Kriisi tuoreessa parisuhteessa, miehellä nuoria naisia fb-kavereina, minusta ei ok!
Elikäs ollaan seurusteltu noin 4 kk mutta mies ei vaan suostu poistamaan näitä fb kavereitaan. Minusta ei 28-vuotiaalla miehellä kuulu olla 20-23 vuotiaita naisia fb kavereina. Miehellä kyllä selityksiä riittää miksei voi poistaa: pikkuserkku, kaverin tyttis, entinen duunikaveri, vanhempien perhetuttavien tytär (joita muuten useita!)
Olen ehkä herkkä ja epävarma, mutta minusta tämä ei tod ole ok!!!!
Miten saan hänet poistaan ne??
Kommentit (44)
Kasva.
Mä olen ollut mieheni kanssa pian 10 vuotta eikä ole kertaakaan tullut mieleeni edes kysyä mistä tuntee FB kaverinsa.
Ai kamala, mun 30v miehellä on jopa 17v tyttö fb kaverina ja en ole vaatinut poistamaan sitä tai ketään muutakaan sen face kavereita. (tuo tyttö on mun siskon tyttö ja meidän tyttären kummi)
Heh nämä on näitä tolvanoita joten sitten ihmettelevät täällä kun miehestä löytyi uusia puolia, on seksichättäilty jne;) Kaikki varmaan tajuavat normaalikavereiden ja muijakeräilyn eron? Jos nämä ovat olleet miehen kavereina jo pitkään ei mitään ongelmaa, mutta jos mies koko ajan lisäilee uusia (luultavasti herutusbimboja) kavereiksi ja kutsuu heitä serkun veljentyttäriksi luulisi tollommankin jotain tajuavan. Ihan sama mulle mutta naisten naivius täällä joskus ärsyttää. Runkkausmateriaali-pertsojen ei nyt tarvitse edes vastata, huomaa alapeukuista missä nämä nuuhkijat ovat käyneet.
Ai miehenkö pitäisi putsata entiset kaverinsa mäkeen sinut tavattuaan? 4 kk?
Mulla kyllä roikkuu vuosikausia kavereina tuttavuuksia, joihin en kuitenkaan yhteyttä pidä. Eihän sellaiset mitään merkitse.
Ei tulisi mieleenkään pyytää poikaystävää poistamaan fb-kavereitaan tai lopettamaan yhteydenpidon exäänsä. Totta kai poikakaverilla on nättejä nuoria naisia kavereinaan, hän on 22 ja itse olen kovaa vauhtia kurppaantuva 30v.
Tämän on pakko olla provo. Näin viisikymppisenä sanon myös sen, että 23- vuotiaalla ja 28- vuotiaalla ei ole mitään eroa. Aikuisuuteen ovat molemmat vasta menossa.
Ettekö tunnista ap:ta? Yksi palstan vakiotrollaajista.
Tästäkin aiheesta olisi voinut käynnistää ihan asiallisen keskustelun. Ymmärtääkseni tuollaisia ihmisiä todella on, joille pitää kertoa jokaisen fb-kontaktin tausta. Itse en osaisi kuvitella sellaista tekeväni ja olisin kovasti ihmeissäni jos minulta sitä pyydettäisiin.
Vierailija kirjoitti:
Miehen fb-kavereiden joukossa on myös miehen exä, jonka kanssa viestittelee (Exä toivotti miehelle hyvää syntymäpäivää ja mies kyseli kissan vointia). Nämä siis niiden kuukausien aikana kun ollaan seurusteltu. Ap
Oletko muovannut maailmankuvasi Salkkareiden pohjalta? Ei eron tarvitse johtaa vihanpitoon, vainoon yms. :D
Vierailija kirjoitti:
Tämän on pakko olla provo. Näin viisikymppisenä sanon myös sen, että 23- vuotiaalla ja 28- vuotiaalla ei ole mitään eroa. Aikuisuuteen ovat molemmat vasta menossa.
Vanhus! : D
T: Ap
Vierailija kirjoitti:
Ei tulisi mieleenkään pyytää poikaystävää poistamaan fb-kavereitaan tai lopettamaan yhteydenpidon exäänsä. Totta kai poikakaverilla on nättejä nuoria naisia kavereinaan, hän on 22 ja itse olen kovaa vauhtia kurppaantuva 30v.
"Vanha kurppa" tarkoittaa yleensä vanhaa miestä ja kurppaantuminen tällaiseksi mieheksi tulemista. Vanhoille naisille on omat nimityksensä, kuten "vanha kotka". Kukaan ei sano miestä "vanhaksi kotkaksi". :D
(Ihmiset kun nääs vanhentuukin sukupuolittuneesti, vaikka binäristi-fanaatikot haluaa varmaan kieltää senkin. Esim. miesten iho pysyy pitempään parempana kuin naisten kun parran karvatupet pitää ihoa kohdillaan. )
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Vanha kurppa" tarkoittaa yleensä vanhaa miestä ja kurppaantuminen tällaiseksi mieheksi tulemista. Vanhoille naisille on omat nimityksensä, kuten "vanha kotka". Kukaan ei sano miestä "vanhaksi kotkaksi". :D
(Ihmiset kun nääs vanhentuukin sukupuolittuneesti, vaikka binäristi-fanaatikot haluaa varmaan kieltää senkin. Esim. miesten iho pysyy pitempään parempana kuin naisten kun parran karvatupet pitää ihoa kohdillaan. )
Olet väärässä. Vanhaa naista sanotaan vanhaksi kurpaksi. Miestä ei koskaan. Oletko elänyt perunakellarissa?
Vierailija kirjoitti:
Miehen fb-kavereiden joukossa on myös miehen exä, jonka kanssa viestittelee (Exä toivotti miehelle hyvää syntymäpäivää ja mies kyseli kissan vointia). Nämä siis niiden kuukausien aikana kun ollaan seurusteltu. Ap
Höpö höpö. Kasva ihmisenä ja lopeta pomottaminen.
Vierailija kirjoitti:
Jos mä seurustelisin miehen kanssa joka on hyvää pataa eksänsä kanssa, vetäisin siitä sellaiset johtopäätökset että ei voi olla kovin riitaisa ja myrkyllinen ihminen. Ja mä olen siis kyyninen ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Olen 29 vuotta. Ap kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko aloittaja myös 28v? Vaikutat paljon nuoremmalta ja lapsellisemmalta.
Oho tuli otsikkoon. Olen niin poissa tolaltani mieheni käytöksen takia.
Eilen vaadin miestä poistamaan kaikki tyrkyt ja ex-hoidot. Mies ei ole olkut sen jälkeen yhteydessä. Miksei hän ymmärrä tätä asiaa ja tee minulle mieliksi?
Ap
Mulle ei tulis yksikään parisuhdekumppani sanelemaan keiden kanssa saan olla yhteydessä. Sano sille miehelle, että juoksee susta kauas pois.
Vierailija kirjoitti:
Kuka tyhmä uskoo tämän tarinan?
Vastauksista päätellen useampi..
Vaikka tämä on todennäköisesti provo, niin väittäisin löytyvän aloituksen mukaisia naisia paljonkin. Ja toki miehiäkin. Sairaaloinen mustasukkaisuus on saraus ja sellaisista kannattaa pysyä kaukana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eilen vaadin miestä poistamaan kaikki tyrkyt ja ex-hoidot. Mies ei ole olkut sen jälkeen yhteydessä. Miksei hän ymmärrä tätä asiaa ja tee minulle mieliksi?
Ap
Sinun kannattaa nyt hakeutua hoitoon ja koittaa saada pääsi kuntoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Tämä paljasti provon. Ei kai nyt kukaan oikeasti puhu näin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApOpettele edes proivoilemaan, mikäli sellaista aiot jatkossa tehdä. Tämä on kyllä luokattoman huono provo.
Todennäköisesti, mutta minulla oli aikanaan tuollainen naisystävä. Tosin lyhyen aikaa, mutta kuitenkin. Hän vaati minua poistamaan naispuoleiset lukiokaveri listoiltani. En meinannut uskoa häntä, mutta ihan tosissaan vaikutti olevan. Mutta oli aika lyhyt suhde se.
Mikä niiden kavereiden tarkoitus on sillä käsittääkseni ihmiset ei siellä keskustele toisten kanssa?
Olen jo sanonut asiasta jiin monta kertaa, mutta kun mies ei usko! Tulee vaan riita ja sitten hän ei pidä yhteyttä.
Ap