Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ulkonäön positiivinenkin kommentointi tuntuu ahdistavalta

Vierailija
29.09.2014 |

Olen kai saanut hyvät geenit tai jotakin, koska jostain syystä kiinnitän miesten huomion, vaikka olisin ihan keskivertoisena verkkarinaisena missään. Olen tosi ujo ja ahdistun hirveästi kommenteista ja huomiosta, jota saan. Kuulostaa tosi tyhmältä kirjoittaa näin, mutta oikeasti olo ei ole kiva. Vaivaannun ja kaipaan vaan tilanteista pois ja oman mieheni luo.

Tuli aika kurja olo tuosta toisesta avauksesta, jossa joku kokee olevansa ruma. Ei siis kai pitäisi todellakaan valittaa, mutta ei ole ehkä lystiä aina toisinkaan päin. :/ Suorastaan halpa tunne kun ihmiset kokevat voivansa kommentoida mitä vain. En oikein käy edes ulkona enää, vietän mieluummin koti-iltaa seurassa, jossa olen ihminen enkä vain arvosteltava kuori.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppaan. Ei mun kotikasvatukseen ainakaan kuulunut, että saisi vapaasti kommentoida toisten ulkonäköä. Se vaan joka kerta tuntuu niin äärettömän moukkamaiselta. Vaikka kommentti olisi ns. positiivinen, se osoittaa vaan, että kommentoija pitää oikeutenaan ensinnäkin arvioida minua, ja sitten vielä möläyttää arvionsa tuloksen ääneen. Kiitos, mutta en tarvitse kenenkään satunnaisen mäntin pisteytystä kasvoistani tai ruumiinrakenteestani!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän viisi