Masked Singer 3 OFFICIAL
Tänään taas alkaa Masked Singer. Jutellaan ohjelmasta täällä, en ainakaan löytänyt toista keskustelua uudesta kaudesta. Saapa nähdä ketä ovat saaneet ohjelmaan mukaan.
Kommentit (7590)
Eikö se yksisarvinen ole Sani?
Mulla tuli eilisen jakson esityksestä mieleen, että Yksisarvinen kuulostaa vähän Anu Sinisalolta mutta ei varmaan mee vihjeiden kanssa yksiin (en ole katsonut aiempia jaksoja). 🦄
Yksisarvinen on Tuuli Matinsalo
Vierailija kirjoitti:
Pera kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joonas Nordman on bilepanda
Ääni voisi kyllä sopia. Pandan ääni on jotenkin nasaali kuten Joonaksellakin.
Opa opa kappaleessa ei enää kuulostanut Joonakselta.
Tässä voi muuttaa lauluääntö ja Joonas on imitaattori pelimies sarja. Joonaksella on tikkujalat mutta on voitu täytettä laittaa. Riku Nieminen osaa myös imuroida mutta tuskin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pera kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joonas Nordman on bilepanda
Ääni voisi kyllä sopia. Pandan ääni on jotenkin nasaali kuten Joonaksellakin.
Opa opa kappaleessa ei enää kuulostanut Joonakselta.
Tässä voi muuttaa lauluääntö ja Joonas on imitaattori pelimies sarja. Joonaksella on tikkujalat mutta on voitu täytettä laittaa. Riku Nieminen osaa myös imuroida mutta tuskin
Jos on pakko valita nii Nordman. Parempi vaihtoehto kun naamansa kuluttanut Riku nieminen
Jäin miettimään sitä Bilepandan vihjettä Euroopan koillisimmasta saaresta. Panelistit puhuivat Venäjästä, mutta eihän se mikään saari ole. Viron saarenmaa, Ahvenanmaa, olisiko joku näiltä suunnilta oleva. Ei kyllä auta arvailussa tämäkään.
Mielenkiinnolla odotan pandan seuraavaa biisiä. Mikä se voisi olla? Skibidi? Papoutai?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksisarvinen Saara Aalto ja Meri.
Mä olen tästä samaa mieltä, En ole koskaan ollut näin varma asiasta, Mutta eihän tää nyt ole niin vakavaa
Ei kuulosta Saaralta, eikä yksisarvisen alavartalo täsmää millään Saaran tai Merin vartaloon.
Vierailija kirjoitti:
Eikö se yksisarvinen ole Sani?
Hyvä veikkaus tämäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen tästä samaa mieltä, En ole koskaan ollut näin varma asiasta, Mutta eihän tää nyt ole niin vakavaa
Supersankari on Saara
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Supersankari on Saara
Supersankari on joku urheilija tai vastaava. Ensimmäisissä vihjeissä oli jotain, että menee pitkälle.. äh, en muista enää. Silloin ajattelin heti, että joku hiihtäjä, juoksija, pituushyppääjä. Tai Tinze. Joku jolla kropan käyttö kuuluu työhön. Oona Kivelä!!
Vierailija kirjoitti:
Yksisarvinen on Tuuli Matinsalo
Vihjeessä nähty vuosi -93 sopisi, sillä Ensimmäisissä SM-kisoissaan Matinsalo voitti kultaa syksyllä 1993.
Miten Martina Aitolehti liittyy Tuuliin?
Superssankarin ulkonäöstä tulee mieleen Saara Aalto sateenkaarihameineen. Puhui myös kilpailemisesta ja saarahan on kilpailklut ja påaljon! Mutta onko liian kirjaimellisesti Saara Aalto. Liian helppo asu arvattavaksi.
Eiköhän maskien alta löydy Vappua,Jormaa, lisää Posseporukkaa yms eli kaikki Mtvn kuluneet naamat. Jotenkin on mennyt maku koko jutusta tänä vuonna. Liikaa mainoksia jotta ohjelmaa saatu venytettyä ja ensi arvaus turha eli "etsivillä" on siis lista osallistujista annettu etukäteen. Katson mieluummin Usan versiota vaikken tunne puoliakaan.
Yksisarvinen näyttää alaosaltaan Nanna Karalahdelta, johon Martina Aitolehti -vihjekin osuisi.
Supersankari on Tuure Borelius, Yksisarvinen on Jonna Geagea, Hattara on Sara Parikka ja Vihikoira on Esko Eerikäinen.
Veikkaan, että Corppi on laulaja Kasmir.
Roni Back voisi olla arvoituksellinen Bilepanda äänen puolesta, mutta Bilepandallahan on vaaleat puolipitkät hiukset ja käyttää sormuksia (vilahti maskin takana-jaksossa) joten heitän sen puolesta Olli Herman tai Michael Monroe
Vierailija kirjoitti:
Jäin miettimään sitä Bilepandan vihjettä Euroopan koillisimmasta saaresta. Panelistit puhuivat Venäjästä, mutta eihän se mikään saari ole. Viron saarenmaa, Ahvenanmaa, olisiko joku näiltä suunnilta oleva. Ei kyllä auta arvailussa tämäkään.
Mielenkiinnolla odotan pandan seuraavaa biisiä. Mikä se voisi olla? Skibidi? Papoutai?
Omaveikkauseni biiseistä. Macarena espanja, zitti e buoni italia.