Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Moni viestini jää vaille yhtään kommenttia

Vierailija
29.09.2014 |

Tai sitten joku laittaa vain aha. Haluan olla mielenkiintoisempi, mitä teen? 

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 20:06"]

Mä en avaa koskaan aloituksia mistä ei asia ilmene otsikosta. 

[/quote]

Toi on muuten hyvä pointti myös. Mäkin avaan vain tosi harvoin.

Vierailija
2/19 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ap nytkö itse katosit omasta ketjustasi :( Mä olisin tykännyt analysoida tätä asiaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 20:48"]

No ap nytkö itse katosit omasta ketjustasi :( Mä olisin tykännyt analysoida tätä asiaa.

[/quote]

Touhuilin tässä iltatoimia. Vahingossa tosiaan siivosin koko sivuhistorian, kun koetin siivota sieltä turhaa, että löytäisin aloituksiani, niin nyt ne kaikki hävisivät. Yleensä ne, mihin ei vastata, on joku simppeli kysymys, mihin en ole googlannut vastauksia tai epäilen googlella löytämääni. Aika tylsiä siis, mutta mielestäni yhtä tylsiin tulee joskus pitkä ketju. Toisaalta yksi mihin sain eilen paljon vastauksia, oli kysymys syylänpoistosta, eli joskus niinkin päin. 

Vierailija
4/19 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloita ketju missä sulla on tarkka kuvaus pimppisi karvoista ja eritteistä. Sitten Saat paljkn vastauksia

Vierailija
5/19 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 20:50"]

[quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 20:48"]

[/quote]

Touhuilin tässä iltatoimia. Vahingossa tosiaan siivosin koko sivuhistorian, kun koetin siivota sieltä turhaa, että löytäisin aloituksiani, niin nyt ne kaikki hävisivät. Yleensä ne, mihin ei vastata, on joku simppeli kysymys, mihin en ole googlannut vastauksia tai epäilen googlella löytämääni. Aika tylsiä siis, mutta mielestäni yhtä tylsiin tulee joskus pitkä ketju. Toisaalta yksi mihin sain eilen paljon vastauksia, oli kysymys syylänpoistosta, eli joskus niinkin päin. 

[/quote]

Voisko ne kuitenkin olla sikäli ei-simppeleitä, että niihin ei tiedetä vastauksia ja siksi kukaan ei vastaa? Ja tosiaan tämä kyllä myös on nopea palsta, joten joskus se on ihan sattumaakin että joku aloitus valuu kakkossivulle.

Vierailija
6/19 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei oo tarpeeksi provosoivia 

Vierailija
7/19 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tämä ei jäänyt. Meen nyt saunaan. Ap. 

Vierailija
8/19 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Mitä sulla on ylläsi? :)

Vierailija
9/19 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mullekin käynyt noin.

Vierailija
10/19 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en kyllä keksi oikein mitään kommentoitavaa tähän aloitukseen, anteeksi vain.

Ehkä voisit lisätä räväkkyyttä lisäämällä adjektiiveja ym. Tietty jos kommentoit itsestään selvyyksiä niin mitäpä niihin on sanomista. Joskus aina miettii miksi joku kirjoittaa kommentin jonka kaikki tietää. Tyyliin säästäväisyys ketjuun " nyt on metsässä paljon sieniä" ja kun tämä sama asia on sanottu jo kolme kertaa ketjussa aikaisemmin...

Vierailija
11/19 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano muutama esimerkki aloituksistasi (mielellään linkitä) niin on helpompi diagnosoida.

Vierailija
12/19 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koetan löytää jonkun. Menee hetki, kun en muista otsikoita ja siivoilen sivuhistoriaa aika usein. 

Vierailija
13/19 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä tapahtuu. Itsekin kysyin terveyteen liittyvän kysymyksen ja sain vastaukseksi pari letkautusta ylilaudan jonneilta.

Vierailija
14/19 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä oli typerä aloitus oli sen jälkeen, kun olin kysynyt jotain asiallista asiaa, mihin kukaan ei vastannut. En valitettavasti enää edes muista, mitä kysyin. Mutta kokeilin, saanko ääliömäisiin aloituksiin kommentteja. Siivosin vielä tässä äsken vahingossa koko historian, niin on vaikeampi löytää. Tarkoitus oli siivota vain valittuja. 

www.vauva.fi/keskustelu/4285159/ketju/mika_on_tekosyysi_sille

Vierailija
15/19 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 19:23"]

On mullekin käynyt noin.

[/quote]

Ja mulle. Oon tylsä. 

Vierailija
16/19 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja on ehkä väärällä foorumilla? Kannattaisiko etsiä parempi?

Vierailija
17/19 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa linkittämässäsi jutussa voi olla kyse siitä, että aloitus pitää lukea aika monta kertaa että tajuaa mitä siinä sanotaan. Moni ehkä lukaisee lauseen kerran ja kun homma ei aukea niin siirrytään johonkin muuhun ketjuun. Tuskin kaikki aloituksesi ovat yhtä epäselvästi muotoiltuja, joten tämä ei tietysti kerro mitään yleistä syytä mihinkään.

Tämä on myös tosi nopeatempoinen palsta, eli joskus ihan sattumaltakin jokin ihan ns. normaali aloitus saattaa valua kakkossivulle, kun kukaan ei satu avaamaan sitä tai vastaamaan siihen. Minusta vaikuttaa myös siltä, että jos aloitus on saanut yhdenkin vastauksen niin siihen tartutaan herkemmin, nolla vastausta taas ei välttämättä houkuttele edes avaamaan aloitusta. Alku on siis oleellinen.

Vierailija
18/19 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiinnostaisi kuulla niistä muista aloituksista, jotka eivät ole saaneet kiinnostusta.

Vierailija
19/19 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en avaa koskaan aloituksia mistä ei asia ilmene otsikosta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan neljä