Kellään kokemusta Samsung Trend Plussasta?
Ostin tuon kyseisen puhelimen viikko sitten ja maksoi 79 euroa. Nyt jo on ongelmia. Todella hidas, pätkii ja ei ota kosketusta. Olen YRITTÄNYT pelata Geometry dash-nimistä peliä. Ja kun koskettaa näyttöä ihan mistä vain.. EI OTA KOSKETUSTA?! Todella surkea puhelin. En suosittele.
Kommentit (29)
Mulla Samsung Galaxy Trend ja aiiiiiiivan totaalinen floppi. Kaatuu jatkuvasti, jumittaa, ei vaan toimi. Harmi ettei ole vara kalliisiin ja toimiviin älypuhelimiin. Nyt täytyy vaan toivoa ettei tule hätätapaus että tarvitsisi saada soitettua apua, koska Samsung saattaa tehdä 5min jumin tuosta noin vaan.
Älkää ostako, vaan säästäkää se toinen satanen vielä parempaan.
Tää lagii tosi paljon ja on niiiin hidas. Tuntuu että minun vanha lumiakin oli parempi kuin tämä.
En suosittele kenellekään nokiaa tai samsungia. Yhtä perseestä revittyjä molemmat. Ostakaa apple, sony tai jolla ;)
[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 00:09"]En suosittele kenellekään nokiaa tai samsungia. Yhtä perseestä revittyjä molemmat. Ostakaa apple, sony tai jolla ;)
[/quote]
Mä ainakin olen oikein tyytyväinen omaan samsungiin. Apple oli hetken käytössä ja koskaan ei sitä paskaa enää tule!
Mulla oli Lumia 520. Onneksi hajos. Sitten ostin tämän trend plussan. Todella hyvin toiminut. Selkeä käyttää. Hyvä hinta/ laatusuhde
Ihan hyvin on trend toiminut, kaikki mitä meikäläinen älypuhelimelta tarvitsee toimii hyvin! Eipähän tarvinu maksaa montaa satasta ylimäärästä kun tälläkin pärjää ;) Kannattaa sulkea niitä ohjelmia välillä pois, ne hidastaa puhelinta jonkin verran.
9-vuotiaalla tytölläni on ja hyvin on pelittänyt. Olen ollut ihan hämmästynyt kun pelittää niin hyvin noin halvaksi. Ja tuon ikäinen kyllä ramplaa kaiken maailman sovelluksia, on kyllä raskaassa käytössä!
No yllätys että 600e maskava puhelin on parempi kuin 100€ maksava?
Kyllähän tämä trehd plussa joskus hidastelee ja joskus saa tökkiä näyttöä eikä tapahdu mitään ja joskus ottaa vaikka ei mielestään edes koskenut.
Ihan ok, varsinkin hinnan puolesta kun joutuu itse maksamaan.
Mulla toimii vallan hyvin. Netit ja muut. Ei yhtään heikompi kuin työpuhelimeni iphone 4s.
Mulla on toi trend plussa. Toimii ihan hyvin peruskäytössä, eli s-postit, puhelut, txt-viestit yms. Pelejä en ole pelannut koska tiedän jo etukäteen ettei tää ole mikän raketti. Lisäksi tästä loppuu muisti kesken jos asentelee lisäohjelmia. Näyttö voisi olla isompi, mutta toisaalta tää koko mahtuu kouraan ja taskuun.
Peruspuhelimena siis toimiva, hintaansa nähden suorastaan hyvä. Pelaajat ostakoot jonkun kalliimman, samoin heikkonäköiset.
Lapsella on Samsung Galaxy Trend Plus ja on pelkkää hyvää sanottavaa! Kesällä putosi monta kertaa maahan, toimii edelleen moitteetta! Toimii hyvin, selkeä näyttö, ottaa käskyt vastaan ja lapseen saa yhteyden. Täydellinen epeli!
Mulla on, täydellinen puhelin, kosketusnäyttö toimii just niinkuin pitää ja puhelin ei lagaa. En pelaa tosin kovin monimutkaisia pelejä sillä, koska olen aikuinen, eikä mulla ole aikaa sellaiseen. Maili ja nettisivut latautuu nopeesti. On myös tippunut kourasta muutaman kerran, ilman vaurioita.
Mullakin on samainen puhelin. Hyvin toimii, ja mielestäni hyvä puhelin. Tykkään enemmän kun työpuhelimestani iPhonesta. Ja on muuten pudonnut kaksi kertaa, eikä onneksi ole ottanut nokkiinsa... Käytän FB:tä, joskus nettiä muutenkin, otan kuvia. Lapset pelaa jotain änkkäripeliä joskus. Ai niin, ja sanelemalla kirjoitettavat tekstarit on ihan huippujuttu!
Halpa puhelin on halpa puhelin. Varmasti suurimmalle osalle täysin riittävä ja ominaisuuksilta hyvä, mutta ei tietenkään samaa tasoa kuin jotkut 500€ puhelimet.
Koululaisen käyttöön itse harkitsisin.
Oman kokemuksen mukaan Samsung Galaxy Trend on ahterista. Ei hapis samsung luureja enää tähän talouteen.
Lapsella on trend plus, ei muuta vikaa kuin muistin vähyys, jostain syystä ei auta vaikka kaikki sovellukset siirretty muistikortille jossa tilaa riittää. Edelleen puhelin valittaa muistin vähyyttä.
ja te joilla puhelin lagii ja pätkii, johtuu tuosta muistin vähyydestä. Poistakaa kaikki turha.
Mullakin on tämä Samsung galaxy trend ja siinä on 8GB muisti kortti mutta koko ajan valittaa "tila loppuu" poistin kaikki numerot sovellukset kuvat/videot alustin SD kortin sitten menin play-kauppaan olin lataamassa WhatsApp sovellusta niin puhelin sanoo että tila loppuu?! Mikä tätä vaivaa?
Joo ei noi halvat munkaan suosikkeja ole. Aina jotain ongelmaa.