Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen fiilis sinulla on juuri tällä hetkellä. Kuvaile.

Vierailija
29.09.2014 |

-

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman väsynyt, mietteliäs, pienesti jännittynyt/ahdistunut olo, kun mietin, että mitä seuraavaksi elämässäni tulee tapahtumaan? Kuitenkin haluan luottaa siihen, että asiat järjestyy... Toivon niin.

Vierailija
2/39 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kroppa on vähän jumissa, lihakset kipeinä. Väsymys tuntuu päässä, silmissä ja silmien takana. Henkisesti olo on yhtäaikaisesti sekä vähäsen tympääntynyt että valmiustilainen. Työt stressaavat. En osaa täysin rauhoittua. Olen levoton. Tuntuu silti myös jollain tapaa tyytyväiseltä ja tyydytetyltä. Olen luopunut ja tämän päivän yrityksistä ja ponnisteluista. Huomenna on uusi päivä. Tänäänkin oli ihan hyvä. Tiedän olevani rakastettu ja rakastan itse. Tärkein minulla siis on ja siitä ponnistan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihteleva. Sain töitä, jes. Miesasiat pissii, niisk.

Vierailija
4/39 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok, väsyttää ja vähän vilu. Kuitenki ihan suht tyytyväinen mieli =)

Vierailija
5/39 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän alakuloinen ollu jo pari pv, isän kuolinpäivä tällä viikolla niin vetää vähän hiljaiseksi. Mutta vois paskempikin fiilis olla eli en valita!

Vierailija
6/39 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yliväsynyt, epämääräisen ahdistunut, vetämätön, maha turvoksissa, aivastuttaa.

Vierailija
7/39 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alakuloinen, itkuinen olo. Isän kuoleman vuosipäivä lähestyy (33 on salainen sisarus?). Vuosi tullut täyteen ja monesta on joutunut selviämään, mutta ei ole selvityjäolo. Asunnossa kaaos, perikunnan tavaroita ympäriinsä. Työt loppui itsellä ja perintöverot olisi maksettava. Milloin tämä paska loppuu? Milloin oma elämä alkaa?

Vierailija
8/39 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska, paska, paska...huomisesta tilistä jää 10 e kun maksan autonkorjauksen. Eka sen piti maksaa 185 e, sit siitä lähti hajoomaan kaikki, nyt summa on 690 e.....vituttaa niin ettei järki kulje, seuraavan kerran tulee rahaa 15.10.  Niin ja ihan alunperin maksoin siitä osakorjauksessa viime kk jo 700 e....mun talous on niin perseellään...

Vierailija
9/39 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ristiriitainen. Toisaalta nautin siitä, että voin käydä kerran viikossa rakkaassa harrastuksessa. Toisaalta on huono omatunto kun kuulin vauvan itkeneen lähes koko ajan miehen kanssa. Aiemmin mennyt paremmin. Nyt mietin voinko jatkaa harrastusta.

Vierailija
10/39 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ristiriitainen. Ollaan miehen kanssa päästy viimepäivinä asioissa paljon eteenpäin ja asiat alkavat seljetä. Kuitenkin pettynyt sinänsä. Vielä pitäisi jatkaa asioiden selvittelyä, mutta se on vaikeaa kun en tiedä mistä aloittaa/mitä sanoa. En edes tiedä mitä ajattelen/tunnen tällä hetkellä erinäisistä asioista. Ajatukset ovat repaleisia. Rakkautta on eikä eroa tässä missään nimessä tehdä, mutta luovitaan tietämme läpi vähän kivisemmästä avioliiton vaiheesta.

Vierailija
11/39 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapautunut. Seesteinen.

Sanoin/kirjoitin tänään suoraan jo vuosia haluamani sanat. Suodatin ja muokkasin tekstini moneen kertaan. Ja kun sain sen sellaiseen muotoon, ettei jää kaduttavaa omasta tyylistä tai sanavalinnoista, painoin lähetä.

Vastareaktio toisesta päästä kuten arvasin, kielteinen ja asiat päälleen heittävä. En alennu vastaamaan enää.

Sain sanottavani jo sanottua, eikä lisättävää ole. Ja vielä vittumaisen asiallisesti, asiallisen vittumaisesti.

Vuosia olen halunnut, en ole jaksanut. En ole viitsinyt ja silti olen aina miettinyt, että jos kukaan ei tee sitä, tämä henkilö jyrää muut aina tavalla tai toisella. Olen vältellyt hänen kohtaamistaan, koska se uuvuttaa kenet vain. On ollut"helpompi" olla hiljaa.

Ei varmaan muuta hänessä mitään viestini, mutta sain ainakin omalta mielenpäältä asian lakaistua. Sain avautua suoraan. Nyt se on tehty ja tyylillä

Vierailija
12/39 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

väsyttää,vituttaa,töissä älytön härdelli ja joutuu tekemään hommia mitkä vituttaa kuin pientä eläintä,saatanan synkkä syksy ja talvi painaa päälle.

kesän jälkeen tulee aina järjetön väsymys mihin ei nukkuminenkaan auta,talviunille tai lämpimään etelään pitäisi päästä.

akka kiukuttelee ja on vittumainen kusipää.

rahat on taas ihan loppu.

ainut hieman piristävä asia on kun huomenna töihin tulee käymään ehkä ihan helvetin hyvän näköinen nuori nainen,siis asiakas.

tv. duunari äijä

Vierailija
13/39 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekava, epätodellinen, outo viikonloppu takana

Vierailija
14/39 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika ankea ja surumielinen. Miestä tuntuu kiinnostavan pleikkari ja puhelin enemmän kuin minä..

Vierailija
15/39 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsynyt ja tylsistynyt mutta onnellinen. Odottavainen, jonotan juoma-automaatille XD

Vierailija
16/39 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kipeä ja vittuuntunut, ahdistunutkin.

Vierailija
17/39 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen, että tekisi mieli hakata päätä seinään, koska vituttaa ihan järkyttävästi. Enkä halua kertoa syytä, että miksi minua vituttaa, koska tulisi vielä ärsyttävämpi olo. :/

Vierailija
18/39 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen rento ja raukea hyvän treenin ja suihkun jälkeen. Kuuntelen hyvää musiikkia, juon teetä ja viihdytän itseäni hömppäpalstalla.

Vierailija
19/39 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullinen, vittuuntunut, ahdistunut. Kaikkialta sataa paskaa niskaan. Teis mieli HUUUUTTAAAA!!! En jaksa enää edes itkeä. Haluan vaan päästä pois.

Vierailija
20/39 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahaa turvottaa, päätä särkee, viluttaa, ärsyttää, väsyttää. Tätäkö se pillereiden lopettaminen nyt teettää? Odotin positiivisia muutoksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kaksi