2 aborttia, 2 tervettä lasta
Näinkin hyvin voi käydä. Tuttavani siis valitsi itse milloin haluaa lapsia. Kaikki kävi niinkuin hän toivoi. Nyt kypsemmällä iällä 31 v, hän odottaa toista tervettä poikalasta. Ensimmäinen oli terve tyttö. Sen hän sai heti kun päätti haluta lapsen. Kovasti toivoi että tyttö tulisi. No se sitten tuli. Seuraavaksi hän halusi tehdä pojan. Ohoh, ultrassa selvisi että lapsi on poika. Miten vitussa jotkut saa kaiken mitä haluaa ja muut ei saa mitään ? Tappoi 2 sikiötä koska mies ei halunnut vielä lapsia. Jotkut voi näköjään valita milloin aika on oikea.
Kommentit (9)
[quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 00:17"]Lisätietoa : Muija kusetti itselleen vakituisen työpaikan ilman pätevyyttä kyseiseen virkaan. Jotkut todella saavat ihan kaiken. Ps. En ole kateellinen enkä katkera. Ihmettelen vain : Kuka päättää ketkä saa onnistua ?
[/quote] Liekö toi muijakin helluntailainen ? Herrarit ovat pedofiileja ja vitun pervoja !. Pelkkä naiminen mielessä 24/7 . Kaverin isä nai vaimoaan seinän takana meidän olessa 13-14 v. Varmaan sai siitä jotain sairasta nautintoa. Yllättäen naijan nimi oli ja on JORMA !. Sitä ollaan niin kunnollista isoisää nykyään, hyi vittu, sanon minä !!!!!!!.
[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 23:19"]No tuuriahan kaikki on. Hyvä mäihä osunut. Yhtä lailla se olisi voinut olla huono. Onnea heille.
[/quote] Ääliö, helvettiäkö sä heille onnea vielä toivotat. Painu kuule ämmä vittuun tai hanki oikeudentaju pikkupäähäsi, Lutka !!
Kaksi surmattua lasta omallatunnolla... Hän muistaa ne vielä kuolinpäivänäänkin. Eli ei niin ihana elämä.
Aijai jai sentään. Hellarit ovat pervoja, etenkin Jormat. Hyh, hyh !. Luoja paratkoon sentäs !. Säälin H.....!.
[quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 00:43"]Kaksi surmattua lasta omallatunnolla... Hän muistaa ne vielä kuolinpäivänäänkin. Eli ei niin ihana elämä.
[/quote] Vitut muistaa. Omallatunnolla on myös kusetettu työpaikka. Vitunko väliä millään. Antaa palaa vaan. Money talks. Toivon todella, että kyseinen henkilö tuntisi jonakin päivänä helvetillistä tuskaa tekemistään virheistä. Saahan sitä toki toivoa vaik lottovoittoa. Ei mulla muuta. Huijarit ja tappajat näköjään pärjää nykyisin elämässä. Putinkin saa mitä haluaa..
No hyvänen aika. Joskus käy noin. Olen minäkin saanut lapset juuri sillä aikataululla kun suunnittelin. Kuopuksen aikataulutus oli tarkka kun piti optimoida äitiyspäiväraha, kesäloman kohdennus, sisarusten ikäero - tällä kertaa onnistui nappiin
Liekö hän yläkerran suosikki.. Vielä "onni" voi kääntyä. Karma is a bitch.
No tuuriahan kaikki on. Hyvä mäihä osunut. Yhtä lailla se olisi voinut olla huono. Onnea heille.
Lisätietoa : Muija kusetti itselleen vakituisen työpaikan ilman pätevyyttä kyseiseen virkaan. Jotkut todella saavat ihan kaiken. Ps. En ole kateellinen enkä katkera. Ihmettelen vain : Kuka päättää ketkä saa onnistua ?