Masked Singer 3 OFFICIAL
Tänään taas alkaa Masked Singer. Jutellaan ohjelmasta täällä, en ainakaan löytänyt toista keskustelua uudesta kaudesta. Saapa nähdä ketä ovat saaneet ohjelmaan mukaan.
Kommentit (7590)
Aivan järkyttävän typerä ohjelmaformaatti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jostain kumman syystä aloin leikitellä ajatuksella, että bilepanda olisikin Iiro Seppänen. Ehkä tuo, että lapsena pehmoleluna oli Uppo Nalle, sopisi paremmin hänen ikäiselleen, 70- luvun lapselle. Samoin solmujen teko ja siinä pahvissa lukenut sana temppu toivat mieleeni heti taikuri Seppäsen. Hänen laulutaidostaan tai liikkumisesta tällä hetkellä tuon onnettomuuden jälkeen en tiedä mitään. Tämä on vaan villi veikkaus, joka varmasti pian ammutaan alas.
Supersankari ei minusta äänen puolesta ole Tuure, vaikka välillä liikkuminen ja olemus voisikin tuoda mieleen miehen. Joalinin ääntä en myöskään saa sopimaan. Edelleen Martinaa veikkaisin siihen kohtaan, kun en muutakaan keksi. Ainut vaan, että Viktoria- tytärhän oli tyrmännyt Eskon arvailut, että Martina olisi supersankari. Aika hauska, jollei äitiä tunnistaisi. Eskon oli arvannut heti.Supersankarin vihjeet sopii hyvin Joaliniin, mutta minustakaan lauluääni ei täsmää. Aika paljon on ääntä käsitelty, jos Supersankari paljastuu häneksi tai Martinaksi. Toinen seikka on supersankarin etumus, joko hänellä on isot silikonit tai sitten tekotissit (on esim. joku drag queen).
Hupsista sentään, onpas katkeraa puhetta.
Ei kaikkea tarvitse ottaa aina noin negatiivisesti tai oikein etsimällä etsiä vikoja muiden kommenteista. Se on totta että supersankarin vihjeet sopivat hyvin Joaliniin, mutta ääni ei täsmää. Ääntä on muokattu, jos kyseessä on hän tai Martina. Ei se kuitenkaan poissulje sitä, etteikö esim. Joalinilla olisi kaunis lauluääni, sitä on vain muokattu niin, ettei häntä tunnistettaisi heti.
Vierailija kirjoitti:
Onko tullut uusia vihjeitä?
Yksisarvinen tykkää saunoa.
Voisiko Supersankari olla Anna-Maija Tuokko vai onko hän parempi laulaja kuin Supersankari? Jotenkin kuulostaa häneltä.
Vierailija kirjoitti:
Onko tullut uusia vihjeitä?
Koska hot wings videoo?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä uskon tietäväni kuka on Supersankari. Kun katsoin joitain kirjoituksia edellä niin tämän Supersankarin pahin stalkkaajakin olettaa tunnistaneensa "idolinsa". Heti alkoi nämä hokemat että ei osaa laulaa (ääntä muutettu) ja että näyttää mieheltä. Mutta kyseinen henkilö osaa laulaa eikä todellakaan näytä mieheltä vaan on voimakas naisellinen nainen. Lisäksi tuo että sanoi, että joka aamu joutuu heräämään taistelemaan kiusaamista ja pahoja puheita vastaan, joka tuntuu olevan loputon taistelu, niin sopii hyvin tuohon henkilöön, jonka oletan olevan Supersankari. Lisäksi vihjeet ovat hienosti keksitty. Osasta voi saada väärän käsityksen vaikka on täysin totta.
Olen aika tiiviisti lukenut tätä ketjua ja täytyy nyt todeta, että kuulostat vainoharhaiselta. En ymmärtänyt väitteitäsi? Sitäpaitsi tottakai osallistujien ääniä on miksattu studiossa, toisten enemmän ja toisten kohdalla ei ole ollut pahemmin tarvetta.
Kyseinen kommentoija tarkoittaa Martina Aitolehteä ja höpisee joka ketjussa jostakin stalkkaajasta.
Mitkä ketjut. Missä eri palstan foorumeilla tää on kommentoinu. Ku tääl
Vierailija kirjoitti:
Tosta tän lauantain jaksosta ku etsivät ja Ile esittää ohjelman alussa sen poista maski biisin. Nii vanhat hahmot tekee paluun, lavalle astelee leijona, heinäseiväs, ampiainen, hiirulainen, hertta, hevonen.
Tää ja tän kauden hahmojen esitykset lauantaina 20.00 heti perään maskin takana 21.00 jossa myös vierailee Jarkko Tamminen, Sami Hedberg, Susanna Laine jne muut. Eli muista katsoa
Kävin kuuntelees ton poista maski biisi. Kokander ei osannut yhtään laulaa ja ei hoe ku tiettyyn samaa, Veitola laulu esitys ei voi kehua. Ja vähä liioittelua toi koko Suomi miettii kuka on maskin takana.
Pandan päällä lokki kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä uskon tietäväni kuka on Supersankari. Kun katsoin joitain kirjoituksia edellä niin tämän Supersankarin pahin stalkkaajakin olettaa tunnistaneensa "idolinsa". Heti alkoi nämä hokemat että ei osaa laulaa (ääntä muutettu) ja että näyttää mieheltä. Mutta kyseinen henkilö osaa laulaa eikä todellakaan näytä mieheltä vaan on voimakas naisellinen nainen. Lisäksi tuo että sanoi, että joka aamu joutuu heräämään taistelemaan kiusaamista ja pahoja puheita vastaan, joka tuntuu olevan loputon taistelu, niin sopii hyvin tuohon henkilöön, jonka oletan olevan Supersankari. Lisäksi vihjeet ovat hienosti keksitty. Osasta voi saada väärän käsityksen vaikka on täysin totta.
Olen aika tiiviisti lukenut tätä ketjua ja täytyy nyt todeta, että kuulostat vainoharhaiselta. En ymmärtänyt väitteitäsi? Sitäpaitsi tottakai osallistujien ääniä on miksattu studiossa, toisten enemmän ja toisten kohdalla ei ole ollut pahemmin tarvetta.
Kyseinen kommentoija tarkoittaa Martina Aitolehteä ja höpisee joka ketjussa jostakin stalkkaajasta.
Ketjun eka kommentoija höpisee jostakin Supersankarin stalkkaajasta. Eihän sen henkilöllisyys ole edes selvillä, joten mikä ihmeen stalkkaaja? En huomannut sellaista vihjettä missään.
Corppi: kaasutti kohti palavaa asuntoautoa.
" Elämän irvokas sirkus heittää eteemme vastoinkäymisiä joihin emme ole itse hakeutuneet"
Se siis on ollu onnettomuus, ei mikään stuntti tai joku pintapuolinen keissi, eli ei posse tms.
Kari Hotakainen on ollu auto onnettomuudessa.. Ja juoksuhaudantie kirja ja pituus. Täykky!!!!
Vierailija kirjoitti:
" Elämän irvokas sirkus heittää eteemme vastoinkäymisiä joihin emme ole itse hakeutuneet"
Se siis on ollu onnettomuus, ei mikään stuntti tai joku pintapuolinen keissi, eli ei posse tms.
Kari Hotakainen on ollu auto onnettomuudessa.. Ja juoksuhaudantie kirja ja pituus. Täykky!!!!
Miks spämmit. Kasmir on korppi e Hotakaisel oo tollasta lauluääntä
Vierailija kirjoitti:
Pandan päällä lokki kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketjun eka kommentoija höpisee jostakin Supersankarin stalkkaajasta. Eihän sen henkilöllisyys ole edes selvillä, joten mikä ihmeen stalkkaaja? En huomannut sellaista vihjettä missään.
En ole minäkään huomannut. En tajua koko touhua, olen hyvin hämmentynyt
Vierailija kirjoitti:
Tulee alapeukkuja ja haukutaan trolliksi, jos ehdotetaan Kari Hotakaista.😂 Toki monella muullakin on ollut vastoinkäymisiä elämässä ja moni muukin julkkis on ollut kolarissa jne. Itse en vaan saa Corpin ääntä täsmäämään Kasmiriin. Olen sitten varmaan kateellinen tai kuuro, mutta Corppi laulaa kaikin tavoin paremmin kuin Kasmir vai kuinka paljon niitä ääniä oikein muokataan?
Eikö siinä vihjeessä sanottu, että hyppäsi räjähtävän asuntoauton yli? Toki kaikkea ei pidä ottaa kirjaimellisesti, mutta musta tuo kuulosti stuntilta. En oo koskaan katsonut sellaista ohjelmaa kuin yllytyshullut, mutta eikö siinäkin ole tehty stuntteja? On kai (toivottavasti) noita muitakin mahiksia kuin posse ja onnettomuus.
Ootteko selvittäneet niitä devisol-vihjeitä? Nyt siinä oli joku et corppi on ylpee koska on tavannut pirkka-pekka peteliuksen. Ei siis kuulosta kovin isolta kiholta jos pirkka-pekan tapaaminen on ylpeyden aihe. Mitenkään miestä siis väheksymättä, mutta supersankari kuitenkin mainitsi hollywood-tähdet. :D onkohan ne kaikki devisol-vihjeet yhtä surkeita? Selvitin vaan tän yhen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kari Hotakainen on ollu auto onnettomuudessa.. Ja juoksuhaudantie kirja ja pituus. Täykky!!!!Miks spämmit. Kasmir on korppi e Hotakaisel oo tollasta lauluääntä
Kasmir ei laula noin hyvin. Corppi on Cheek.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kari Hotakainen on ollu auto onnettomuudessa.. Ja juoksuhaudantie kirja ja pituus. Täykky!!!!Tulee alapeukkuja ja haukutaan trolliksi, jos ehdotetaan Kari Hotakaista.😂 Toki monella muullakin on ollut vastoinkäymisiä elämässä ja moni muukin julkkis on ollut kolarissa jne. Itse en vaan saa Corpin ääntä täsmäämään Kasmiriin. Olen sitten varmaan kateellinen tai kuuro, mutta Corppi laulaa kaikin tavoin paremmin kuin Kasmir vai kuinka paljon niitä ääniä oikein muokataan?
Samaa vois sanoa hotakaisesta ei sillä oo tollasta ääntä. Eikä oo Cheek korppi ku sil on matala ja seksikäs ääni ja corppi helkkarin upee lauluääni. Jotkut vihjeet täsmää karkin mut lauluääni kuulostaa pikkasen nuoremmalle ku Kari. Ja Kasmir on kokki ja corppi on kasmir
Vierailija kirjoitti:
Bilepanda on Esko Eerikäinen
Ei hauska
Vierailija kirjoitti:
Eikö siinä vihjeessä sanottu, että hyppäsi räjähtävän asuntoauton yli? Toki kaikkea ei pidä ottaa kirjaimellisesti, mutta musta tuo kuulosti stuntilta. En oo koskaan katsonut sellaista ohjelmaa kuin yllytyshullut, mutta eikö siinäkin ole tehty stuntteja? On kai (toivottavasti) noita muitakin mahiksia kuin posse ja onnettomuus.
Ootteko selvittäneet niitä devisol-vihjeitä? Nyt siinä oli joku et corppi on ylpee koska on tavannut pirkka-pekka peteliuksen. Ei siis kuulosta kovin isolta kiholta jos pirkka-pekan tapaaminen on ylpeyden aihe. Mitenkään miestä siis väheksymättä, mutta supersankari kuitenkin mainitsi hollywood-tähdet. :D onkohan ne kaikki devisol-vihjeet yhtä surkeita? Selvitin vaan tän yhen.
Mikä ihmeen devisol. Ja joo ei voi sanoa kovin suuresta herrasta kyse jos oo Petelius. Eka tulee mielee Hirviniemi
Ompa vakavaa ja teilaavaa porukkaa.. jokainen veikakkoon mitä vaan.. Mistäs te tiiätte kuinka hyvin joku laulaa studiossa!!!! Ja mitkä vihjeet on totta ylipäätään. Kasmir, joo ei oo hän.
Ei mitää hajua kuka on corppi tai panda. Dino kuulostaa Einiltä ja Hattara, no se nyt on.
Hupsista sentään, onpas katkeraa puhetta.