Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

5-vuotiaan outo käytös

Vierailija
26.08.2014 |

Minulla oli taannoin hoidossa tukiperhetoiminnan kautta 5-vuotias poika, ja nyt näitä pedofiilijuttuja lukiessani olen alkanut miettimään pojan omituista käytöstä. Hän yritti usein kopeloida (inhottava sana, kun kyse on lapsesta) minua esim. työntää käsiä paidan alle tai nuolla selästä/mahasta. Jos vaihdoin vaatteita, hän tuli heti katsomaan ja puhui esimerkiksi tissien näyttämisestä hänelle. Tämä oli _todella_ hämmentävää ja vastenmielistä. Olenkin nyt ajatellut, että olisiko pojasta pitänyt tehdä ilmoitus sossuille? Vai onko tuollainen käytös normaalia tuon ikäiselle pojalle? Minulla ei ole omia lapsia ja olen 25- vuotias. Poika ei ehtinyt käydä luonani kuin muutamana viikonloppuna, sillä elämäntilanteeni muuttui niin ettei minulla ollut enää aikaa hoitaa häntä. Kuitenkin mieltä kalvaa, että entä jos poikaa hyväksikäytetään kotona..?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei välttämättä hyväksikäytetä, muuten vaan outoa käytöstä kotona.

Vierailija
2/2 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meidän 4 -ja 3 vuotiaat pojat ovat tuollaisia vaikka kuinka kiellän ja komennan. Hauskaa on, mukamas. Välillä innostuvat pelleilemään. Ovat kotihoidossa eikä kukaan ole taatusti hyväksikäyttänyt. Uteliaita ovat tietysti. Lähinnä pelkään että kaupassa jompi kumpi kurkkaa jonkun tätin hameen helman alle.. Lapset ovat yksilöllisiä. Useimmiten kyllä hyväksikäytetyt ovat sulkeutuneita, eikä noin "päällekäyviä"!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla