Tuntuu ettei mun elämäni ikinä piristy, vaan
jatkuu hamaan loppuun asti yhtä harmaana kun viimeiset 10-15 vuotta. Ahdistaa.
Kommentit (12)
Sama, ja 15 vuotta tätä harmaata paskaa onkin jo tarvottu, joten aika nolla-usko siihen, että joskus elämä vielä vois olla jotain muuta, kuin sitä että jo herätessä odottaa että pääsis taas jo nukkumaan.
[quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 21:03"]
No mikset muuta sitä?
[/quote]
Mutta tossahan se ongelma on. Entä jos tässä elämässä ei mikään oikein kiinnosta? Ei saa parisuhdetta, lapsia ei kiinnosta hankkia, työt on jees muttei elämän intohimo...
Mieti mitkä asiat elämässäsi ovat hyviä? Mitkä asiat ovat hyvin? Missä olet hyvä?
Vähän positiivisuutta kehiin, kyllä se siitä ! :)
[quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 21:07"]
No mikset muuta sitä?
[/quote]
Mutta tossahan se ongelma on. Entä jos tässä elämässä ei mikään oikein kiinnosta? Ei saa parisuhdetta, lapsia ei kiinnosta hankkia, työt on jees muttei elämän intohimo...
[/quote]
Eli et halua mitään? Vai haluatko?
Pitää elää omaa unelmaa. Nyt. Ei huomenna. Uskaltaa ottaa riskejä.
onhan jokaisella jotakin mistä nauttii.. Sitä vaan lisää.. Enemmän aikaa liikunnalle, kirjoille, matkustamiselle, vapaaehtoistyölle..
osta iloinen koira.
ilman rahaakin voi matkustella esim Suomessa ja lähimaissa, halpoja lentoja nykyisin. Siis ettei kovin rikas tarvi olla. Ystäviä ja ihmisiä voi opetella tuntemaan lisää ja paremmin.
järjestä juhlat.
Ymmärrän...täällä sama. Jokainen päivä on samanlainen ja tuntuu, ettei mistään saa iloa irti. Tuntuu kuin kuuluisi jonnekin muualle.
No mun eĺämä ei ole tasasta, kyllä piristää, kun tapahtuu. Tässä muutaman viime vuoden tapahtumat, ei juuri muuta ole: syöpä, avioero, työttömyys.
[quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 21:29"]
No mikset muuta sitä?
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Ei siltä tunnu, että haluaisin. Olen yrittänyt miettiä edes harrastusta joka kiinnostaisi, mutta en keksi sellaistakaan.
[quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 22:04"]
[quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 21:29"]
No mikset muuta sitä?
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Ei siltä tunnu, että haluaisin. Olen yrittänyt miettiä edes harrastusta joka kiinnostaisi, mutta en keksi sellaistakaan.
[/quote]
Täytätköhän masennuksen kiteerit? Mene työpaikkapsykolle kartoitukseen.
Sama.