Eronnut nainen! Kysymys sinulle
Hei nainen, joka olet eronnut pitkästä suhteesta. Teillä on lapsia. Kuulet vuosi eron jälkeen, että miehelläsi on suhteenne aikana ollut toinen, sinulle täysin tuntematon nainen. Suhde on päättynyt jo ennen kuin teitte eropäätöksen. Kuulet tämän tuolta toiselta naiselta facebook-viestinä. Olet ollut tästä suhteesta aiemmin täysin tietämätön. Kysymys; Oletko tuosta viestistä helpottunut vai vaikeuttaako se elämääsi? Olisitko mielummin saamatta tuota viestiä?
Kommentit (34)
ei vaikuttaisi enää mitenkään, tunteiden kannalta. mutta, olisi kiva tietää koska voisi selvitä että se outo tunne ja epäilys ei aina ollut vain oman pään sisäistä "sekoilua" :) kerro, jos luulet sen helpottavan omaa oloasi. vastaus voi olla yllättävä.
Ajattelisin että hyvä kun erosin. Menneet on menneitä, turha jäädä siihen kierimään.
Kiitos 2 ja 3. Mitä 3 tarkoitat yllättävällä vastauksella? Juuri samaa olin itsekin ajatellut tuosta oudosta tunteesta jne.
Ei haittaa. Mutta älä kuitenkaan lähetä sitä viestiä. Ihmettelen suuresti motiivejasi, mikä itsekorotuksen tarve tuohonkin ajaa.
Olen ajatellut pyytäväni anteeksi tekoani Vaikka en ajattele että se olis puhtaasti mun syytä. t. ap
Mietityttäisi naisen motiiveja ilmoittaa koko asiasta. Tuskin olisi mitään sen enempää väliä ja saattaisi selittääkin joitain avioliiton/suhteen aikaisia juttuja jos niitä miettisin.
En haluaisi tuota viestiä. En haluaisi, että muistojani liataan. Minulla ei myöskään olisi mikään velvollisuus helpottaa toisen naisen huonoa omatuntoa. Kärsiköön jos kärsii.
yllättävä vastaus=viestin vastaanottaja ei välttämättä hyökkää kimppuusi tms.
[quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 21:38"]Olen ajatellut pyytäväni anteeksi tekoani Vaikka en ajattele että se olis puhtaasti mun syytä. t. ap
[/quote]
Et sä anteeks halua vaan ainoastaan kipata sen paskan toisen niskaan, jotta omatuntos ei enää kolkuttais. Turha toivo!
Anna olla. Revit turhaan ex-vaimon haavoja auki omatuntoasi paikataksesi. Olen eronnut enkä haluaisi kuulla enää mitään, ja tiedän toisia naisia olleen. Mennyttä.
no itse ainakin haluaisin tietää. en ole päänkääntäjä pois tyyppiä kuten näköjään jotkut.. haluan faktaa, jopa niistä muistoista. totuuus voi sattua, mutta siitä kasvaa yli.
[quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 21:31"]
Hei nainen, joka olet eronnut pitkästä suhteesta. Teillä on lapsia. Kuulet vuosi eron jälkeen, että miehelläsi on suhteenne aikana ollut toinen, sinulle täysin tuntematon nainen. Suhde on päättynyt jo ennen kuin teitte eropäätöksen. Kuulet tämän tuolta toiselta naiselta facebook-viestinä. Olet ollut tästä suhteesta aiemmin täysin tietämätön. Kysymys; Oletko tuosta viestistä helpottunut vai vaikeuttaako se elämääsi? Olisitko mielummin saamatta tuota viestiä?
[/quote]
Olisin erittäin, erittäin helpottunut.
Melko erilaisia vastauksia tulee. Missään tapauksessa en halua paskaa kenenkään niskaan. Olen tosissani pohtinut asiaa. Toistaiseksi en ole viestiä lähettämässä, mutta olen miettinyt pitäisikö. Ja tosiaankin, kadun tapahtumia enemmän kuin mitään muuta elämässäni. ap
En tuumaisi asiasta mitään. Ilmoittajalta kyllä kysyisin, että miksi ilmoitti asiasta minulle ja juuri nyt.
Tieto helpottaa elämääni siten, että jos koskaan olen eropäätöstä epäillyt, niin nyt ainakin tiedän että se oli oikea.
En usko että vaikuttaisi. Ei se muuta tilannetta. Jos joku nainen olisi laittanut minulle sellaisen viestin oisin varmaan vastannut "ok"
Ihan sama. Tosin asia ilmeni jo eron tiimellyksessä. Lisähoidot ei kiinnosta. TUli jo selväksi mikä on miehiään. Ja sen mukaan on asiat hoidettu.
[quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 21:51"]
Melko erilaisia vastauksia tulee. Missään tapauksessa en halua paskaa kenenkään niskaan. ap
[/quote]
Kukkasia ja leivoksiako tuollaisen viestin välittäminen sitten vastaisi?
No ei se vaikeuttaisi. Mitä väliä enää sillä ois.