Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko pillifarkut jo ihan out?

Vierailija
29.08.2021 |

Nyt näkyy nuorilla paljon bootcutia ja leveämpää lahjetta.
Kysymys otsikossa.

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ne "out".

Vierailija
2/57 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koskaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei koskaan

Onpa. Ja ollut jo kauan.

Vierailija
4/57 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on ihan sama onko in vai out mutta pillifarkuista en luovu!

N41

Vierailija
5/57 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan ne ollut jo pitkään, mutta silti pidän. Sopivat pitkille ja hoikille säärille.

Vierailija
6/57 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin kun itselleni ne sopii. Olen 180 cm pitkä ja hoikka nainen. Mut toisaalta sopii leveämmätkin... olen palaamassa töihin äitiyslomalta ja haluaisin vähän uudistaa vaatekaappia. Siellä on pelkästään pillifarkkuja... 🙈

-ap

Vierailija
7/57 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N41

En luovu minäkään.

Toinen N41

8/57 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä. Tuntuu kamalalta, puristavat .Toivottavasti menevät pian pois muodista. Olen pitkäjalkainen, ei se siitä ole kiinni

Vierailija
9/57 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan ne poissa muodista nyt. Se ei kuitenkaan tarkoita ettei osa käyttäisi pillifarkkuja edelleen. Vähän vanhemmat naispuoliset usein käyttää "last season"-vaatteita, koska lämpenevät hitaammin uusille villityksille. Muistan kun pillifarkut tuli muotiin joskus 2006(?) ja silloin tosi moni oli että hyi en varmaan pue päälleni moisia rumiluksia, mutta niin vaan bootcut-muoti väistyi pillifarkkujen tieltä.

Nyt sitten pillifarkut on jo out ja nuoriso on ottanut uuden housumuodin vastaan, mutta me vanhemmat ollaan vielä kiinni pillifarkuissamme. Kauankohan menee, että mekin lämmetään uudelle housumuodille?

Vierailija
10/57 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillit sopivat hoikille ja pitkille ja pitkä jalkaisille. Itse pitäisin olkoon in tai out. Saappaissa varsinkin todella kätevät.

Itse en pahemmin edes housuja käytä. Tulee alaston olo nykyään jos vedän päälleni. Yhdet farkut on kaapissa ja ne taitaa olla enemmän suoralla lahkeella ja normaalilla vyötäröllä. Jos olisin pidempi jalkainen ja pienempi persauksinen niin saattaisin käyttää housuja enemmän ja varsinkin pillinä. Persevänä ja lyhyet jalat omistavana käytän vain suoralahkeisia housuja.

Vierailija
11/57 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan ne poissa muodista nyt. Se ei kuitenkaan tarkoita ettei osa käyttäisi pillifarkkuja edelleen. Vähän vanhemmat naispuoliset usein käyttää "last season"-vaatteita, koska lämpenevät hitaammin uusille villityksille. Muistan kun pillifarkut tuli muotiin joskus 2006(?) ja silloin tosi moni oli että hyi en varmaan pue päälleni moisia rumiluksia, mutta niin vaan bootcut-muoti väistyi pillifarkkujen tieltä.

Nyt sitten pillifarkut on jo out ja nuoriso on ottanut uuden housumuodin vastaan, mutta me vanhemmat ollaan vielä kiinni pillifarkuissamme. Kauankohan menee, että mekin lämmetään uudelle housumuodille?

40+ nuo harvoin sopii, kun keskivartalo tukevampi ja rinnat roikkuu. Näyttää mittasuhteet niin hassulle ettei tuu ostettua, sitten se tätimäisyys vaan korrostuu. Tasapaksu pötky, isoilla liehuvilla tönköillä lahkeilla, ei kiitos.

Vierailija
12/57 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

BMW kirjoitti:

En käytä. Tuntuu kamalalta, puristavat .Toivottavasti menevät pian pois muodista. Olen pitkäjalkainen, ei se siitä ole kiinni

miksi niiden pitäis mennä pois muodista, jos sinä et niistä tykkää? eihän ne muiden jalassa sinua purista

Vierailija
13/57 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähissä naiset joille ne mahtuu.

Vierailija
14/57 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

BMW kirjoitti:

EI ne ole tarkoitettukaan lihaville.

Vierailija
15/57 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N41

Tämä. Ei kiinnosta, onko jotkut vaatteet muodissa vai ei, kunhan itse tykkää.

Vierailija
16/57 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on aivan sama ovatko ne in vai out. Toki pillifarkkuja on vaikeampi löytää, kun kaupoissa pakkosyötetään muita housumalleja. Minulla olisi eräskin sana sanottavana niistä housuista, jotka ovat in tällä hetkellä, mutta se menisi ohi aiheen.

Vierailija
17/57 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäköön jokainen mitä lystää

Vierailija
18/57 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin muuten käyttääkin muitakin kuin pillifarkkuja, mutta omalla kohdalla pilleihin "jämähtäminen" on kyllä ihan tarkoituksellista siinä mielessä että arkivaatteissa eli farkuissa jos laitan leveämmät jalkaan näin vähän jo tukevoituneena, lopputulos on todella tanttamainen. 

Pilleillä & esim. myöskin parjatulla tunikalla saa sentään jotain muotoa figuuriin, toki ne (molemmat vaatteet) pitää olla hyvin istuvat/laskeutuvat ja itselle sopivat, ei mikään nakinkuori.

N49

Vierailija
19/57 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tahtoisin käyttää leveälahkeisia housuja/farkkuja, mutta tuntuu, että pituudesta katoaa 20 senttiä.

Vierailija
20/57 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisin muuten käyttääkin muitakin kuin pillifarkkuja, mutta omalla kohdalla pilleihin "jämähtäminen" on kyllä ihan tarkoituksellista siinä mielessä että arkivaatteissa eli farkuissa jos laitan leveämmät jalkaan näin vähän jo tukevoituneena, lopputulos on todella tanttamainen. 

Pilleillä & esim. myöskin parjatulla tunikalla saa sentään jotain muotoa figuuriin, toki ne (molemmat vaatteet) pitää olla hyvin istuvat/laskeutuvat ja itselle sopivat, ei mikään nakinkuori.

N49

Mä kokeilin bootcut-farkkuja just ja ne sai jalat näyttämään kahdelta tasapaksulta tukilta.

N40

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yksi