Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten olla avoimessa suhteessa?

Vierailija
28.08.2021 |

Mieheni halusi avoimen suhteen, ja olen siihen lähtenyt pitkän miettimisen jälkeen. Omasta puolestani en ole kokenut kovaa tarvetta tällaiseen, mutta nyt kun on ”lupa ”niin miten kannattaisi edetä? Oletteko muut naiset saaneet tällaisessa tilanteessa hyviä kokemuksia? Olen 47 vuotias.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tuo sisarusten jakama mies on todella erikoinen ajatus. Kyllähän maailmaan kaikkea mahtuu, mutta itselle tulee siitä jotenkin insestivibaa, vaikka ei se tavallaan samaa olekaan. Onko tuo monenkin ihmisen mielestä ihan läpihuutojuttu? Ajatteleeko miehet jotenkin laajemminkin että se on hatunnostoinen asia, ettei sellaisesta närkästy????

. Kyllä varmaankin miehet ajattelee laajemmin.

Vierailija
22/26 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos tiedosta kiva että joku edes vastaa. Ihmetyttää tuossa sinun kertomuksessasi todella paljon se että miehesi harrastaa seksiä siskosi kanssa. Eikö sellainen haittaa sinua? Tämä on yksi asia mikä tässä avoimessa suhteessa minua ehkä ahdistaa, että missä se raja menee? Tottakai sen voi sopia, mutta onko avoin suhde sitten sopivin niille, joilla ei ole mitään tabuja tai estoja? Minulla on paljonkin rajoja, sukulaiset ja ystävät nyt ainakin.

Keskustelimme asiasta yhdessä ennen kuin hän oli siskoni kanssa ensimmäistä kertaa. Hän kertoi avoimesti haluavansa siskoani, ja annoin siihen luvan, koska haluan myös mieheni saavan nauttia. En silloin ajatellut heille tulevan säännöllisempi suhde. Aluksi tunsin hieman epävarmuutta asiasta, mutta mieheni on kertonut rakastavansa vain mua ja nauttivansa suunnattomasti kuitenkin seksistä siskoni kanssa. Olen myös jutellut siskoni kanssa, ja hän kertoo haluansa miestäni vain seksuaalisesti. Teemme kolmisin kyllä myös yhdessä muita asioita, mutta silloin ei ole seksiasiat mielessä (ainakaan mulla). Tavallaan on myös kiva, kun tietää miehen olevan 'turvassa', kun on siskoni kanssa eli ei kenen tahansa kanssa ole. 

Luin tämän jutun ja ajattelin kommentoida ja kertoa että arvostan tapaanne suuresti,olette huomanneet että arvostatte toisianne suuresti,ja suhteenne on todella hyvällä pohjalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos tiedosta kiva että joku edes vastaa. Ihmetyttää tuossa sinun kertomuksessasi todella paljon se että miehesi harrastaa seksiä siskosi kanssa. Eikö sellainen haittaa sinua? Tämä on yksi asia mikä tässä avoimessa suhteessa minua ehkä ahdistaa, että missä se raja menee? Tottakai sen voi sopia, mutta onko avoin suhde sitten sopivin niille, joilla ei ole mitään tabuja tai estoja? Minulla on paljonkin rajoja, sukulaiset ja ystävät nyt ainakin.

Keskustelimme asiasta yhdessä ennen kuin hän oli siskoni kanssa ensimmäistä kertaa. Hän kertoi avoimesti haluavansa siskoani, ja annoin siihen luvan, koska haluan myös mieheni saavan nauttia. En silloin ajatellut heille tulevan säännöllisempi suhde. Aluksi tunsin hieman epävarmuutta asiasta, mutta mieheni on kertonut rakastavansa vain mua ja nauttivansa suunnattomasti kuitenkin seksistä siskoni kanssa. Olen myös jutellut siskoni kanssa, ja hän kertoo haluansa miestäni vain seksuaalisesti. Teemme kolmisin kyllä myös yhdessä muita asioita, mutta silloin ei ole seksiasiat mielessä (ainakaan mulla). Tavallaan on myös kiva, kun tietää miehen olevan 'turvassa', kun on siskoni kanssa eli ei kenen tahansa kanssa ole. 

Luin tämän jutun ja ajattelin kommentoida ja kertoa että arvostan tapaanne suuresti,olette huomanneet että arvostatte toisianne suuresti,ja suhteenne on todella hyvällä pohjalla.

Voiko olla tottakaan että jollain on noin fiksu ja ymmärtäväinen vaimo.

Vierailija
24/26 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avoin suhde ja parisuhteen pysyvyys on kaksi eri asiaa.  Miten varmistaa sen, ettei toinen rakastu ja menetä toista, ei mitenkään.  Sitä kun ei kukaan tiedä, ei edes itse.  Mitä enemmän suhteita sen varmemmin rakastuu johonkin toiseen.  Todennäköisyys ettei rakastu on pieni.

Vierailija
25/26 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avoin suhde sopii toisille,mutta ei kaikille.

Vierailija
26/26 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset pettää tasaisesti enemmän kuin miehet. Miehissä on enemmän megapettäjiä.

Eli jos mies pettää, se tekee sen täysillä ja heti monien kanssa, vaikka 50 krt/v. Kun nainen pettää, hän pettää vaikka 5 krt/v.

Koska pettämiseen tarvitaan kaksi, niin isossa mittakaavassa useammat naiset pettää kuin miehet, mutta jos mies pettää, hän tekee sen sen usemman naisen kanssa.

Yksilötason kokemuksilla ei ole merkitystä näissä suurissa luvuissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kuusi