Oliko toinen raskautesi samanlainen kuin 1.?
Kuukautiset myöhässä, jotain lieviä oireita on, mutta verrattuna ekaan raskauteen tosi lieviä.
Mites teillä muilla, tuntuiko toinen raskaus samalta kuin ensimmäinen? Oliko alun oireet ihan samanlaisia? Esim. pahoinvointi, jos oli ekassa rajua, niin "pitäisikö" olla toisessakin? Nyt olisi 5. viikko, jos raskaana olen.
Kommentit (9)
Ja ap vielä kyselee, että entäs lapsen sukupuoli? Tuliko erilaisessa raskaudessa toista sukupuolta kuin ensimmäisessä?
Toinen oli ihan erilainen kun ensimmäinen. Ensimmäisen kanssa raskaus meni lähes oireitta, ainoa raskaudesta muistuttava oire oli maha! Toisessa tuli armoton pahoinvointi, sairastelin jatkuvasti, olin väsynyt ja painoa tuli paljon enemmän kuin ensimmäisessä. Molemmat poikia. Ikäero 3,5 v.
mulla on kaikki neljä raskautta olleet samanlaisia, erittäin vähäoireisia. odotin sitten tyttöä, poikaa tai sekä että.
Hyvin pitkälti samanlaiset, varsinkin alussa. Toisen kohdalla oli sit riesana liitoskivut.
Joitakin samoja oireita, osa lievempiä. Raskaudet olivat lopulta hyvin erilaiset.
Toisessa väsytti enemmän, mutta johtui varmaan myös siitä että oli 1,5vee viikari huolehdittavana. Muuten aika samanlainen. Sydänäänet kuului paljon myöhemmin, samoin liikkeet tuntui. Johtui kai edessä olevasta istukasta. Helppoja raskauksia kuitenkin molemmat. Ja poikia molemmat.
Neljä raskautta ja kaikki aika erilaisia. Pahoinvointi ollut kerta kerran jälkeen lievempää, tosin ekastakin taisin vain kerran oksentaa ja muuten vain kuvotti. Ekasta oli hirveitä repäisykipuja heti alusta, mutta sen jälkeen ei oikeastaan mitään vaivoja. Joka raskaus ollut edellisiä vaikeampi liitoskipujen, selkäkipujen ja sen sellaisten suhteen. Tokassa raskaudessa supisteli koko ajan kauheasti, muissa ei.
Oli samanlaoset. Ei oireita kummassakaan.
kolmannessa olikin sitten kaikkea,noiden kahden edestäkin.