Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttääkö muita IS:n Tuomas Mannisen sanakikkailu ja tekohauskuus?

Vierailija
29.08.2021 |

Ihan käsittämättömiä, vääntämällä väännettyjä sanakikkailuja ja tekohauskuuksia tuo suoltaa. Yksinkertaisintakaan asiaa ei kykene kirjoittamaan suoraan ilman kikkailuja. Onneksi tuon sanakikkailun (ja usein myös tekohauskuuden) tunnistaa jo otsikosta, joten ei enää tarvitse avata niitä juttuja.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Manninen on nero! 

Vierailija
22/35 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Manninen on nero! 

Miten se ilmenee?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
24/35 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voisko joku linkittää tähän semmosen Mannisen kirjottaman jutun, joka ärsyttää?? Luin muutaman enkä huomannut mitään erikoista.

Vierailija
25/35 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No voisko joku linkittää tähän semmosen Mannisen kirjottaman jutun, joka ärsyttää?? Luin muutaman enkä huomannut mitään erikoista.

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008224562.html

Vierailija
26/35 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä hän on yksi parhaita toimittajia.

Onko hän oikea toimittaja (as in toimittajakoulutuksen läpikäynyt) vai kirjoittelija, joita iltapäivälehdet on pullollaan?

Hänellä on melkoisen tukeva kulttuuritausta, erityisesti kirjallisuuden puolelta. Itse olen muun muassa brittihuumorin ystävä. Pidän Tuomas Mannisen tyylistä, hän hallitsee sen täydellisesti.

Vierailija
27/35 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä toimittaja, pitkä ura takana. Osaa vakavan journalismin, mutta hassuttelee aina silloin tällöin. Tietysti te tosikot ette sitä tajua.

Vierailija
28/35 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä toimittaja, pitkä ura takana. Osaa vakavan journalismin, mutta hassuttelee aina silloin tällöin. Tietysti te tosikot ette sitä tajua.

Aina silloin tällöin? Se ei muuta teekään kuin sanakikkailee ja kirjoittaa myötähäpeää herättävän mukahauskasti-ja nokkelaasti.

Vierailija
29/35 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko hän oikea toimittaja (as in toimittajakoulutuksen läpikäynyt) vai kirjoittelija, joita iltapäivälehdet on pullollaan?

Hänellä on melkoisen tukeva kulttuuritausta, erityisesti kirjallisuuden puolelta. Itse olen muun muassa brittihuumorin ystävä. Pidän Tuomas Mannisen tyylistä, hän hallitsee sen täydellisesti.

Hallitsee oman tyylinsä täydellisesti, no shit. Pidän minäkin brittihuumorista, sillä ja sen tyylillä ei kuitenkaan ole Mannisen kanssa mitään tekemistä.

Vierailija
30/35 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtiotieteiden maisteri, palkittu toimittaja. Tekee humoristisia juttuja, mutta myös syvällisiä ja koskettavia pitkiä artikkeleita. Tykkään tyylistä, joka vaatii lukijaltakin älykkyyttä.

Vierailija
31/35 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hallitsee oman tyylinsä täydellisesti, no shit. Pidän minäkin brittihuumorista, sillä ja sen tyylillä ei kuitenkaan ole Mannisen kanssa mitään tekemistä.

On sillä. Mutta ei tällaisista asioista kannata kiistellä, jos et tykkää niin jätä ne jutut lukematta. Ei se ole vaikeaa.

Vierailija
32/35 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus, lähinnä vuosia sitten, osa jutuista oli oikeasti hauskoja ja nokkelia. Nyt tuo kikkailu ja muka-nokkeluus on mennyt yli eikä jutut ole enää oikein edes luettavia/sujuvia.

Vierailija
33/35 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valtiotieteiden maisteri, palkittu toimittaja. Tekee humoristisia juttuja, mutta myös syvällisiä ja koskettavia pitkiä artikkeleita. Tykkään tyylistä, joka vaatii lukijaltakin älykkyyttä.

Mitä älykkyyttä nuo 1. sivulla mainitut "hihihii, kät eenveto, hihihiii"-jutut oikein vaatii tai muutkaan sen mukahauskat kikkailut?

Vierailija
34/35 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää. Paljon.

Vierailija
35/35 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, nimenomaan älykkyyttä ne eivät vaadi. Ei niissä mitään epäselvää ole, ne ovat vain yksinkertaisen rasittavia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yhdeksän