Mies tykkää minusta, mutta tunteita ei ole. Suomeksi, kiitos?
Oon jonku aikaa tapaillu erästä miestä. Näin lyhyesti sanottuna, hän kertoi että hänellä ei ole tunteita mua kohtaan, mutta tykkää musta. Ja vähän väliä ennen tuota toisteli usein, että "ootpa kaunis" tai "tykkään susta".
Ja ennen tätä, kerran päissään kysyi että eikö se ois sama alkaa seurustelee ku hän tykkää musta nii kovasti. Tosin aamulla ei muistanut sitä...
Vähän faktaa tähän alkuun: Ollaan tunnettu nyt vasta 3kk. Miehellä on lapsia. Lasten äiti suunnittelee nykyisen miehensä kanssa muuttoa pois paikkakunnalta missä mies asuu, ja huomasin yksi päivä, että mies katseli työpaikkoja paikkakunnalta, mihin eksä on muuttamassa. Kysyin, että jaa meinasitko muuttaa, niin sanoi ettei tiedä. Mies ei tiedä atm oikeen mitään, mitä tekisi tai mitä haluaisi, mutta kun eksä muuttaa kauemmas, ei mies tulisi näkemään lapsiaan enää muutakuin vklpsin. Siksi miettinyt muuttoa ym.
Tuona samana päivänä mies kertoi mulle, että me taidettiin tavata hieman väärään ajankohtaan elämässä. Sen jälkeen myöhemmin kertoi, että hänellä ei ole tullut mua kohtaan mitään tunteita, vaikka tykkää musta kovasti. Sanoi myös, että ei tiedä jos niitä tulee vaikka myöhemmin. Petyin hieman. Miehestä on tosi hankala saada selvää, ja nämäkin kertoi vasta kun erikseen pyysin juttelemaan mun kans, et meinasko hän oikeesti muuttaa pois jne.
Itsellä meni hieman moti koko juttuun. Ollaan vasta oltu reissussa ja tosi paljo mies on halunnu olla mun kans, ja nyt sit vaan *tykkää" musta, mutta ei sen kummempaa. Kerroin miehelle, että mulla hieman sama juttu, että kovin isoja tunteita ei oo tullu vaikka hänen seurassa viihdynkin. Mutta jotenkin sen jälkeen, kun hän sanoi nuo ääneen, niin en tiedä haluanko nähä enää koko ihmistä. Halusin itse odottaa rauhassa ja katsoa tuleeko niitä tunteita, mutta nyt tuntuu jotenkin tosi vastenmieliseltä.
Mitä edes tarkoittaa että tykkää toisesta? Miksi mies kysyi aiemmin että seurustellaanko, jos ei ole varma asiasta? Toki oli kännissä, mutta eikö silloin monesti halua asioita joita ei ehkä selvinpäin uskalla haluta? En tiedä. Pää on sekasin.
Noiden keskusteluiden jälkeen kysyin että no haluatko olla rauhassa että jos meen kotia tästä, niin halusi.
Sen jälkeen mies laittoi viestiä, että on pahoillaan kun sai mulle pahan mielen yms. En vastannut hetkeen mitään, mutta myöhemmin puhuttiin, niin mies sanoi että haluaa edelleen nähdä eikä nää mitään syytä sille miksi ei nähtäis. Musta taas tuntuu toiselta. Jos niitä tunteita ei oo tässä alussa tullut, miten niitä tulisi myöhemminkään? En halua heittää elämää hukkaan sillä, että jäisin odottelemaan toisen tunteita tai sitä, että muuttaako hän pois vai mitä hän tekee. Sehän ois ihan itsensä kidutusta. >>
Kommentit (27)
Kauheasti ajatuksia sä suot kyllä ihmiselle, joka ei sinussa suuria tunteita ole herättänyt. Anna olla.
Tarkoittaa, että tykkää sinusta mutta ei ole romanttisia tunteita. Jos sullakaan ei ole, miksi ihmeessä roikut noin epävarmassa ihmissuhteessa? Minä ja mieheni ollaan oltu noin 1,5 vuotta yhdessä, ja koko ajan on ollut valtavat tunteet pelissä. Vähempään en enää tyytyisi. Kannattaa rauhassa odotella että löytää oikean.
En viitsi lukea aloitusta, koska homma on itsestäänselvästi tuhoon tuomittu.
Etkö itse tajua miten mies pitää sinua vaan korvaavana hoitona? Olet siinä saatavilla ja suostut "kuuntelemaan ja ymmärtämään", ja hän saa myös seksiä. Mieti mitä itse haluat ja onko tuo tämän hetkinen teidän touhu kaiken arvoista. Ei kannata kiintyä liikaa, mies voi lähteä ex-vaimon perään milloin hyvänsä.
Mies tykkää sinusta tarpeeksi viettääkseen sinun kanssa aikaa ja pitääkseen sinua ns. varalla. Ei kuitenkaan mihinkään sen vakavampaan.
Yrittäisin jututtaa miehen eksää näissä asioissa.
Ei jatkoon, jos nyt on jo noin vaikeaa. Sopivan ihnisen kanssa asiat sujuvat kuin itsestään.
Se ei halua sun kanssa suhdetta, ei oo juurikaan mielenkiintoo tai motivaatiota sua kohtaan. Mutta paperilla oot kiva ja sun seurassa viihtyy, joten ei oo ollut tarpeen laittaa välejä poikki. Ja ehkä voisitte jopa "seurustella" paremman puutteessa hetken, kunnes joku oikeesti sytyttävä tulee vastaan.
:(
Siltä se kuulostaa.
Luultavasti on epävarma, eli ei puolustaisi sua tappelussa.
Lue tekstisi ajatuksella ja kuvittele, että joku läheisesi kertoo sinulle tuon tarinan. Mitä neuvoisit? Tiedät itsekin että ei tuosta mitään tule, kannattaa toimia sen mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Yrittäisin jututtaa miehen eksää näissä asioissa.
Miksi ihmeessä? On selvääkin selvempää, miksi moinen mies on jonkun eksä.
Eikö tuo ole vähän sellaista tyypillistä alkoilijan tuuliviirihöpinää.
Mulla sama tilanne jatkunut jo vuoden. Ja meillä vielä vauva. Ei ne tunteet sieltä löydy. Itsekin olen lopulta saanut tarpeekseni, on nöyryyttävää olla ihmisen kanssa joka ei sua oikeasti halua.
Hän pitää sinusta kyllä ja olet kivaa seuraa. Mutta hänellä ei ole tunteita sua kohtaan. Sun pitää itse kysyä mitä mies tarkoittaa niillä tunteilla.
Kuulostaa siltä, että ei ole romanttisia tunteita. Hän ei haaveile juuri sinusta. Eikä tule sellaista euforiaa?
Jos juo niin paljon ettei muista seuraavana päivänä mitä puhunut, niin juokse ja lujaa!!!
Unohda koko tyyppi. Löydät varmasti paremman miehen joka ei haikaile exän perään!
Aloitus oli pitkä. Sen verran pääsin jyvälle, että miehesi ei ole käsitellyt entistä suhdetta loppuun. Olet vain hänen exän korvike. Siksi hänen tunteet ailahtelee. Saman kokenut. Katsoin vuoden tuollaista. Ja sanoin hyvästi. Vieläkin soittelee perään yli puolen vuoden jälkeen 🙄
Kuten tälläkin palstalla on moni mies sanonut, miehelle kelpaa epätyydyttäväkin nainen, jos tarjolla ei ole sellaista jonka oikeasti haluaa. Sinä olet miehelle ajatappoa ja varmasti seksikin on ihan hyvää, mutta siinä se. Älä ala haaveilemaan miehen valloittamisesta ja siitä, että jonkin tempun kautta mies tajuaakin minkälainen kultakimpale olet. Tuollainen fantasia voi hivellä itsetuntoa, mutta todellisuus on sitten sitä mitä tuo yksi vauvan saanut yllä kirjoitti.
kait se tykkääminen jonkinlaisen tunteen antaa
Seksi kelpaa.