Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinun vanhempasi pettäneet toisiaan?

Vierailija
30.09.2014 |

Mitä ajattelet heistä?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat useasti. Heidän oma asiansa. Mulle ihan sama. Ovat jo 68 vuotiaita ja kohta 50v naimisissa.

Vierailija
2/22 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tietoa, en usko..äiti on kyllä joskus puhunut entisistä poikaystävistään ennen isääni, mutta muuta en tiedä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isä on pettänyt äitiä useasti. Ei kuulu mulle. Mielestäni moraalinpuute on vain yksi ääliöominaisuus lisää isässäni. En ole ikinä ymmärtänyt mitä äiti on isässä nähnyt. Ei ole rikas, ei komea, ei fiksukäytöksinen, ei kohtelias, ei osaa pitää turpaansa kiinni vaan joka paikassa laukoo mielipiteitään, ei hyvä isä. Ainoa missä on hyvä, on työssään. Ja sillähän ei ole mitään tekemistä parisuhteen kanssa.

Vierailija
4/22 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, isä on. Äiti on kertonut. Jostain kumman syystä äiti on meille tytöille sanonut varmaan tuhansia kertoja, että jokaisella naisella pitää olla koulutus, työ ja omat rahat. Hänellä itsellä ei ollut ja jos olisi, niin eiköhän äiti olisi lähtenyt. Heillä on onneton avioliitto.

Vierailija
5/22 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 14:59"]

Isä on pettänyt äitiä useasti. Ei kuulu mulle. Mielestäni moraalinpuute on vain yksi ääliöominaisuus lisää isässäni. En ole ikinä ymmärtänyt mitä äiti on isässä nähnyt. Ei ole rikas, ei komea, ei fiksukäytöksinen, ei kohtelias, ei osaa pitää turpaansa kiinni vaan joka paikassa laukoo mielipiteitään, ei hyvä isä. Ainoa missä on hyvä, on työssään. Ja sillähän ei ole mitään tekemistä parisuhteen kanssa.

[/quote]

Kuulostaa ihan minun isältäni. Meilläkin isä pettänyt, äiti ei.

Vierailija
6/22 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 15:08"][quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 14:59"]

[/quote]

Kuulostaa ihan minun isältäni. Meilläkin isä pettänyt, äiti ei.
[/quote]

Ap:n isä myös...ja siksi pohdin kun itse olen sortunut moiaeen..mietin mitä lapset ajattelee....

Vierailija
7/22 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko. En kyllä tiedä varmaksi tietenkään, mutta rakkautta heidän välillään on silminnähden aina ollut ja enkä yhtään epäile erinäisten seikkojen takia etteikö heillä olisi hyvin vilkas seksielämäkin edelleen :D

Vierailija
8/22 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isä petti ennen eroa. Se jätti kyllä aikamoiset jäljet meidän kaikkien elämään. Olin aina ollut isän tyttö ja ihailin häntä todella paljon. Vaikka tapahtumista on jo yli kymmenen vuotta, en siltikään arvosta isääni samalla tavalla kuin ennen. 

Vierailija
9/22 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olivat yhdessä, kunnes kuolema erotti eli avioliittoa kesti 40 vuotta. Isä kävi 80-luvulla paljon venäjällä "turistimatkoilla" miesporukassa ja näitä matkoja tehtiin pari kertaa vuodessa. Äiti myös esitteli minulle välillä "miesystäviään" ja käytiin niiden luona yökylässä, kun isä oli jossain. Näistä asioista ei koskaan puhuttu ja ihan normaali aikuinen minusta tuli. En kanna kummalekaan kaunaa, pidin sitä ihan normaalina 80-luvulla eläneen lapsuutena. Kuten siinä Peter Franzerin elokuvassa, joka sijoittui 70-80 -luvulle (en saa nimeä nyt päähän).

Vierailija
10/22 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Ovat vieläkin yhdessä. :) Eivätkä ole pettäneet toisiaan, ikinä.

Vierailija
11/22 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ole. Naimisissa vuodesta -68.

Vierailija
12/22 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 15:24"]Olivat yhdessä, kunnes kuolema erotti eli avioliittoa kesti 40 vuotta. Isä kävi 80-luvulla paljon venäjällä "turistimatkoilla" miesporukassa ja näitä matkoja tehtiin pari kertaa vuodessa. Äiti myös esitteli minulle välillä "miesystäviään" ja käytiin niiden luona yökylässä, kun isä oli jossain. Näistä asioista ei koskaan puhuttu ja ihan normaali aikuinen minusta tuli. En kanna kummalekaan kaunaa, pidin sitä ihan normaalina 80-luvulla eläneen lapsuutena. Kuten siinä Peter Franzerin elokuvassa, joka sijoittui 70-80 -luvulle (en saa nimeä nyt päähän).
[/quote]
Tumman veden....

Vierailija
13/22 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isä petti, ja itsekin olen pettänyt. Vanhemmat erosivat muista kuin pettämisestä johtuvista syistä paljon myöhemmin (mm. alkoholismi). Uskon, että tietty moraalinen venymiskyky voi olla perinnöllinen ominaisuus eikä vain kasvatuksen tulos, koska itsessäni on lyhytjännitteisyyttä ja riski- ja elämyshakuisuutta paljon keskiarvokansalaista enemmän, ja niin oli isällänikin.

Vierailija
14/22 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko. Vanhempani erosivat kun olin aika pieni, ja tiedän ettei ainakaan eroon liittynyt muita osapuolia.

Vierailija
15/22 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isä petti äitiä vasemmalta ja oikeelta. Äiti ei tietääkseni pettänyt. Erosivat todella riitaisasti kun olin 6 v. Isä lähti jonkun vosun mukaan, näin häntä muutaman kerran ja nyt on ollut yli 30 vuotta etten ole nähnyt. Äidinkään kanssa en ole enää missään tekemisissä.

Vierailija
16/22 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat, molemmat pettivät kunnes äiti jätti isän toisen miehen vuoksi. Olen asiasta surullinen, vaikka en tietenkään voi mitään.

Vierailija
17/22 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ole pettäneet, mutta minulla on silti sisaruspuoli avioliiton ajalta. Vanhemmillani on avoin suhde ja pitkäaikainen ulkopuolinen kumppani valehteli isälleni ehkäisystä.

Vierailija
18/22 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäköhän tälläisen voisi ikinä tietää elleivät ole itse kertoneet? Ei kiinnosta tietää pätkääkään, heidän asia :)

Vierailija
19/22 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa usko että niin olisi käynyt, eivät ole sen luontoisia ihmisiä.Ovat olleet yhdessä yli 35 vuotta, aivan teinistä lähtien.
Toisaalta jos niin olisi tapahtunut,en haluaisi edes tietää.

Vierailija
20/22 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isä petti, äiti ei. Inhoan edelleen ukkoa todella paljon enkä halua olla tekemisissä moisen sian kanssa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kaksi