Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita jotka ei syty "nallekarhu" miehistä?

Vierailija
28.08.2021 |

Itse en ole koskaan pitänyt roteva rakenteisista tai huomattavan pitkistä miehistä. Isot möhömahat on ihan vihoviimeinen. Oma mies on enempi kukkakeppi mallia mutta sellaisesta olen aina tykännyt. Luiseva luuviulu ei saa tietenkään olla.

Kommentit (67)

Vierailija
41/67 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle taas parta miehellä on täysin turn off. Vatsaa saa olla hieman ja pituutta sopivasti, mutta partaa ei ollenkaan.

Ennemmin kaksoisleuka kuin parta? Olen mies. Mutta suosioni räjähti kun kasvatin parran...

Vierailija
42/67 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta nallemiehiin liittyy lihavuus ja karvaisuus (ainakin lgbt-piireissä se karvaisuus on oleellinen piirre), sellaisista en syty. Lihaksikkaista ja pitkistä miehistä kyllä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/67 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miesihanteeni on hyvin vähärasvainen, hoikan-jäntevän-lihaksikas, ei pumpattu. Litteä alavatsa on miehen kaunein kohta. Ei kuumota nallekarhut sitten yhtään.

Vierailija
44/67 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Möhömahaan yhdistetty tatuoinneilla sotkettu kalju mies, jolla parta sidottuna ja korvarenkaat. Vaatetus luokkaa verrattuna, t-paita, sukat crocsineen. Pthyi!!!!!

Ilman möhömahaa ja (pitkä) tukka päässä kuulostaa oikein hyvältä. Jopa crocsit voisi ohittaa. 

Vierailija
45/67 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai siinä ole mitään ihmeellistä, jos ei syty isokokoisista nallekarhumiehistä?

Eihän tuo mikään yleinen miesmaku ole, aikakaan minun elinpiirissäni ja niissä piireissä joita näen. Yleinen maku on sellainen perustimmi, sopivasti jäntevä ja ryhdikäs. Ja normaalivartaloinen, eli ei timmi eikä pullukka, vaan perus. 

Vierailija
46/67 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai siinä ole mitään ihmeellistä, jos ei syty isokokoisista nallekarhumiehistä?

Eihän tuo mikään yleinen miesmaku ole, aikakaan minun elinpiirissäni ja niissä piireissä joita näen. Yleinen maku on sellainen perustimmi, sopivasti jäntevä ja ryhdikäs. Ja normaalivartaloinen, eli ei timmi eikä pullukka, vaan perus. 

Ei olekaan mikään ihanne, mutta ei-lihavia miehiä on kovin vähän nykyisin. Näkee tilastoistakin. Miehet ovat parhaimmillaan kun rasvaprosentti on suht matala. Mä tykkään kun on vähän enemmän lihaksia eikä vain perustimmi, mutta möhömahat ei siltikään sytytyä. 

Vierailija
47/67 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidän latinomiehistä! Sellaisista ei-sovinistisista. Tunteiden ilmaisukyky potenssiin10 verrattuna skandinaavisiin miehiin.

Tykkäät varmaan sitten myös satukirjoista sekä tuhannen ja yhden yön tarinoista no  makunsa kullakin.

Vierailija
48/67 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisista pidän sellaisista malli-mitoissa olevista, joilla on kuitenkin selkeät muodot. Pitää olla lempeät silmät ja kasvot. Urheilullinen, älykäs, viisas ja kova tekemään töitä. Hiukan lihaksikas, mutta ei liikaa. Pituus 170-175 cm. Maksimi-ikä on noin 25.  Blondi. Vahva ei television katsojille tai somettajille.

Vierailija
49/67 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukkakeppimiehet on ällöttäviä. 😵💫

Vierailija
50/67 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei olekaan mikään ihanne, mutta ei-lihavia miehiä on kovin vähän nykyisin. Näkee tilastoistakin. Miehet ovat parhaimmillaan kun rasvaprosentti on suht matala. Mä tykkään kun on vähän enemmän lihaksia eikä vain perustimmi, mutta möhömahat ei siltikään sytytyä. 

No ei se silti ihanteeksi muutu, vaikka ihmiset lihoisivatkin.

Huvittavaa katsoa miesten peppukipuilua ketjussa, kun kerrankin - siis _kerrankin_ ulkonäön arvostelu menee toisinpäin eli he ovat kohteena, eikä naiset.. 

Kasvattakaapa vähän paksumpi nahka :D Itse en voisi mennä sänkyyn miehen kanssa, jolla on mahaa. 

Vierailija
51/67 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipainoiset miehet ovat etovia. Onneksi tasokkaampia miehiä löytää hyvin helposti nykyään.

Vierailija
52/67 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Parhaita on sellaiset heiman salilla treenanneet/urheilulliset.  Ei bodarit

Gaymies 40 vee

Vierailija
53/67 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tykkään mun miehestä; on sellainen laiha ja poikamainen, lisäksi silmälasit ja sirot pitkät sormet.

Olet itse todennäköisesti lesbo tai biseksuaali.

Vierailija
54/67 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tykkään mun miehestä; on sellainen laiha ja poikamainen, lisäksi silmälasit ja sirot pitkät sormet.

Kuulostaa joltain elokapinahomolta

Vierailija
55/67 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle taas parta miehellä on täysin turn off. Vatsaa saa olla hieman ja pituutta sopivasti, mutta partaa ei ollenkaan.

Parta on ollut muodissa vaikka kuinka kauan..hohhoijaa, koskahan menee pois.

On kyllä oksettava, risuparta ainakin.

Olis edes yläpää ajeltu jos housuissa on "univiidakko".

Ja naisen pitää olla aina sheivattu, juupa juu.

Vierailija
56/67 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisista pidän sellaisista malli-mitoissa olevista, joilla on kuitenkin selkeät muodot. Pitää olla lempeät silmät ja kasvot. Urheilullinen, älykäs, viisas ja kova tekemään töitä. Hiukan lihaksikas, mutta ei liikaa. Pituus 170-175 cm. Maksimi-ikä on noin 25.  Blondi. Vahva ei television katsojille tai somettajille.

Mitä jos nainen olis vaikka 169,9 cm😂?

Olet kyllä ääliö. Tuskin löytyy tuollaista.

Vierailija
57/67 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen pitää olla kyllä posliini! China.

Vierailija
58/67 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukkakeppimiehet on ällöttäviä. 😵💫

Sian joskus mustelmat lantiolle kukkakeppimieheltä. Luut kolkkasi omiin lantion luihin..ei enää ikinä pitkää ja kolkkoa hongankolistajaa tai kukkakeppiä.

Vierailija
59/67 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parta saa olla jos se on siististi rajattu ja huoliteltu. Eli ei siis epäsiistiä ylipitkää risupartaa.

Mahaakin saa olla jos ryhti ja lihakset ja ryhti muuten ok

Mieluummin pitkä ja harteikas kuin lyhyt ja pyylevä tai hintelä mies.

Älykäs keskustelu ja sosiaaliset taidot sytyttää.

Vierailija
60/67 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parta ja iso maha ihan kuvottavia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yhdeksän