Naurettavin syy juopottelulle jonka olet kuullut?
Tuli mieleen kun exäni kanssa seurustelin nuorena ja kokemattomana (siis maailman menosta tietämättömänä) ja hän oli melkoinen alkoholisti. Näin jälkikäteen olen miettinyt sitä useasti että hänelle markkinatkin olivat juomistilaisuus. Oli siis syy lähteä terassille ja vetää itsensä ihan tuiteriin koska oli markkinat. Mitä ihmettä? Mun lapsuudenperheessä ei juotu juurikaan enkä ollut todellakaan tottunut siihen että minkäkin tekosyyn varjolla päästään pämppäämään.
Kommentit (30)
Lasissa vettä ja kohta on mukissa kahvia. Ehkä... jos vaan jaksaisi keittää. Väsyttää!!!
Vierailija kirjoitti:
Samainen exä selitti vuosien päästä raitistuneensa kun yritti uida takaisin mun lakanoihin. Niin, no oli hän raitis niinä hetkinä kuin ei juonut :o
Haluaisimpa kuulla naisten tekosyitä juopon miehen suosimiselle?
Yksi deeku joi kuulemma siksi, että vaimo ja lapset oli lähtenyt ja lapset ei halunneet nähdä häntä. Ihan turha selittää noille, että ryyppääminen on se syy, ei seuraus. Ja näitähän riittää, syy on aina muissa ja kaikki syyt on syitä ryypätä lisää.
Suomi hävisi ja voitti jääkiekossa
Ehkä typerin syy mitä mulle on kerrottu ”se toimii mulle niinku terapiana, se oikeesti auttaa mun ongelmiin”
Päihtyneenä on hauskempaa. Ei siihen muuta syytä tarvita. Jos ei huomenna olisi työpäivä niin kuinka moni joisi jos voisi? Veikkaanpa että aika moni.
Ehkä pullonpohjalasit auttaisivat näkemään pidemmälle.
kännissä on kivaa ei siihen muita syitä tarvita en siihen teidän neuvoja tai ystävyyttä tarvitse
Sellaista se on kun vain alkoholia saa laillisesti.