Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko nyt liikkeellä jotain pöpöä missä kuume ei nouse, ja ainoa oire on hirveä uupumus?

Vierailija
28.08.2021 |

Koulu alkoi viime viikolla ja mietin olisiko sieltä nyt tullut joku pöpö. Lapsella on vähän köhää, ei muuta. Itselläni ei muita oireita kuin uupumus, ei jaksa muuta kuin maata.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama.oisko delta

Vierailija
2/26 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisesta koronarokotteesta kävi noin.

Vierailija
4/26 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen koronarokotteen sivuvaikutus. Itsellänikin uupumusta nyt jo viidentenä päivänä.

Vierailija
5/26 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama

Oisko loppunu kiinostus maailmanmenoon

Vierailija
6/26 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo se on korona. Siihen liittyy kova uupumus. Vähällä pääset.

Vierailija
7/26 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lorvicus Kataricus. Vaikea parantaa. Varsinkin kun siihen lisää Vituttus Maximus-sairauksen.

Vierailija
8/26 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sama, ollut n 3 päivää jo. Teini on aivastanut pari kertaa, minä samoin. Hän on muuten ollut koko ajan terve, mutta minulla tuli ensin niskapäänsärky päiväksi, sitten kauhea väsymys, että makasin vaan sohvalla ja teki mieli olla silmät kiinni. Palelsi myös ihan kuin olisi tulossa kipeäksi. Sitten se meni pois ja olo normalisoitui. Oli juuri sillä rajalla, että tuntui, että olisi tulossa kipeäksi, muttei sitten tullutkaan. Siitä jäi lievä kuiva yskä, kun olen astmaatikko muutenkin, mutta muuten ei mitään. Tein kaksi kertaa koronan kotitestin ja olivat negatiivisia, joten en sitten mennyt oikeaan testiin, kun oireetkin hävisivät. Olen 2 kertaan rokotettu, jos sillä on merkitystä.

Vierailija
9/26 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä samaa. Lisäksi lihaskipua. Ei jaksa yhtikäs mitään. Rokote otettu kuukausia sitten.

Vierailija
10/26 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisen koronarokotteen sivuvaikutus. Itsellänikin uupumusta nyt jo viidentenä päivänä.

Minä sain toisen rokotteen jo kesäkuussa, joten ei kyllä johdu siitä.

Ihan kaikki asiat maailmasta eivät johdu koronarokotteesta...

Vierailija
11/26 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin minäkin tein kotitestin joka negatiivinen

T: 10

Vierailija
12/26 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis teinin koulusta tämä tuli taatusti mullekin, sillä en ole liikkunut ulkona ilman hengityssuojainta ollenkaan.

T. Hki

Vierailija
13/26 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan on liikkeellä jotain tällaista, sillä kävin ostamassa Sellosta varalle pari kotitestiä lisää kaupasta ja ne näyttivät huvenneen hyllystä sitten viime näkemän. Muutkin ovat ehkä tarvinneet niitä.

Vierailija
14/26 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen asiakaspalveluammatissa. Itä-Suomi.

T: 10

Vierailija
15/26 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli viikko sitten kova uupumus. Väsytti niin että ihan sattui. Meni kolmessa päivässä ohi. Ei ollut koskaan väsyttänyt niin paljon.

Vierailija
16/26 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korona se on. Ne kotitestit on yhtä tyhjän kanssa, jos olet tekemisissä ihmisten kanssa, mene oikeaan testiin.

Vierailija
17/26 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli samanlaista. Teinillä oli päivän pää kipeä ja yleinen kipeä olo ja pari tippaa vuosi nenästä limaa. Kävi testissä ja negatiivinen. Minulla oli tosiaan tuo jäätävä väsy ja päivän pää kipeä.

Vierailija
18/26 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syys väsymys, joka vuosi on liikkeellä.

Vierailija
19/26 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, tätä just itse mietin. En ole sängystä päässyt kunnolla ylös viikkoon, mutta mitään muita oireita ei ole kuin älytön uupumus. Koronatestin tein juuri myös, joten siitä ei ole kyse.

Vierailija
20/26 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli sama ennen kuukautisia ja syyksi paljastui liian pieni estrogeeniannos hormonikorvaushoidossa sekä d-vitamiini- ja eräs toinen vitamiinitaso alhainen.

On tässä maassa muitakin ongelmia kuin korona tai koronarokote. Tiedoksi huutelijat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kolme