Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kehonkuva vääristynyt

Vierailija
29.09.2014 |

Olen laihtunut miltei 20kg ja koen itseni vieläkin pullukaksi. Bmi nyt 20. Milloin mieli tulee mukana milloin te muut laihtuneet olette "tajunneet" muuttuneen kropan? Laihduin noin vuodessa, eli en liian nopeaan. Vieläkin siis tekee mieli pitää isoja vaatteita, peilistä näkyy pullukka ja hups, nytkin katsoin yhtä valokuvaa enkä ollut tuntea itseäni. Olin porukan hoikin, kun ennen olin tukevin. Outoa...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen laihtunut myös noin 20kiloa, mutta hitaasti (neljän vuoden aikana, tosin nopein "spurtti" viime keväällä 4kk -10kg). Olen jo reippaasti alipainon puolella ja kyllä tiedostan että olen tosi hoikka (peilistä, vanhoista vaatteista ja valokuvista vertaamalla), mutta edelleen koen olevani sama läskiporsas kuin ennen :(. Kaippa minullakin on sitten vääristynyt kuva kehostani?  

Vierailija
2/6 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin yhden anoreksikon blogia, enkä voinut uskoa tämän laittamia mittoja sinne omasta vartalostaan. Olen nähnyt livenä tämän bloggaajan useampaan kertaan, ja pidän todella laihana. Itseäni vajaan 8kg kevyempänä. Mutta tämän laittamien mittojen mukaan minulla on tätä bloggaajaa 12cm pienempi vyötärönympärys (minulla 58cm), 5cm pienempi lantio (minulla 88cm), ja 4cm pienemmät reidet (minulla 42cm), ja tää bloggaaja painaa kaksi kiloa minua enemmän. Että sellaisen 10kg heitti oma arvio väärin. Luettuani nuo mitat tän blogista iski hetkeks sellainen wtf-olo, kun mun mielestä tää bloggaaja on tosi laiha, ja minä vaikutan turvonneelta virtahevolta... :/ Peilistä katsoo vastaan armoton läski, ja jenkkakahvat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan eri asiasta haluaisin kysyä sulta, ap: Oletko heikentynyt laihduttuasi? Isommallahan on myös enemmän lihasmassaa. Huomaatko eron esim. kauppakassien kantamisessa tms.? 

Vierailija
4/6 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En huomaa. Lihakset on tallella. Käyn kolmesti viikossa salilla. Ap

Vierailija
5/6 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan ole laihduttanut isoja määriä vauva av:lla? Ap

Vierailija
6/6 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tietää onko vääristynyt kehonkuva, vai onko oikeasti ruma?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kaksi