Tunnistaisiko joku tämän biisin?
Huonot vihjeet mutta yritetään.. Biisi on pop-dance tyylinen, englanninkielinen. Mieslaulaja jolla ääni sellainen todella pehmeä hieman erikoinen. Musiikkivideo piirretty-animaatio, ja kertosäkeessä mainitaan Hollywood. Olen pian kaksi kuukautta koittanut löytää, toivottavasti täällä on joku viisas :)
Kommentit (29)
Ja onko biisi joku uusi, että sitä on hiljattain renkutettu?
En osaa yhtään sanoa miten vanha, olen kuullut/nähnyt sen vain kerran.. Videolla ei varsinaisesti tapahtunut mitään, mutta siinä oli jotain paperinuken tapaisia hahmoja.. muistaakseni taustaväri oli kovasti pinkki, mutta tässä saatan erehtyäkin..
Tuskin kappaleen nimessä on tuota Hollywood-sanaa kun se on mun ainut johtolankani eikä tähän mennessä ole tärpännyt :)
Tai sitten joku studio killersin biisi :)
Kappale ei ole kovin nopea eikä hidas vaan siltä väliltä..
Studio killersiä itsekin veikkailin mutta ei löytynyt heiltä tätä :) Ei ole myöskään Gorillaz!
Ainoat piirretyt videot mitkä tulee mieleen on Mew: Comforting Sounds ja Radiohead:Paranoid Android. En kyllä muista mitä niissä lauletaan.....
[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 16:30"]Tuskin kappaleen nimessä on tuota Hollywood-sanaa kun se on mun ainut johtolankani eikä tähän mennessä ole tärpännyt :)
[/quote]
"Tuskin"? Et siis viitsinyt kuunnella noita ehdotettuja biisejä?
[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 16:43"]Madonna. Hollywood
[/quote]Onko hän vaihtanut sukupuolta?
Olen kuunnellut biisit tietenkin. Olen vaan ne ehtinyt jo itsekin kahlata tässä parin kuukauden aikana kun olen vastausta etsinyt.. Ja ehdottomasti ei ole Madonna :)
[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 16:45"]
[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 16:43"]Madonna. Hollywood [/quote]Onko hän vaihtanut sukupuolta?
[/quote]
Vois olla seuraava asia, millä Madonna vois repäistä, koska aina pitää olla niin rohkea ja räväkkä ja edelläkävijä.
[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 16:51"]
[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 16:45"]
[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 16:43"]Madonna. Hollywood [/quote]Onko hän vaihtanut sukupuolta?
[/quote]
Vois olla seuraava asia, millä Madonna vois repäistä, koska aina pitää olla niin rohkea ja räväkkä ja edelläkävijä.
[/quote]
Maddessahan on jo miestä kymmenen tavistallaajan edestä, ei hänen vartalolleen tarvitse mitään tehdä :)
Missä olet nähnyt musiikkivideon?
Näin biisin erään paikan odotushuoneessa, telkkarista. En tiedä oliko kanava suomalainen vai joku muu.. Pieni tarkennus sanoihin, luulen että sanat meni ''Hollywood star'' mutta en ole täysin varma. Kappale oli kuitenkin niin ihana että haluaisin kuulla sen uudestaan! Musiikki oli semmoista kutittavan kuplivaa, kuin skumppapore.. :D
Ootko hakenu "animated music videos" -hakusanalla? Löytyy you tubesta monenlaisia!
Muistatko yhtään mitä videossa tapahtuu?