Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Soinin mukaan Mäntylä ei eronnut ministerin tehtävästä julkisuuteen sepitetyn nyyhkytarinan takia, vaan osaamattomuutensa takia. Mäntylä ei toisin sanoen pärjännyt ministerinä.

Vierailija
29.08.2021 |

Studiossa käydään läpi perushoitajan koulutuksen saaneen ex-alusvaateyrittäjä Mäntylän rakettimainen nousu Suomen parhaiten palkatuksi siviilikriisinhallinnan erityisasiantuntijaksi ilman minkäänlaista pätevyyttä vaativaan erikoistehtävään.

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/5d5b69bf-842a-4bd6-820e-be37f39ed…

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo Hannat, Teuvot ja Laurat ovatkin sitä persuleiden terävintä kärkeä. :D

Vierailija
22/54 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuolla persujen älämölöporukassa parempia löydy. Onneksi ovat oppositiossa mökeltämässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika harva ministeri on pätevä omaan työhönsä, poliittisia nimityksiähän nuo ovat. Eniten vahinkoa saavat aikaan juuri ne, jotka kuvittelevat osaavansa jotain. Mäntylä sentään yritti, toisin kuin Soini.

No ei yrittänyt vaan nimitettiin liian vastivaan paikkaan tai otti liian vaativan homman vastaan.

Täytyy olla suuret luulot osaamisestaan. Mäntylä yritti puhua= selittää mutta jäi sellainen kuva, että ulosanti oli niin ympäripyöreää ettei varmaan ymmärtänyt itsekään mitä sanoi.

Vierailija
24/54 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Timo kuvittelee tekevänsä paljastuksia kertomalla persujen osaamattomuudesta. Ne ovat kuitenkin olleet kaikkien tiedossa jo pitkään.

Vierailija
25/54 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertoo kaiken oleellisen Soinista, kun valitsi epäpätevän kansanedustajan ministeriksi, vaikka hyvin tiesi, ettei mikään järjen jättiläinen ollut kyseessä. Soinille olikin tärkeintä, että on riittävän nöyrä ja myötäilee hänen mielipiteitään, osaamisesta viis. Kaiken lisäksihän Mäntylällä oli juuri ministerivalinnan aikoihin petossyyte niskassaan, joka sitten kerkisi vanhenemaan ennen käsittelyä.

Kaiken tämä jälkeen Soini hommasi epäpätevälle Mäntylälle vielä EU suojatyöpaikan Euroopan neuvoston sihteeristöön asiantuntijaksi, mutta yllätys yllätys lähihoitaja ei pärjännyt sielläkään vaan sai kenkää kesken kauden.

Soini ei tajua minkä ääliön kuvan antaa itsestään näissä " paljastuksissaan".

Minä, minä ja minä. Minä loin suuren puolueen, mutta mikä on totuus?

Vierailija
26/54 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika harva ministeri on pätevä omaan työhönsä, poliittisia nimityksiähän nuo ovat. Eniten vahinkoa saavat aikaan juuri ne, jotka kuvittelevat osaavansa jotain. Mäntylä sentään yritti, toisin kuin Soini.

Soini kyllä oli oikein hyvä ministeri. En olisi uskonut, mutta niin vaan kävi. Samat siitä persujen puolustusministeristä.

Vierailija
27/54 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Soini myönsi keksineensä tämän tarinan Mäntylän hyväksi. Halusi, että asia tuodaan julkisuuteen totuutta muunnellen. Minkä takia Soini haluaa, että tämä nähdään vielä huonommassa valossa, kuin jo nyt nähdään. Omia pisteitään tämä laskee - ei todellakaan Mäntylän, joka olisi halunnut olla ja myös oli rehellinen asian suhteen.

Toivottavasti Soini ei pääse mihinkään luottamustehtävään enää ikinä - ei ole minkäänlaisen luottamuksen arvoinen.

Soini tietää, että perussuomalaisten keskuudessa tuollainen valehtelu ja vilpillisyys ovat hienoja ja arvostettuja asioita.

Vierailija
28/54 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä persu, siellä valhe ja vilppi,

Juurikin Soinin aikana. Ei muulloin.

Vierailija
29/54 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Soini kyllä oli oikein hyvä ministeri. En olisi uskonut, mutta niin vaan kävi. Samat siitä persujen puolustusministeristä.

Puolustusministeri oli paras. Ei Soini pärjää hänelle.

Vierailija
30/54 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostan Soinia, rehellinen mies, kansan puolella.

Vierailija
31/54 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä persu, siellä valhe ja vilppi,

Juurikin Soinin aikana. Ei muulloin.

Samaa jöötiä vähän eri tavalla paketoituna. Hallalahkon muodostaessa persujen puolue-eliitin tuo ”missä persu, siellä valhe ja vilppi” on ajankohtaisempi kuin koskaan.

Vierailija
32/54 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan Marinkin kaupan kassa. Siksi tarvitaan niin avustajiakin.

Hän on kuitenkin hallintotieteiden maisteri. On normaali asia, että ihminen käy töissä opintojensa aikana. Riittää jo rehellistä työtä tehneen ihmisen mollaaminen.

Vierailija
33/54 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

soini johti tuolloin puoluetta ja varmaan ollut itse valitsemassa valittavia ministereitä. joten hänellä on peiliin katsomisen paikka.

Vierailija
34/54 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan Marinkin kaupan kassa. Siksi tarvitaan niin avustajiakin.

Marin on valtiotieteiden maisteri

Vierailija
35/54 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

soini johti tuolloin puoluetta ja varmaan ollut itse valitsemassa valittavia ministereitä. joten hänellä on peiliin katsomisen paikka.

Juuri niin. Itse ollut vastuussa kenet nimitetään.

Vierailija
36/54 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäntylähän palkittiin siniseksi kääntymisestä sillä EU-sihteeristöviralla, josta siirrettiin lehtijuttujen mukaan epäpätevänä pois jo parin vuoden päästä. Eli historiaa kykenemättömyydestä vaativiin tehtäviin on ministeriyden jälkeenkin. Mitään ihmeitä noissa EU-hommissa ei perinteisesti ole vaadittu. Kyse on monien kohdalla palkintovirasta, eikä huippuasiantuntijan palkkaamisesta.

Vierailija
37/54 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei Mäntylä! Tuu poeis sieltä. Siellä on peli.

Vierailija
38/54 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nykyään nämä osaamattomat ministerit jatkavat jatkamistaan ymmärtämättä mitään velkarahalla rehennellessään.

Vierailija
39/54 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on tämä "julkisuuteen sepitetty nyyhkytarina"? Minulla ei ole minkäänlaista muistikuvaa.

Vierailija
40/54 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on tämä "julkisuuteen sepitetty nyyhkytarina"? Minulla ei ole minkäänlaista muistikuvaa.

Muistelen, että omaisen sairastumisen johdosta piti erota. Jotain siihen suuntaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kahdeksan