Blogipoikaystävä
Meni pulla väärään kurkuun naurusta, kun luin wtdn uuden postauksen :D Miten voikin "brändätä" oman suhteensa ja tuotteistaa poikaystävänsä? Mainoseuroja seurustelun julkistamisesta. Poikarukka menettää yksityisyytensä tyttiksen vuoksi. Saattaa kaduttaa jos ero tulee. Mut hei, ehkä erostakin saa brändin! Wtd-ero vol 3? Ei terve!
Kommentit (8)
Onhan tuo vähän jo naurettavaa! Kundille nauraa kohta variksetkin :D
onhan se ehkä vähän kyseenalaista. tarviiko nata jotain buustia, kun pitää saada poikaystävä kertomaan julkisesti kuink aihana hän on jne? ja miksi 30+ mies haluaa kertoa teinilukijoille suhteestaan ja itsestään? jotenki häiritsevää
Hä, nyt tipuin mä kärryiltä.. Eiks toi postaus ollut ihan normi? Eihän siinä nyt mitenkään erityisesti hehkutettu Natsn ihanuutta? Noi ruokien kuvailut ja asukuvat on kyllä tuttu valitusvirsi muistakin blogeista.
Juhani? Mitä sille Jartsalle tapahtui?
Ne eros Jartsan kaa joskus ehkä pari vuotta sitten, on edelleen hyviä kavereita, mutta päämäärät vaan oli erit.
Jossain vaiheessa tapaili jotain toista jätkää, mutta se muutti kai Ruotsiin, joten ne päätti erota.
Juhaniin (@junnigubbe) Nata törmäs Tinderissä keväällä ja siitä se ajatus sitten lähti. Mun mielestä on kyllä kiva, että Nata löysi itselleen samanoloisen miehen, vaikka onkin ikäeroa vähäsen! :)
[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 11:07"]
Hä, nyt tipuin mä kärryiltä.. Eiks toi postaus ollut ihan normi? Eihän siinä nyt mitenkään erityisesti hehkutettu Natsn ihanuutta? Noi ruokien kuvailut ja asukuvat on kyllä tuttu valitusvirsi muistakin blogeista.
[/quote]
noi toi oli vähän laimeempi, mutta se sen juhanin eka kirjoitus blogissa oli vaan natan hehkutusta. vähän outoa ja kiusallista.
ja blogissa on kerrottu kaikki suhteen vaiheet! tinderissä tapaaminen, ensitreffit, ihastuminen jne. eipä tiennyt poikarukka mihin lähti ku rupes bloggaajan kaa suhteeseen... mies on ilmeisesti joku uraohjus, mitenköhän tällainen ulkisuus vaikuttaa sen duuneihin
Hehheh