Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka saamari keksi pyörälliset kauppakorit?

Vierailija
28.08.2021 |

Miksi niiden pitää olla aina mahdollisimman kaukana vetäjästään ja aina keskellä käytävää muiden tiellä?

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo. Ja sieltä koristasta on kassalla tosi tylsää nostella tavaroita, kun ostokset on ihan melkein maassa.

Lattialla ei maassa. Harvassa kaupassa on maalattia.

Aivan, arvoisa pilkunviilaaja. Olette oikeassa.

Vierailija
22/38 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää taas ihmettelee niitä ostoskärryjä hyllyn viereen tunkevia ihmisiä. Viisi metriä viedään hyllyn vierestä tilaa. Kun seistään vielä miettimässä metrin päästä kärrystä tarviiko tätä tuotetta vai ei. Varsinkin jouluruuhkassa, saa paljon anteeks pyydellä, kun siitä keskeltä tarvis vain yhden pikkutuotteen miettimättä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo. Ja sieltä koristasta on kassalla tosi tylsää nostella tavaroita, kun ostokset on ihan melkein maassa.

Minä nostan sen korin kassahihnan edessä olevalle tasolle.

siihen sen pyörällisen korin reunat on liian korkeat.

Kenelle on, kenelle ei. Kun mittaa on 175 niin hyvin ylettyy. Ja pikkuvinkki vähävartiselle, sitä koria voi kallistaa siinä tasolla, niin yltää pohjallekin.

Vierailija
24/38 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyörälliset korit on aivan mahtavia. Ei aina ole edes sitä "muovikolikkoa" kärryä varten....

Vierailija
25/38 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan kaupoissa käsiin otettavia koreja myös.

Itseäni taas ärsyttää, kun korien kahvat ovat ihan tahmaisia ja siitä kiitos käsidesin.

Parempi se käsidesi siinä kuin muu töhnä. Ota itse reilusti käsidesiä ja vetäise siihen päälle uudet desit.

Muistui mieleen kerran tapaus Citymarketissa, otin korin käteen ja ihmettelin, mitä tahmeeta tuli sormiin. Jotain haalean vaaleaa limaa ja mua oksetti ihan hemmetisti koko kauppareissun kun mietin, mitä se lima pahimmassa tapauksessa voi olla.

Oli muuten vaikeeta kaivaa maksukortti esiin ja maksaa yhdellä kädellä.

Vierailija
26/38 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenelle on, kenelle ei. Kun mittaa on 175 niin hyvin ylettyy. Ja pikkuvinkki vähävartiselle, sitä koria voi kallistaa siinä tasolla, niin yltää pohjallekin.

Vähävartinen, jotenkin symppis ilmaisu 😄

"Vaka vanha Väinämöinen,

Koriansa kurkotteli,

Vähävartisuuttaan valitteli,

Käsidesiin kimmastui."

Vierailija
27/38 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan muu ole vielä vinkannut, että laita tavallinen kori sen perässävedettävän sisään (reunojen varaan roikkumaan), niin ei tarvitse kumartua pohjalle asti? Pikkukori on yleensä puhtaampi kuin pyörällinen ja kassalla helpompi nostaa hihnan alun tasolle ostosten latomista varten. Säästyy olkapäät, mutta on näppärämpi kapeissa hyllyväleissä kuin kärryt. Mutta ne renkaat tosiaan pitävät kyllä välillä aika järkkyä ääntä.

Vierailija
28/38 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisikohan pitänyt lähettää äskeinen tuplakorivinkki Niksi-Pirkkaan? Meninkin paljastamaan🤣

Vierailija
29/38 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itseäni taas ärsyttää, kun korien kahvat ovat ihan tahmaisia ja siitä kiitos käsidesin.

Parempi se käsidesi siinä kuin muu töhnä. Ota itse reilusti käsidesiä ja vetäise siihen päälle uudet desit.

Muistui mieleen kerran tapaus Citymarketissa, otin korin käteen ja ihmettelin, mitä tahmeeta tuli sormiin. Jotain haalean vaaleaa limaa ja mua oksetti ihan hemmetisti koko kauppareissun kun mietin, mitä se lima pahimmassa tapauksessa voi olla.

Oli muuten vaikeeta kaivaa maksukortti esiin ja maksaa yhdellä kädellä.

Maistoitko? Ehkä se oli vaniljakastiketta?

Vierailija
30/38 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mua ärsyttäis lähinnä vetää ruokatavaroita pitkin marketin lattiaa. Siksi käsissä kannettava kori tai kärryt.

Vierailija
31/38 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käyn kaupassa yleensä klo 21-23 niin ei tarvitse ihmetellä käytäviä tukkivia mummoja kärryineen.

En ole koskaan käyttänyt niitä pyörällisiä koreja, täysin turhia minusta. Joko kori kädessä tai kunnon kärry ovat täysin riittävät vaihtoehdot.

Vierailija
32/38 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä nostan sen surutta samalle tasolle kuin tavallisen ostoskorinkin purkamista varten. Samalla laillahan sitä taviskoriakin kuljetetaan ja seisotetaan lattialla kuin pyörällistä.

Pyörälliset korit ja matalat ostoskärryt on ihan paras keksintö!

Vierailija
33/38 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joka paikassa ei ole rasoa siinä hihnan päässä

Ei, mutta taso yleensä löytyy kaikkialta. Pitäähän se normikorikin johonkin laskea.

Piti sitten typoon takertua ja alkaa vänkää. Kyllä minä tiedän, ettei meidän lähi k-superissa ole sitä tasoa, mihin korin laskisi.

Vierailija
34/38 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vahva veikkaukseni on, että joku amerikkalainen. 

Kohta tulee tännekin ne invamopot millä ajellaan kaupoissa. Siinä vaiheessa yhteiskunnallinen rappio ja mädännäisyys on saavuttanut eräänlaisen lakipisteensä. 

Tämän takia mä just tykkään kantaa pientä ostoskoria. Pysyy kunnossa, eikä osta liikaa safkaa.

Vierailija
35/38 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse hiukan kallistan ja saan hyvin tavarat hihnalle. Mieluummin käytän rullakoria kun kärryjä, niistä ei yllä ottamaan pohjalta eikä korkeapohjaisia kärryjä täällä juuri ole tarjolla.

Sitten ei ongelmaa jos teini on mukana auttamassa.

Vierailija
36/38 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käsidesiä pitäisi hieroa käsiin niin kauan että se kuivuu(=20-30 sekunttia= 2kertaa "paljon onnea vaan"🎶) silloin se ei tartu mihinkään

Vierailija
37/38 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lyhyen ihmisen on hankala kurkotella korin pohjalle, jos korin nostaa tasolle.

Vierailija
38/38 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yksi