olen onnellinen.

Vierailija
13/13 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla kaunis. Tai ainakin huolehdit ulkonäöstäsi paljon ja ehostat. Mutta tarina ei kerro, mitä tapahtuu, jos tapailee tuota iskureplaa käyttävää miestä. Miehet osaavat sanoa kaikenlaista, mutta tarkoittavatko sitä on asia erikseen.