Kriisi tuoreessa parisuhteessa, miehellä nuoria naisia fb-kavereina, minusta ei ok!
Elikäs ollaan seurusteltu noin 4 kk mutta mies ei vaan suostu poistamaan näitä fb kavereitaan. Minusta ei 28-vuotiaalla miehellä kuulu olla 20-23 vuotiaita naisia fb kavereina. Miehellä kyllä selityksiä riittää miksei voi poistaa: pikkuserkku, kaverin tyttis, entinen duunikaveri, vanhempien perhetuttavien tytär (joita muuten useita!)
Olen ehkä herkkä ja epävarma, mutta minusta tämä ei tod ole ok!!!!
Miten saan hänet poistaan ne??
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Miehen fb-kavereiden joukossa on myös miehen exä, jonka kanssa viestittelee (Exä toivotti miehelle hyvää syntymäpäivää ja mies kyseli kissan vointia). Nämä siis niiden kuukausien aikana kun ollaan seurusteltu. Ap
Sulla ei oo kyllä itselläsi edellytyksiä terveeseen parisuhteeseen. Kyttääminen, rajoittaminen, kieltäminen ja hallitseminen eivät ole rakkauden, saati luottamuksen osoituksia. Mieti miltä tuntuisi jos asetelma olisi toisin päin ja ukkosi vahtaisi jokaista liikettäsi. Ei tuntuisi terveeltä, eihän?
Harri Mutka tuhosi avioliitonsa kultakaivajan takia, joka otti hänet FB: hen ja IG: hen. Tuo brasilialainen houkutteli häntä kuukausia lähtemään perheestään. Tämä tapahtui Tampereella.
Kaikki FB: n "ystävyyssuhteet" eivät siis ole "viattomia". Ei silloin, kun brasilialaiset kullankaivajat metsästävät suomalaisia miehiä maksamaan niistä.
Vierailija kirjoitti:
Olen 29 vuotta. Ap kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko aloittaja myös 28v? Vaikutat paljon nuoremmalta ja lapsellisemmalta.
Oho tuli otsikkoon. Olen niin poissa tolaltani mieheni käytöksen takia.
Eilen vaadin miestä poistamaan kaikki tyrkyt ja ex-hoidot. Mies ei ole olkut sen jälkeen yhteydessä. Miksei hän ymmärrä tätä asiaa ja tee minulle mieliksi?
Ap
Koska olet lapsellinen typerys tässä asiassa?
Jos olisit minun naisystävä niin pelkästään näillä jutuilla saisit kenkää.
Sinun tarvii pohtia, luotatko mieheesi vai et. Se on se todellinen kysymys.
Kyllä ihmisellä voi olla eri-ikäisiä tuttuja, molemmista sukupuolista.
Rivien välistä epäilet, että miehesi haluaa pettää sinua muiden (nuorempien) naisten kanssa. Jos olet asiasta vakavissasi, olet joko mustasukkainen luonne tai sitten epäilet miestäsi. Ekaan ei auta oikein mikään. Tokassa tapauksessa ainoa ratkaisu on dumpata mies, johon et enää luota.
Omasta vaimostani olen löytänyt vuosien varrella yhä enemmän mustasukkaisuutta. Kun aloin hänen kanssaan seurustella, minulla oli yksi naispuolinen (suunnilleen ikäiseni) ystävä. Se oli vaimolleni ylitsepääsemätön ongelma. Lopetin sitten sen ystävyyden, emmekä ole yli vuosikymmeneen olleet tuon todella hyvän ystäväni kanssa missään tekemisissä. Olen siitä yhä surullinen. Kahdesta hyvästä ystävästäni jouduin luopumaan toisesta. No, olen varmaan plussalla, kun minulla on vaimo. Kannattaa siis varoa tuollaista mustasukkaisuutta, koska se ei tule helpottamaan koskaan. Alkuperäinen postaaja voi hyvin olla vain paranoidin mustasukkainen ja näkee miehensä kohta pettävän kassaneidin kanssa hänelle hymyilemällä. Itse harkitsisin nykyisellä elämänkokemuksella pakoon lähtemistä, jos tyttöystävä alkaa sanella ketä saan pitää ystävänäni.