Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HUS:illa työskennelleet tai työskentelevät!

Vierailija
30.09.2014 |

Olen ollut kuukauden nyt HUS:illa töissä ja tänään minulle olisi kuulunut tulla palkka, mutta sitä ei näy eikä kuulu tililläni.
Onko muille sairaalassa työskenteleville tullut?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyypä tarkastaa. Viimeaikoina Hus työnantajana on alkanut todella tympimään. Olisi kiva kuulla, minkälaisia epäkohtia olette kokeneet Hussin toimesta

Vierailija
2/12 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on ensimmäinen ja hyvin ärsyttävä epäkohta! Työsopparissa lukee että palkka maksetaan joka kuun viimeinenpvä. Myös palkkalaskemassa maksupäiväksi on merkitty 30.9.2014

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä minun kokemia vitutuksen aiheita:

- määräyskirja tulee yleensä vasta useamman kerran ruinaamisen jälkeen
-määräyskirjalla olen seitsemättä vuotta ja joskus ne yleensä ne ovat 3viikon-4kk pituisia kerrallaan
-lomarahat on maksettu useamman kerran tiliille, vaikka työsuhde jatkuukin
-pomot ovat soittaneet jopa lomalle, että tulisitko sijaistamaan sairasta
- työvuorossa oletetaan kokoajan että aina valmiina joustamaan, mutta kiitosta ei saa mistään
-kesälomaa ei saa pitää yhtenä pätkänä vaan päivät on jaettava kahteen pätkään

Tässä nyt muutamia, mitä mieleen tuli

Vierailija
4/12 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Soita heti palkanlaskentaan

Vierailija
5/12 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

8-16 voi vain soittaa -.-

Vierailija
6/12 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tullut palkka. Soita palkkatoimistoon.

Vierailija
7/12 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hus:laisia paikalla? Minkälainen on työnantajana? Olen kuullut niin huonoa monelta taholta että jäin nyt empimään otanko vastaan tarjottua työtä (sh) ollenkaan. 

Vierailija
8/12 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hus:laisia paikalla? Minkälainen on työnantajana? Olen kuullut niin huonoa monelta taholta että jäin nyt empimään otanko vastaan tarjottua työtä (sh) ollenkaan.

Samaa mietin. Hain osastosihteerin tehtävään ja mut valittiin. Millaista ollut työ?

Vierailija
9/12 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakkariksi jos pääsee, on kait ihan jees. Mä en vuosien kitkuttelun jälkeenkään päässyt vaikka tein myös kehitystyötä lafkassa. Naama oli väärä, aina muut kiilasivat editse toimivalinnoissa oikealta, takaa ja ulkopuolelta. Äänestin jaloillani, hankin parempipalkkaisen saman alan työn toiselta työnantajalta. 

Nyt ei ole stressiä palkanmaksupäivästä, ei stressiä nokkimisjärjestyksestä, ei stressiä huonosta työilmapiiristä. Työ on jopa mukavaa ollut jo vuosia.

Vierailija
10/12 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakinaisille tulee palkka 16 päivä, osa-aikaisille ja sijaistajille kuukauden lopussa.

T. 10v. HUSia edustanut.

Vierailija
11/12 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin 3 vuotta määrä-aikaisena, ennenkuin vakinaistivat.

Työ on huonoa tehdastyötä huonoilla työajoilla. Onnea teille jotka siihen rotaloukkoon jäävät kiinni. Minä otin lopputilin ja vaihdoin parempaan paikkaan. Nyt ei enää ketuta yhtään.

Vierailija
12/12 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noh, miten sen nyt oikein kiltisti kertoisi?

Tosiaan lomat on jokavuotinen tappelun aihe, jonka voittaa se joka raivoaa kovimmin.

Nuo, äärimmäisen epätasa-arvoiset määrä-aikaissopimukset on kokoajan huolena.

Huono palkka yhdistettynä todella kovaan kilpailuun paikasta auringossa. Eli älä ihmettele, kun joku pelaa selkäsi takana sinua vastaan.

Älä odota kiitosta! Tottele Orja! Ja yritä edes näyttää siltä kuin tekisit töitä!

Ainiin, se ainainen tappelu vuoroista ja varsinkin se röyhkeys millä uusia sorretaan, "on otettava heti luulot pois" sanoi, eräs tiimari aikoinaan.

Ja lopuksi muistuttaisin siitä, että voit olla varma siitä, että sinun kontollesi laitetaan aluksi kaikki virheet, koska et oppinut "tarpeeksi nopeasti" (perehdytys työpisteellä 2h ja seuraavana päivä olin jo yksin siinä työpisteessä. jepjep.

Onnea matkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi neljä